Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
4454
View
73
Reply

Ayda Jebat Dedah Perangai Suami, Rupa-Rupanya Suka Pakai Baju Tidur Koyak

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-1-2021 01:35 PM | Show all posts |Read mode
Pasangan sensasi yang sentiasa menjadi perhatian dan buah mulut orang ramai, siapa lagi kalau bukan Ayda Jebat dan Nabil Mahir, yang baru-baru ini telah menggemparkan media sosial apabila Ayda memuat naik video dirinya dan suami yang sedang honeymoon di Langkawi.


Di dalam video itu Ayda memaparkan sisi lain suaminya, yang dilihat hanya memakai baju tidur tetapi sedikit koyak di bahagian leher!




  



Pasangan sensasi yang sentiasa menjadi perhatian dan buah mulut orang ramai, siapa lagi kalau bukan Ayda Jebat dan Nabil Mahir, yang baru-baru ini telah menggemparkan media sosial apabila Ayda memuat naik video dirinya dan suami yang sedang honeymoon di Langkawi.


Di dalam video itu Ayda memaparkan sisi lain suaminya, yang dilihat hanya memakai baju tidur tetapi sedikit koyak di bahagian leher!


Berbeza dengan pengantin-pengantin baharu yang lain, yang mungkin bersiap cantik, wangi dan kemas pada malam pertama, akan tetapi lain pula dengan pasangan ini.




  



Melihat pada kapsyen yang ditulis oleh penyanyi itu, Ayda membezakan dirinya bersama dengan Nabil yang dilihat hanya memakai baju tidur yang koyak, sementara dirinya memakai baju tidur honeymoon yang baharu.


Meninjau di ruangan komen, rata-rata warganet turut terhibur melihat Nabil yang santai dan dikatakan sangat rare dengan pengantin baharu yang lain.




Foto: IG




Rupanya bukan Nabil seorang je suka pakai baju koyak-koyak, ramai lagi rupanya!


Anyways, Happy Honeymoon Ayda & Nabil! -CARI


Sumber: Hot FM
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 13-1-2021 01:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku je ke rasa macam geli je benda ni pun nak tayang kat orang?
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 01:40 PM | Show all posts
Jadi imam- done.
Upload suami pakai baju koyak- done.

Tunggu apa lagi tajuk pasal laki bini ni.
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 01:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Awat muka laki dia dh mcm anak zarina yang autism tu erk! amponnnn pak jagooooo
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 01:42 PM | Show all posts
Pasal ni pun boleh jadi bahan cerita.. kau memang lawak  
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 01:43 PM From the mobile phone | Show all posts
dah start dahhh jaja cite laki bini
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 01:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Kau memang celaka reputs!!!   
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 01:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak segan2. Walaupun tau memang semua pengantin melalui malam pertama, simpan la moment untuk diri sendiri. Bukan semua kena upload takda segan silu. Buat kata masa ayda mataris rakam tu ada cermin ke boleh nampak reflection dia pakai apa kan aib suami isteri. Nanti ada la bbnu folo peel retis cenggini
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 01:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Patutlah kuning langsat taknak bgtau bila depa kahwin
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Alahai.. Benda biasa la tu. Aku pun jenis suka pakai baju dah lusuh gak. Sebab sayang dan selesa.. Walaupun mak suruh buang
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 01:50 PM From the mobile phone | Show all posts
ketahian apakah innehhhhhhhh????
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 01:50 PM | Show all posts
gelinya...
tengok roti kirai p ramlee dalam bujang lapok pun tak rasa geli gini...
yihhh... itupun nak habaq dan share kat orang..
ko gelak2 dengan moment korang dua dah la..
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 01:52 PM From the mobile phone | Show all posts
friedfishsoup replied at 13-1-2021 01:40 PM
Jadi imam- done.
Upload suami pakai baju koyak- done.


tak sabar tunggu @Cari-Azza ceduk dari ig n up cerita pasal couple anjirr ni ya dlm porum ni..

cepat buat keje tu ya dik azza.. jgn duk mnggelabah teksssss sgtt
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 01:58 PM From the mobile phone | Show all posts
lotionmilo replied at 13-1-2021 01:45 PM
Patutlah kuning langsat taknak bgtau bila depa kahwin

kuning langsat tu apa
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 01:59 PM From the mobile phone | Show all posts
friedfishsoup replied at 13-1-2021 01:40 PM
Jadi imam- done.
Upload suami pakai baju koyak- done.


Lepqs ni live masakan pertama.utk.suami

Pastu suami.masak apa.hari ni

Perangai suami yang ayda tak pernah tahu

Ayda.pregnant

Ayda mengidam

Suami.mengidam

Ayda rentas negeri nak makan ayam salai

Suami.ikut kata ayda demi baby

Ayam salai sedap..patah balik beli 2 ekor

Ayda.masak.lemak

Suami suka.makan
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 02:04 PM From the mobile phone | Show all posts
busuk arr muka ko ayda. tolong r. geli tgk ko.
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 02:04 PM | Show all posts
Amik gmbr laki pakai spenda lak.
Cite suke pakai boxer ke, brief ke, bikini ke.
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg dlm gmbr sebelah kanan corak leopard tu baju tidur ayda ke
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 02:10 PM From the mobile phone | Show all posts
muntah ijooo
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 02:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Klakarr laa
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list