Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
8819
View
74
Reply

Peluk Teman Wanita Di IG, Ramai Patah Hati Dengan MK K-Clique

[Copy link]

Author: rikuren       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-1-2021 02:58 PM | Show all posts |Read mode




Nama MK K-Clique ataupun nama sebenarnya Muhammad Hairi Amin semakin melonjak dan digilai ramai para gadis walaupun baru setahun dalam industri muzik tanah air.


Selain bakat nyanyiannya, mungkin paras rupanya yang agak kacak menyebabkan ramai gadis tergila-gilakannya.




  



Terbaru, perkongsian MK di laman Instagram memberi kejutan pada peminatnya. Video MK berpeluk dengan seorang wanita membuat ramai peminat patah hati.




  



Rupa-rupanya setelah disiasat, gadis di dalam video berkenaan adalah kakak kepada MK!


Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen terkejut dengan hantaran itu. Walau bagaimanapun ramai yang berasa lega selepas MK mendedahkan hal sebenar di hujung video berkenaan.









Kredit foto: Instagram MK



Terdahulu, pernah tular beberapa video dan foto MK bersama seorang gadis berhijab yang mengatakan MK bercinta dengan gadis tersebut, namun MK menafikan perkara berkenaan.



Nampaknya masih belum terjawab lagi siapa buah hati MK. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 21-1-2021 02:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Takkan ni pun nak masuk gosip...padahal ni iklan.semua pun dah jelas tu akak die...lolololol
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 02:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Body kakak lawa....
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 03:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Sebab body akak dia lawa, akak ingatkan betul ka tu gilpren dia. Terkono jugak akak hari ni.
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 03:10 PM | Show all posts
kakaka dia  kan... lawa sungguh
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 03:14 PM | Show all posts
lol dia ni blm kwen ke..? aku ingat MK ni dah kawen..ahhhhaha....


dia ada rupe...tapi dia ni lah suka pakai emas tu kan..?
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 03:16 PM From the mobile phone | Show all posts
"masih belum terjawab siapa buah hati mk". mk tu kn ada awek dh..sumandak sabah tu. dia acah dh putus je tu.  tp msih couple
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 03:17 PM From the mobile phone | Show all posts
manehnya replied at 21-1-2021 03:10 PM
kakaka dia  kan... lawa sungguh

haah wawa nma dia.
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 03:30 PM | Show all posts
budakpink replied at 21-1-2021 02:59 PM
Takkan ni pun nak masuk gosip...padahal ni iklan.semua pun dah jelas tu akak die...lolololol

mengarut betul budak2 skrg...
tu pun sampai nak patah hati
kalau awek dia pun, lantak dia la kan?
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 03:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Wow tgk mk ni mmg hensem la, so mcm kakak dia pon mesti lawa ni..hahaha hopefully lA
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 03:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Bihungoreng replied at 21-1-2021 03:32 PM
Wow tgk mk ni mmg hensem la, so mcm kakak dia pon mesti lawa ni..hahaha hopefully lA

wawa.evs ig kakak dia ni..mmg lawa weh.
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 03:47 PM | Show all posts
tetiba hakak pun rs patah ati tgk video tu
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 03:56 PM From the mobile phone | Show all posts
perlu ke pelok gomol kakak dia mcm tu..homaiigodd
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 04:08 PM | Show all posts
kelapaparut replied at 21-1-2021 03:56 PM
perlu ke pelok gomol kakak dia mcm tu..homaiigodd

i tgk biasa je dia peluk...ke ada video lain
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 04:11 PM | Show all posts
i lg kecewa bila tuju kata dah kawen ngan loca B
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 04:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Hot kakak dia erk...
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 04:37 PM | Show all posts
baru nak gelabah *tangan dibahu, mata ke atas * .
apa ? ko ngk video laki ko / bopren ko pelok pompuan lain ker ?
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 04:55 PM | Show all posts
ramai betul kakak dia..
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 04:58 PM | Show all posts
iznanaziz replied at 21-1-2021 03:30 PM
mengarut betul budak2 skrg...
tu pun sampai nak patah hati
kalau awek dia pun, lantak dia la kan ...

Ko xfaham makna jatuh cinta,boleh lah cakap mcm itu.
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 05:06 PM | Show all posts
bukan MK dah digosipkan dgn Nabila ke?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list