CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
Author: Boomibulat

Atuk 95 sedih dan sunyi,semua rakan-rakan lama sudah meninggal dunia

[Copy link]
Post time 20-11-2020 02:37 PM | Show all posts
atok meh la join porom cari.. sure atok tak sunyi...
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 20-11-2020 05:01 PM | Show all posts
Bila dah makin ramai rakan sebaya dah pergi pasti akan rasa sunyi.
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2020 05:13 PM From the mobile phone | Show all posts
MissYouSayang replied at 20-11-2020 01:32 PM
Apa nama blog sis...nak tumpang baca..nak try jd ghostwriter tp xde skill plak...hahaha

Adeh. Maaf sayang, iols prefer jd anon kt sini. Baru rasa freedom nak membawang.
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2020 07:32 PM From the mobile phone | Show all posts
shida81 replied at 20-11-2020 11:06 AM
arwah nenek ak dulu pun sama... tingat mase ak sekolah menegah sllu lepak umah dia
dia cite kawan ...

laa ye ke. sampai satu tahap mmg yg lanjut usia ni minta mintak tuhan panggil dia kan.nak hidup pun tak larat lagi.alfatihah utk nenek u
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2020 08:49 PM From the mobile phone | Show all posts
abcdotcom replied at 20-11-2020 03:15 AM
I had 600 blogs n 10 books honey.Love reading but depend on situation .

Akak pulak suka audiobook, lagi suka mendengar daripada membaca
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2020 09:01 PM From the mobile phone | Show all posts
kakikuDibibirmu replied at 20-11-2020 08:49 PM
Akak pulak suka audiobook, lagi suka mendengar daripada membaca

Audiobook X penat n boleh dengau tika memandu jauh ....
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 01:00 AM | Show all posts
Love ATOK .......
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 07:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat replied at 20-11-2020 08:51 AM
Sedihnya..tahun lps ke awal tahun ni dh lupa..makcik(adik ayah sy)meninggal..first time sy nmpk ai ...

Betul... Kadang2 nampak dia menung tetiba meleleh air mata dia... Bila kt tanya.. Nape uwan nangis wan? Dia kata xde ape... Uwan teringat2 zaman uwan kecik2 dulu main kat sana sini... Dia pon terangkan 1 per 1 tempat ni dulu2 ade perigi laa.. Ade sawah laa.. Pastu dia sebut nama2 kawan2 dia.. Adik beradik dia, sepupu sepapat dia yang dulu penah jumpa masa kakyung kecik2 dulu, tapi sekarang semua dah xde... Tak pasal2 kakyung pon sama banjir ngan uwan kakyung... Huhuuuuuu... Kannn.. Kt doakan agar semua ahli keluarga kita dapat berkumpul di syurga nanti...
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 21-11-2020 11:11 AM | Show all posts

bila akal cetek
dok sangka bumi ni hanya manusia pokok haiwan je idop
sedangkan ramai lagi selain spesis jin dan segala ghoib
itula bila buta panduan buta perut
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 03:26 PM From the mobile phone | Show all posts
rantaikendoq replied at 21-11-2020 11:11 AM
bila akal cetek
dok sangka bumi ni hanya manusia pokok haiwan je idop
sedangkan ramai lagi selai ...

Jaga2 bila pegang tasbih tu sis. Takut butirnya pernah disondol babi najis mugholozohhh sis!
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 04:02 PM | Show all posts

rilek la dalam kubur semua pun akan berseorangan. sebab tu masa atas dunia kita kena buat banyak amalan untuk bekal disana..bagi kubur luas bercahaya.ada masa gunalah sebaikknya jangan terlalu kejar dunia sampai akhirat dilupakan
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 04:27 PM From the mobile phone | Show all posts
anakjiran replied at 21-11-2020 04:02 PM
rilek la dalam kubur semua pun akan berseorangan. sebab tu masa atas dunia kita kena buat banyak a ...

Ye ke dlm.kubur kita berseorangan?
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 07:50 AM | Show all posts
Tulah , kwn sebaya ni lain sket kan. Cam geng , seronok klo sembang , sama regu kata org. Apapun teman plg berharga a.k.a wife still ada , atok
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

11-8-2022 04:41 PM GMT+8 , Processed in 3.466128 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list