Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
4536
View
64
Reply

Baru 22 Tahun Dah Pakai Kereta Mewah Idaman, Chubb-E Luah Rasa Syukur Atas Rezeki

[Copy link]

Author: CARI-HBZ       Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-1-2021 02:24 AM | Show all posts |Read mode







Penyanyi dan komposer, Chubb-E meluahkan rasa kesyukuran dan gembira kerana telah berjaya membeli sebuah kereta sebagai kenderaan pertamanya.







Chubb-E atau nama sebenarnya, Muhammad Sharul Ashlyn, kereta berjenama BMW berwarna putih yang baru dibelinya merupakan kereta impiannya sejak kecil lagi.


Berita gembira itu telah dikongsikan sendiri Chubb-E menerusi akaun Instagramnnya untuk tatapan pengikut media sosialnya.


  



Perkara tersebut ternyata telah menarik perhatian peminat yang tampil mengucapkan tahniah malah ada rakan artis seperti Yuna dan Alicia Amin turut meningglkan komen di foto tersebut.


  



Sekadar info, Chubb-E muncul naib juara pertandingan Dansa Dan Sing bersama kumpulannya, Zeppo Younsterz Crew. Kini, dia semakin aktif menyanyi dan turut mengembangkan bakat dalam bidang lakonan.








Sumber : Instagram Chubb-E, Beautifulnara

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 22-1-2021 03:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Oklah tu.. X der lh mahal Sgt pon knnn
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 03:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Baper rega ni?
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 07:57 AM From the mobile phone | Show all posts
erkkk ini kete idaman ko dek
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 08:00 AM From the mobile phone | Show all posts
ok lH tu. alhamdulillah atas setiap rezeki
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 08:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 22-1-2021 03:35 AM
Baper rega ni?

Mcm second hand..maybe tak semahal baru
Apapun tahniah, dpt beli kereta idaman atas usaha sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 08:16 AM From the mobile phone | Show all posts
bungarose replied at 22-1-2021 08:12 AM
Mcm second hand..maybe tak semahal baru
Apapun tahniah, dpt beli kereta idaman atas usaha sendiri

Tahniah kat dia juga...

Mungkin ni sbg pembakar semangat
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 08:18 AM | Show all posts
Rumah ko dah ada.
Selalunya kalau jantan beli kereta sebab nak menarik perhatian gadis ,nak mengorat.

kalau jantan tu beli rumah pula selalunya dia nak cari isteri,


kesimpulannya jantan ni dgn kereta BMW putoh dia sama bodoh,biul dan bahalol.

Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 08:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Terbaikkkkkk lah dik.
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 08:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah adik muda lagi dah dapat beli keta

Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 08:34 AM | Show all posts

ya ampunn dikk...bmw neh kete idamann chuolss kee... rege xsmpi 50k sekenn nehh...kt mudah.my bnyk..ok la mgkin definisi budak2 skrg BMW da up level tuh...tp stndby la duit bbnyk...spare part bmw kalau rosak mahal yee..blom nk srvs itu ini...iolss is surrenderrr....kalau job masyuk ok laaa...
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 08:38 AM From the mobile phone | Show all posts
ok laaa.. kang dia beli myvi ckp kereta idaman, korang jugak yg kutuk.. aku tak kisah sgt tgk ni cuma aku kesian sbb dia beli kereta mcm ni, tak sesuai.. maintenance mahal dik oiiii... kalau kau beli sekenhen, selamat jual bulu ye.. harap2 laku..
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 08:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Simpan2 duit gak ye dik, show bukan ada sgt musim covid ni.
Melainkan awak byk jd duta produk ke apa.
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 09:13 AM | Show all posts
beli cash ke utang?
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 09:30 AM | Show all posts
Perawankota replied at 22-1-2021 03:33 AM
Oklah tu.. X der lh mahal Sgt pon knnn

30k dh dpt beli cash je. kereta tu dh xboleh loan. kalau dpt manual gearbox lg ok
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 09:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Kakak pun mampu sangat kalau nak beli kereta tahun 97-98 ni dekk.. tapi maintenance tu kakak nangesss
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 09:51 AM | Show all posts
ok laa tu..

atleast umo 22 da ada simpanan cash puluh puluh ribu...

haku masa umo dia dulu nan hadooo hahaha..

jadi retis senang bangat kumpul duit byk asalkan tak sendu... huhu
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 10:34 AM | Show all posts
ok je pun ni kete idaman dia. laki iols pun beli bmw 2nd hand cash. mmg la banyak kena baiki tapi engine bmw feeling dia bawak tak sama mcm kete jepun ke apa ke. atas highway tak sedar dah sampai 160. kereta ni wear n tear. beli kete baru pun kadang kena tukar sparepart juga. kang kalau dia beli range rover ke apa netz mengata juga. ok la tu dia ni pun glemer takat beli cash 30 40k tu apa la sangat.
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 11:23 AM | Show all posts
MontanaHannah replied at 22-1-2021 08:18 AM
Rumah ko dah ada.
Selalunya kalau jantan beli kereta sebab nak menarik perhatian gadis ,nak mengora ...

Yahampun, mrah btul Cik Nah haha. Knpa?
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 12:27 PM From the mobile phone | Show all posts
whoareyoussss? ko ni yang haritu menang entah dari mana sampai diva aa hengat ko ni tukang cuci kan? ni pulak tetibah datang celah mana dah beli bmw bagai.  jangan lepas ni keluar berita ko pulak bakalan berangkut ke sprm

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list