Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
7938
View
83
Reply

Alya Iman Hilang Arah Sejak Bapa Meninggal

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 2-11-2020 12:30 PM | Show all posts |Read mode
Alya Iman mengakui dia sentiasa merindui arwah bapanya, pelakon Azmil Mustapha.


Kata Alya, pemergian bapanya telah memberi kesan mendalam kepadanya.


Foto: IG




"Saya kehilangan kekuatan saya pada dua tahun lalu, dia satu-satunya penyebab saya jalani hidup setiap hari. 17 tahun yang luar biasa hidup bersama dia melalui semua pencapaian dan kesusahan saya.

"Ada ketika kita hanya ada sekeping roti untuk dimakan dan terpaksa bekerja siang dan malam, tapi ada juga hari kita nikmati makanan kegemaran bersama, sushi dan pergi berjalan-jalan.


"Bagi saya, kehidupan hanya bekerja keras untuk dia dan menyediakan dengan apa yang saya mampu. Tapi selepas dia meninggalkan kita, saya tidak tahu apa sebenarnya kehidupan sehingga hari ini," tulisnya di Instagram.


  



Alya meluahkan isi hatinya itu sempena menyambut ulang tahun kelahiran Allahyarham Azmil yang ke 67 tahun pada 31 Oktober lalu.


Sementara itu Alya menyatakan arwah bapanya sentiasa mengajarnya supaya meletakkan kepercayaan sepenuhnya kepada Allah.


  



  



Azmil meninggal pada Februari 2018 di Shah Alam akibat serangan jantung. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 2-11-2020 12:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila kau nk dump bf lesbian kau ni
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2020 12:42 PM | Show all posts
bukan hilang arah sebab bapa gula tak ada ke?
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2020 12:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Sugar daddy, laki org, boipren org, scandal kan ade... Diorg boleh tunjukkan arah... Sila la.. Sila
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2020 12:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Jap.. Bf dia tu mcm menonggek je.
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2020 12:46 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 2-11-2020 12:44 PM
Jap.. Bf dia tu mcm menonggek je.

Something wrong iols tgk pic tu
Ingatkn mata i sorg je
Cari laki lain lh dik yg lbih jantan...bkn xda rupa pn
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2020 12:51 PM | Show all posts
Cakap tak serupa bikin, tapi selalu jatuhkan nama baik arwah bapa juga dengan perangai jalang tu.
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2020 12:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Attention seeker betul. Dok ja senyap2 xblh ka.. Kata nk kawen sgt.. Tggu ape je lg..
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2020 12:58 PM From the mobile phone | Show all posts
aechae: Something wrong iols tgk pic tu Ingatkn mata i sorg jeCari laki lain lh dik yg lbih jantan...bkn xda rupa pn


Dada dia macam gegirl kan?ke memang gegirl?
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2020 12:59 PM From the mobile phone | Show all posts
aechae replied at 2-11-2020 12:46 PM
Something wrong iols tgk pic tu
Ingatkn mata i sorg je
Cari laki lain lh dik yg lbih jantan...b ...

Hahaha.. Betul pelik semcm
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2020 01:00 PM | Show all posts
Nama dah sendu balik ye jalang
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2020 01:02 PM | Show all posts
sampah!..... saja nak up kan diri sendiri la tu....
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2020 01:03 PM From the mobile phone | Show all posts
amboi terlebih mendada n menonggek bf nya tu
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2020 01:03 PM From the mobile phone | Show all posts
aku lupakan sekejap perangai buruk dia...tp time kecil dia mmg cute
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2020 01:06 PM | Show all posts
cam tak sincere je. kalau betul rasa kehilangan ayah dia & betul2 sayang arwah ayah, mesti dia fikir panjang nak buat benda bukan2.

pls jangan kasi excuse camtu.
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2020 01:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Yunbin replied at 2-11-2020 11:58 AM
Dada dia macam gegirl kan?ke memang gegirl?

Si bf tu lelaki kah. Anak 2. Tp memang xhensem langsung. Xde aura. Kaya pon sbab niaga vape. Pastu opkos cable kuat kot. Gang anak azez tabung aji.
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2020 01:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Org lain pon hilang ayah jgk, tp xde la nk sesat barat mcm hang tu
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2020 01:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Bapak sheols alim ulama... sesungguhnya iman tidak dapat diwarisi bak kata raihan
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2020 01:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Nape doh tonggek camtu
Aku pulak rasa terkehel pinggang

@Kurex xde kata2 ucapan ke
Saja nk tahu pendapat kureks
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2020 01:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalo sayang ayah jgn la buat bukan2 dek..sian ayah lam kubur tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list