CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 12631|Reply: 140

manak masa kecik

  [Copy link]
Post time 10-12-2020 11:42 AM | Show all posts |Read mode
Edited by rospinki at 10-12-2020 11:43 AM



bila last korang kena kejar mcmni
aku kecik dulu selalu kena kalu mandi sungai balik ptg..memang kena ligan dgn rotan. smpi dapat..snggup mak aku berenang kejar aku kt sungai..aku igt dia tak terer sekli tu lagi laju dia. aku panjat sampan tengh parking pastu terjun kt depan naik ke tebing kejar kt darat pulak

aku copy sebijik..cuma title tu troll manak sempudal kaki sembang putar alam

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-12-2020 11:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Hahahahahaha.. Patut kena baling dgn parang.
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2020 12:05 PM | Show all posts
dulu kena sebat dengan lidi kelapa
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2020 12:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Kejar keliling kampung
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2020 12:13 PM From the mobile phone | Show all posts
tu la. Sapa suruh honaq sangat
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2020 12:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku kena rotan oleh jiran aku guna bulu ayam tu.. berbirat. Sebab aku main dekat sungai klang. Lepas tu jiran aku bagitau ayah aku, ayah aku tambah lagi 4 libasan rotan...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 10-12-2020 12:26 PM | Show all posts
sarah82 replied at 10-12-2020 11:50 AM
Hahahahahaha.. Patut kena baling dgn parang.

baling parang kena kt bontot dia
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 10-12-2020 12:27 PM | Show all posts
Kurex replied at 10-12-2020 12:23 PM
Aku kena rotan oleh jiran aku guna bulu ayam tu.. berbirat. Sebab aku main dekat sungai klang. Lepas ...

sungai klang kt kpg kuantan ke kurex
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 10-12-2020 12:29 PM | Show all posts
TomyamPuteh replied at 10-12-2020 12:13 PM
tu la. Sapa suruh honaq sangat

honaq tu apa ceq?
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2020 12:30 PM From the mobile phone | Show all posts
rospinki replied at 10-12-2020 12:26 PM
baling parang kena kt bontot dia

Baling kat kepala..tu dia biol.. Hahahaha.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 10-12-2020 12:30 PM | Show all posts
mattzzx replied at 10-12-2020 12:05 PM
dulu kena sebat dengan lidi kelapa

wuuuuu...pedih dan halus bisanya..ouch!
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2020 12:31 PM | Show all posts
rospinki replied at 10-12-2020 12:30 PM
wuuuuu...pedih dan halus bisanya..ouch!

itu lah
sekali kena terus tak nak lagi


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 10-12-2020 12:32 PM | Show all posts

saja je kan mak mak zmn dulu kasi viral keliling kpg
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2020 12:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Arwah mak aku x kejar sebab aku xde la main kat luar.. cuma bila dipanggil aku tgh leka baca majalah kartun, aku x jawab.. masa tu la dia dtg dicubit2nya aku.. tapi tu je la paling teruk yg mak aku pernah buat kat aku..
Syukurnya aku..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 10-12-2020 12:33 PM | Show all posts
sarah82 replied at 10-12-2020 12:30 PM
Baling kat kepala..tu dia biol.. Hahahaha.

patutla..kikikiki..
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2020 12:34 PM | Show all posts
Orang2 dulu merotan anak sebab mau anak 'jadi orang'.  Alhamdulilah, anak2 trs hari ini ramai yg 'jadi orang'.  Hari ini, makpak dah tak boleh rotankan anak, maka anak2  dah tak takutkan  orang.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 10-12-2020 12:40 PM | Show all posts
nolya replied at 10-12-2020 12:34 PM
Orang2 dulu merotan anak sebab mau anak 'jadi orang'.  Alhamdulilah, anak2 trs hari ini ramai yg 'ja ...

betul..anak zmn skrg sikit2 sentap. haaahhh..tak kuasa nk layan. kena guna minda aras 7 deal dgn attitude anak2 skrg.
stress
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2020 12:42 PM From the mobile phone | Show all posts
rospinki replied at 10-12-2020 12:27 PM
sungai klang kt kpg kuantan ke kurex

Sungai klang dekat kl sis.... Kuantan tu asal usul manak
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2020 12:42 PM From the mobile phone | Show all posts
rospinki replied at 10-12-2020 12:33 PM
patutla..kikikiki..

hahahahahaha..tu tengah membongak kononnya kaya raya.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 10-12-2020 12:42 PM | Show all posts
mattzzx replied at 10-12-2020 12:31 PM
itu lah
sekali kena terus tak nak lagi

ooo..tu kira satu jenis hukuman saja kah utk smua kesalahan atau ada jenis2 lain?
meols dulu lain kesalahan lain tools dia..sebab tu kenal rasa kena rotan cemana rasa kena lidi kelapa cemana.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Lawak & Santai


ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-10-2022 02:38 PM GMT+8 , Processed in 0.097917 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list