Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
4301
View
51
Reply

"Aku Kat Penjara, Kau Skandal Dengan Bini Aku!"

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 15-1-2021 03:40 PM | Show all posts |Read mode
Angkara tidak melunaskan hutang termasuk mempunyai hubungan sulit dengan isteri orang menyebabkan seorang lelaki dipukul sebelum dilarikan tiga individu di persimpangan lampu isyarat di Jalan Sungai Nyior, Butterworth dekat sini, petang semalam.


Terdahulu, mangsa berusia 38 tahun keluar daripada Proton Wira di persimpangan lampu isyarat berkenaan sambil berlari dan menjerit meminta tolong.


Insiden jam 5.38 petang itu disaksikan seorang wanita yang kemudiannya merakam beberapa keping gambar sebelum tampil membuat laporan polis.


Ketua Polis Daerah Seberang Perai Utara Asisten Komisioner Noorzainy Mohd Noor berkata, saksi yang bekerja sebagai kerani melaporkan yang dia berhenti di persimpangan lampu isyarat itu sebelum ternampak seorang lelaki keluar daripada sebuah kereta sambil menjerit meminta tolong.


Foto: Harian Metro




"Saksi turut memaklumkan, sejurus kemudian, keluar dua lagi lelaki daripada kereta berkenaan dengan memegang seutas tali. Kedua-duanya mengejar sebelum menangkap mangsa.


"Susulan laporan, kami melakukan risikan sebelum menahan tiga suspek, termasuk dalangnya, pada jam 11.30 malam hari yang sama di sebuah rumah flat di Mak Mandin. Ia turut dijadikan lokasi mangsa dikurung.


"Kami menemui mangsa dalam keadaan tangannya diikat selain ada kesan kecederaan pada kepalanya. Mangsa dibawa ke Hospital Kepala Batas (HKB) untuk rawatan," katanya pada sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Seberang Perai Utara di sini, hari ini.


Menurut beliau, siasatan mendapati, suspek utama iaitu lelaki berusia 40 tahun bertindak sedemikian kerana berang mangsa mempunyai hubungan sulit dengan isterinya yang berusia 32 tahun ketika dia menjalani hukuman di penjara.


Selain itu, mangsa juga dikatakan meminjam wang RM2,300 daripada isteri suspek dan tidak membayarnya semula.


"ada masa sama, mangsa turut dipercayai menggunakan nama isteri suspek untuk membuat pinjaman daripada along menyebabkan suspek bertambah berang," katanya.


Menurut Noorzainy, pada mulanya, suspek utama yang baru tiga bulan dibebaskan daripada penjara bersama dua lagi rakan jenayahnya berusia 24 dan 25 tahun mengajak mangsa berjumpa di sebuah tempat.


Suspek mendesak mangsa membayar hutang malah membawanya ke bank untuk mengeluarkan wang.


"Bagaimanapun, baki akaun bank mangsa hanya tinggal RM23. Suspek utama yang berang kemudiannya menculik mangsa dengan bantuan dua lelaki terbabit," katanya.


Noorzainy berkata, ujian saringan air kencing yang dijalankan ke atas suspek mendapati ketiga-tiganya positif dadah.


"Suspek utama yang mempunyai 12 rekod jenayah lampau dan dua rakannya yang mempunyai lima serta enam rekod lampau kini direman.


"Kes disiasat mengikut Seksyen 367 Kanun Keseksaan," katanya. -CARI


Sumber: Harian Metro

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 15-1-2021 03:56 PM | Show all posts
bini hang, hang cepuk dak lagi?
dah sama ja merenyamnya..
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2021 04:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Geram plak dengan bini dia tu. Haihhhhhhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2021 04:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Hidup dalam kejahatan..
Rugi betul
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2021 04:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Cash la tp sila lepuk jugak, bini hang..
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2021 04:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Fuhhh mmg patut la kena mcm tu, tp kantoi pula kan

Yg bini awat x p tabuh skli?!

Segak ngat kut??!
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2021 04:14 PM | Show all posts
3-3 takleh pakai, suspek, mangsa dan bini..elok tampaq tiga2 sekali
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2021 04:20 PM | Show all posts
si bini tu nak bagi poen pree bagi la kat skendel yg berduit
tarak guna punya mangsa.... poen pree, pow duit tuan poen, hutang along guna nama tuan poen
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2021 04:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Bini meqenyam cik pit dok main MiChat cari keli hitam... bini lagu tu dok simpan lagi ka? Dayus mastayus la hang ni..
Rimbok jantan takguna tu pasai hutang ka?

Dilema PPRT sungguh...
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2021 04:25 PM | Show all posts
kesiannnn.....baru keluar penjara dah sebelah kaki nak masuk blk......mamat yg celup bini hang blh celup lg pasnih........
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2021 04:30 PM | Show all posts
bini ko tu pun pastu di sesahkan jugak
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2021 04:30 PM | Show all posts
elok mampos jela suma dorg ni sekali bini dia
kurang sikit orang2 bangsat ni habiskan oksigen
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2021 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak jadik kesian. Perangai masing2 pon hansuang.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2021 04:32 PM | Show all posts
wow. kesimpulannya, kesemua dalam kes ini tak boleh pakai
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2021 04:35 PM From the mobile phone | Show all posts
c===8 replied at 15-1-2021 04:20 PM
si bini tu nak bagi poen pree bagi la kat skendel yg berduit
tarak guna punya mangsa.... poen pree, ...

Selayaknyalah sheol menikoh banduan.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2021 04:42 PM From the mobile phone | Show all posts
dahsyat nya...berliku2 cerita.ahaha. mesti reporter jenuh nak hadam susur galur cerita kot terbelit.
apa pun semua bodoh...gara2 pompuan habis terlondeh.yg bekas banduan maybe jadi banduan balik.yg kaki skandal pun sedih beno duit rm23 jah dlm acc
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2021 04:43 PM | Show all posts
Betina itu ko mesti hentam sampai hijau biar jalan terkangkang seumur hidup,tengok jantan mana lagi nak skandal dgn dia.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2021 04:46 PM | Show all posts
cepuk la skali bini kau tu..cm kes arwah along spoon n arwah polis tu..ujung2 betina birah cari kontol lain n aman2 je kawen lepas dedua da meninggal..hati kering tol tino tu
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2021 04:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Bininya dah dibalun blm?
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2021 05:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku tak tau samada nak kesian ke atau nak tepuk tangan. Ape ler punya bengap laki bini ni pun
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list