Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
16046
View
158
Reply

"Aku Dah Cium Kaki Tapi Kau Buat Lagi, Tinggal Aku & Anak-anak" - Isteri Shuk

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-1-2021 03:37 PM | Show all posts |Read mode




Pergolakan rumah tangga pelawak Shuk Sahar kembali hangat apabila isterinya Rossalennah membuat dakwaan suaminya curang.


Menerusi beberapa muat naik di laman Instagram, Rossalennah mendedahkan suaminya masih menjalinkan hubungan cinta dengan wanita lain.








  


Selama ni aku diam dah sabar dan bertahan. Diam demi menjaga aib suami tapi semakin lama diam dia orang semakin menyakitkan hati.

"Satu sibuk mengejar bujang, yang bujang tak sedar diri buktikan dia tak bersalah dan tak ganggu rumah tangga orang.

"Dua-dua tak sedar diri buat aku dan anak-anak macam ni... aku dah cukup tabah, cukup sabar tapi kau tak pernah hargai. Kau tinggalkan aku dan anak-anak dekat rumah siang malam tunggu kau!" tulisnya.








  



Bersama kapsyen tersebut, Rossalennah turut berkongsi beberapa rakaman video dia menerjah sebuah rumah mencari suaminya.


Namun dia mendakwa terpaksa beredar dengan hampa kerana dihalau ketika tiba di rumah berkenaan.

"Aku ada anak-anak perlu jaga. Terima kasih kerana dah tinggalkan aku dengan anak-anak. Aku dah bertahan sampai saat ini menutup segala cela yang buruk demi masa depan anak-anak.

"Tapi hari demi hari, kau buang aku dengan anak-anak. Malam ni perjalanan aku jauh sangat, orang lain tidur, aku berkeliaran cari laki aku di mana, ujarnya.


Sementara itu, Rossalennah mendakwa dia kecewa apabila suaminya tidak bercakap benar demi mempertahankan hubungan bersama wanita lain.

"Kau setiap hari balik menipu aku, kau buat aku dan anak-anak macam tak ada perasaan. Aku dah melutut merayu dengan kau tolong balik pada kami, tapi apa kau buat malam ni?

"Aku sayang kau dan anak-anak, aku tak sanggup berpisah tapi kau hancurkan aku hari demi hari, kau tipu aku hari demi hari... kau tipu aku... aku dah puas menangis.

"Kaki kau pun aku dah cium minta ampun supaya kau balik dengan aku dan anak-anak, esoknya kau buat lagi dan tak ada rasa bersalah pun dalam diri kau, katanya.









Kredit foto: IG Rossa





MStar sedang berusaha mendapatkan penjelasan lanjut daripada Shuk yang juga penyampai radio Hot FM ini.


Shuk sebelum ini pernah dikaitkan dengan seorang wanita sekitar Julai tahun lalu.




  



Rossalennah dikatakan pernah berbincang secara baik dengan wanita berkenaan.


Shuk mendirikan rumah tangga dengan Rossalennah Natassyiah Asshaferah pada 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata perempuan.




Sumber: mStar

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 23-1-2021 03:45 PM From the mobile phone | Show all posts
The bellas club membership

bella 1.0 - bini alip najis
bella 2.0 - gula2 sugus
bella 3.0 - sarah sol3
bella 4.0 - bini syuk gundu suara itik gembo2

Laki dlm ni semua hauks gred E except sol3 sebab dia mmg mampu. Cuma bini perangai mcm bella bising2 pastu sanggup jilat balik aib laki Hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 04:01 PM | Show all posts
gemok is ausome
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 04:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Serius la minah Fara ni...
OMG sangat
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 04:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Malas nk bekap..jap lagi kena gentel terus cair..tp sedap ke main si suk ni...dgn boroi mcm tu yih..
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 04:06 PM | Show all posts
Being single is all about you and yourself-Dajjei
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 04:08 PM | Show all posts
Sudah baca permasalahan ko ,jadi aku komen sikitlah ....bagi aku ko lebih tahu siapa suami ko,dengan siapa ko berkahwin ,luar dalam ko kenal dia...

ko yg tanggung segala rasa ...jaid ko berhak buat keputusan.

Jadilah buatlah keputusan yang terbaik.

Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 04:10 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 04:10 PM From the mobile phone | Show all posts
syuk syuk....dah la takde rupa ..perangai pun hauk
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 04:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Perempuan boleh jadi racun terkuat atau madu berkualiti
Terpulang pada lelaki nak yang mana.
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 04:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Stuk kawen la ngan fara tu. Baru tunggang terbalik hidup
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 05:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Lembablah staff csri ji..forrunees lagi laju. Haiz..dhlh mcm tuh..double.post plak
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 05:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Jahatnya farah tu, cakap pokpek tak berenti, siap maki mak bapak syuk pulak tu, itupun syuk masih nak hadap, cakap baik2, nak bank in duit bagai.. tapi lagi bodoh si bininya, laki macam tu pun masih nak sabar, nak merayu, bodoh!
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 05:27 PM | Show all posts
friedfishsoup replied at 23-1-2021 04:10 PM
https://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=1233528&mobile=2

Thread dah ada

potong je kredit tt ni. jenis lambat buka thread
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 05:34 PM From the mobile phone | Show all posts
virgo19 replied at 23-1-2021 05:14 PM
Jahatnya farah tu, cakap pokpek tak berenti, siap maki mak bapak syuk pulak tu, itupun syuk masih na ...

Shuk suke kot pompuan yg mulut mcm bertih jagong nih... Die sejenis suke melayan.. Hahaha.. Agaknye lah..  Lgpon fara ni x pernah beranak lg kann... Kann..
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 05:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Tinggal kn je laki tk guna tu sis
Baik ko cari kebahgian sendiri dari terus terluka.
Sian anak2 tu jd mangsa
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 06:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian anak2
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 06:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Video tu sbnrnya syuk rekod utk apa?
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 06:47 PM From the mobile phone | Show all posts
0178898205...hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 06:58 PM From the mobile phone | Show all posts
yes.giliran syuk gedempol ni plak kena tendang dek hot fm
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list