CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
Author: Boomibulat

Atuk 95 sedih dan sunyi,semua rakan-rakan lama sudah meninggal dunia

[Copy link]
Post time 19-11-2020 06:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Sunyi...
Bila BFF dah kahwin dan tinggal kau sorang je yg tunggu masa nak kahwin lagi 4 bulan ...

Tu dulu la... skrg ada anak2 takde sunyi lagi..
Ntah esok lusa anak2 dah ada hidup sendiri mungkin sunyi kot... sbb tu i nak register masuk rumah org tua swasta yg ada hiburan dan juga aktiviti amal ibadat..
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 19-11-2020 06:48 PM From the mobile phone | Show all posts
glump replied at 19-11-2020 04:32 PM
Tapi Tun masih ada Tun siti hasmah.org lain mulai merasai seusia 65,Tun hanya kesunyian di usia 90an ...

Adik beradik tun ada lagi x??
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2020 06:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Aik. Kaya raya pun sedih lagi?
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2020 06:59 PM From the mobile phone | Show all posts
edayildiz replied at 19-11-2020 03:58 PM
faham..rasanya perasaan ni sama mcm bila bff semua dah kawin..kau sorg xkawen lg..sama kot kan

X sama. Totally lain. Sbb bila x kawen lg ko bebas meneroka donia. No komitmen.
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2020 07:01 PM From the mobile phone | Show all posts
kakikuDibibirmu replied at 19-11-2020 03:57 PM
Tak apa, baginda queen Elizabeth ada lagi

Hahahaa...
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2020 07:03 PM From the mobile phone | Show all posts
glump replied at 19-11-2020 04:32 PM
Tapi Tun masih ada Tun siti hasmah.org lain mulai merasai seusia 65,Tun hanya kesunyian di usia 90an ...

Klu ikut umur.. kira semah lg sihat compare mumia.. Sbb semah lg tua.. And semah xnyanyuk meroyan mcm mumia. Heheh
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2020 07:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 19-11-2020 04:43 PM
takpe atuk, jgn bersedih... meh dengaq lagu ni.. catchy dan comey

Lagu ni mcm sore semput kaka dgr. Hahah
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2020 07:13 PM | Show all posts
Dir,
Tuhan lebih menyayangi..
dari kami temanmu yg tak pernah mengerti..
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 19-11-2020 07:15 PM | Show all posts

Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2020 07:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Mat Sentol dan Wahid Satay umur dah 90. Sayang betul Mat Sentol tak dapat title Datuk sampai sekarang.
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2020 07:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Atata replied at 19-11-2020 04:26 PM
Betul... Kadang parents tak kasi doakan dorang umur panjang, ni jg la antara sebabnya. Huhu. tp te ...

Yup, kita pun gitu gak kot tanak gak hidup lama2 sampai nyanyuk tak reti urus diri sendiri.
Sampai masa anak2 dah dewasa belaka kena plak pasangan pun dah takda lagi laa rasa sunyi dan perit.
Sbb tu gaknya yg biasa berkepit bersama bila sorang meninggal dia pun meninggal sama.
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2020 07:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Normabaru replied at 19-11-2020 07:04 PM
Lagu ni mcm sore semput kaka dgr. Hahah

Iols suke tgk llama 2 ekor tu joget2
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2020 07:53 PM From the mobile phone | Show all posts
TomyamPuteh replied at 19-11-2020 05:17 PM
Dtg sorang, pulang nnti pon sorang2. Itu hakikat..

Yg ni deep btl rase masuk ke hati
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2020 07:53 PM From the mobile phone | Show all posts
rantaikendoq replied at 19-11-2020 05:18 PM
manusia bila tidak bertemankan mukjizat akan resah gelisah jiwa
kosong
cuba  bertemankan mukjizat ...

Orang gila main forum.
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2020 07:53 PM From the mobile phone | Show all posts
SalenaGomez replied at 19-11-2020 06:48 PM
Adik beradik tun ada lagi x??

Tak ada.. Tinggal tun seorg saja. Dlm tahun 2012 mcm tu kakak Tun dah meninggal.. 2-3 tahun lepas kak sepupu tun yg dibesarkan bersama pun meninggal masa usia dlm 100 tahun.
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2020 07:54 PM From the mobile phone | Show all posts
bila dah berumur rasa sedih sayu dan sunyi akan lebih ketara


Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 19-11-2020 07:57 PM From the mobile phone | Show all posts
TomyamPuteh replied at 19-11-2020 05:17 PM
Dtg sorang, pulang nnti pon sorang2. Itu hakikat..

Masa datang tu ok lagi. Ada mak temankan 9 bulan dalam perut.
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2020 08:00 PM | Show all posts
What have I become?
My sweetest friend
Everyone I know
Goes away in the end

- trent reznor
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2020 08:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Atok, paling tidak atok Ada atok siti hasmah..
Tapi iols faham..nak cari sama wavelength susah..Ada kawan kita boleh bercerita dari A sampai Z..Ada kawan nak cerita A pun susah..
Bila kawan2 sama wavelength tak Ada..tinggal kita sorang2, sunyi nak.. mak meols selalu kata kekadang ornag muda xpaham sangat apa orang tua rasa..mak ayah meols dibesarkan zaman negara baru2 merdeka.. struggle ye lain..banding orang lebih muda..begitu la kisahnya
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2020 08:07 PM From the mobile phone | Show all posts
sabar la Tun. Allah bg kesempatan kepada Tun utk menjadi hambaNya yang lebih baik..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

11-8-2022 02:16 PM GMT+8 , Processed in 0.084251 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list