Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1480
View
13
Reply

[Tempatan] Abam Sajat didakwa berpakaian wanita semasa solat hajat

[Copy link]

Author: EJALTI       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-1-2021 02:53 PM | Show all posts |Read mode
Sajat didakwa berpakaian wanita semasa solat hajat

https://www.malaysiakini.com/hiburan/559818

Bernama

Diterbitkan 20 Jan 2021, 8:10 pm
Dikemaskini 10:17 am



Usahawan kosmetik Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman atau lebih dikenali sebagai Nur Sajat didakwa di Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam.

Dia didakwa atas pertuduhan berpakaian seperti wanita dalam satu majlis bacaan Yasin dan solat hajat sehingga menyebabkan agama Islam dipandang hina pada tiga tahun lalu.

Dalam prosiding yang berlangsung pada 6 Jan lepas, Muhammad Sajjad, 35, bagaimanapun mengaku tidak bersalah selepas pertuduhan ke atasnya dibacakan di hadapan hakim syarie Mohammad Khalid Shaee @ Shaii.

Mengikut pertuduhan, Muhammad Sajjad didakwa melakukan kesalahan itu di pusat kecantikan miliknya di Seksyen 16, Shah Alam pada jam 7.30 malam 23 Feb 2018.

Dia didakwa mengikut Seksyen 10(a) Enakmen Jenayah Syariah (Negeri Selangor) 1995 yang memperuntukkan hukuman denda maksimum RM5,000 atau penjara tidak melebihi tiga tahun atau kedua-duanya sekali, jika sabit kesalahan.

Mahkamah kemudian membenarkan Muhammad Sajjad dibebaskan dengan jaminan RM3,000 dan menetapkan 23 Feb depan untuk sebutan semula kes.

Pada prosiding itu, pendakwaan dikendalikan oleh Timbalan Pendakwa Syarie Selangor Atras Mohd Zain.

Pada 6 Jan lalu, tular sebuah video dalam laman sosial yang dirakamkan secara langsung menunjukkan usahawan kosmetik itu sedang menangis dalam keadaan tangannya bergari.

Beberapa hari kemudian, Muhammad Sajjad tampil di laman Instagram miliknya dan menjelaskan dirinya telah ditahan pihak Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) bersabit dengan laporan yang dibuat pada 2018.

- Bernama

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 21-1-2021 03:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Akak simpatilah ekceli dengan nasib heshe huhu sis. Entahlah sis. Dia memang annoying sis.
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 05:22 PM From the mobile phone | Show all posts
menteri perempuan umno yang sorang tu pakai menyerupai lelaki tak kena tangkap pulak
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 05:27 PM | Show all posts
dah sampai masa dia diberi pengajaran..
selama ni bermegah sangat lbh2 lagi masa pi umrah dulu tu.
disuruh pi sepital dapatkan pengesahan yg dia tu khunsa byk pulak alasan.
semoga keluarga kita & keturunan kita dijauhkan dari perkara mcm ni.
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 05:29 PM | Show all posts
angelofish replied at 21-1-2021 05:22 PM
menteri perempuan umno yang sorang tu pakai menyerupai lelaki tak kena tangkap pulak

ramai jah pengkid kat KL ni.. bersepah... yg berkepit dgan gf pun ramai tak padan dgan katik acah2 abam sado bila gf duk berkepit.. tp compare dgan pondan, kecaman utk pengkid ni 10% jah dari kecaman utk yg memondan..... sebegitulah dabel standard ummah
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 05:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Pengkid ni apasal banyak katik2?
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 07:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Orix replied at 21-1-2021 05:29 PM
ramai jah pengkid kat KL ni.. bersepah... yg berkepit dgan gf pun ramai tak padan dgan katik acah2 ...

Baru aku perasan.. Kebanyakan pengkid yg aku pernah nampak adalah tak cukup inchi
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 07:36 PM | Show all posts
star_karat replied at 21-1-2021 05:31 PM
Pengkid ni apasal banyak katik2?

kan... udah la katik lepas tu sedikit berisi...rendang gitu... alololo.. cute sgt..
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 07:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Orix replied at 21-1-2021 05:29 PM
ramai jah pengkid kat KL ni.. bersepah... yg berkepit dgan gf pun ramai tak padan dgan katik acah2 ...

mungkin lelaki kat luar tu berpegang pada prinsip jangan di tanya masa silam isteri.walaupon bini kena rodok dengan pengkit sebelum dan (selepas?) dan ada ramai kawen dengan pengkit mungkin mata dia orang buta kot
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 08:09 PM | Show all posts

berpakaian seperti wanita dalam satu majlis bacaan Yasin dan solat hajat sehingga menyebabkan agama Islam dipandang hina
kenapa agama Islam dipandang hina sebab ada penganutnya pondan, oleh siapa?


Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 09:10 PM From the mobile phone | Show all posts
laksmanabentan replied at 21-1-2021 07:36 PM
kan... udah la katik lepas tu sedikit berisi...rendang gitu... alololo.. cute sgt..

Jgn lupa jgk pungkoq labuh. Pastu jln terkengkang kengkang. Kununnya jantan habis la tu.
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 04:35 AM From the mobile phone | Show all posts
akuMNdia replied at 21-1-2021 05:27 PM
dah sampai masa dia diberi pengajaran..
selama ni bermegah sangat lbh2 lagi masa pi umrah dulu tu.
...


Khunsa ialah orang yg punya dua kemaluan.  Kalau dia punya kecenderungan lebih untuk jd wanita...... maka wanita lah dia dari segi hukum agama.  Pondan dilahirkan dengan satu alat kemaluan saja...... iaitu zakar.  Dan sampai matipun dia kekal lelaki walaupun dah buang zakar.
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 05:25 AM From the mobile phone | Show all posts
TomyamPuteh replied at 21-1-2021 01:10 PM
Jgn lupa jgk pungkoq labuh. Pastu jln terkengkang kengkang. Kununnya jantan habis la tu.

Ada burung plastik tersepit celah kangkang
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 02:35 AM | Show all posts
ala bayar je denda nanti celah gigi je pun
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list