CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 3448|Reply: 32

Berang Suami Positif Covid-19 Nak Dibawa Ke Hospital, Isteri Lumur Najis Pada Pe

  [Copy link]
Post time 15-10-2020 03:14 PM | Show all posts |Read mode
Tak puas hati dengan urusan rawatan suaminya, seorang isteri tergamak melumurkan najis ke PPE yang dipakai petugas kesihatan.


Kompas.com melaporkan, isteri kepada pesakit Covid-19 itu melakukan perbuatan tersebut terhadap tiga orang petugas di Surabaya.


Polis Surabaya, Sudamiran berkata, "Kami memanggil suspek untuk memberi keterangan berhubung insiden berkenaan."


Pihaknya telah mengambil keterangan terhadap tujuh orang saksi.


Difahamkan insiden berkenaan bermula apabila seorang pesakit menjalani ujian swab pada 23 September dan mendapat keputusan pada 28 September.


Foto: Humas Pemkot Surabaya


Petugas kesihatan kemudiannya melakukan pengesanan kontak rapat iaitu suami wanita berkenaan.


Ketua Bahagian Hubungan Masyarakat, Pemerintah Kota Surabaya, Febriadhity Prajatara berkata,"Lelaki itu didapati positif dan perlu dibawa ke hospital."


Malangnya pihak keluarga lelaki itu termasuk isterinya menolak dan menyebabkannya berang sehingga bertindak melumurkan najis. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-10-2020 03:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Indon dan najis mmg dah sebati
Reply

Use magic Report

Post time 15-10-2020 03:35 PM From the mobile phone | Show all posts
bapak pengotor. jarang la tak pengotor diorg ni
Reply

Use magic Report

Post time 15-10-2020 03:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Brengset punya orang
Reply

Use magic Report

Post time 15-10-2020 03:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku dah agak mesti negara tu
Reply

Use magic Report

Post time 15-10-2020 03:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Najisnya perangai!!
Reply

Use magic Report

Post time 15-10-2020 03:56 PM | Show all posts
leluhurr  Madura..
mmg perangai cm hamjad skit..
pengotor busuk keji
Reply

Use magic Report

Post time 15-10-2020 03:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni umpama diberi susu dibalas tuba
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-10-2020 04:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Sian nye la frontliners kt sana. Nk selamatkn nyawa org pn kena baling najis.
Reply

Use magic Report

Post time 15-10-2020 04:14 PM | Show all posts
Scheherazade replied at 15-10-2020 03:59 PM
Ni umpama diberi susu dibalas tuba

tuba tu apa sis?  scuba kaka tahu
Reply

Use magic Report

Post time 15-10-2020 04:16 PM From the mobile phone | Show all posts
baca tajuk pon dh tahu indon. tak ada dah negara lain yang suka main najis2 ni
Reply

Use magic Report

Post time 15-10-2020 04:21 PM From the mobile phone | Show all posts
CiliPadiSedap replied at 15-10-2020 04:14 PM
tuba tu apa sis?  scuba kaka tahu

Racun kaka
Reply

Use magic Report

Post time 15-10-2020 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Biar laki bini tu mampos je..xyah rawat..najis nye perangai..x reti bsrsyukur
Reply

Use magic Report

Post time 15-10-2020 04:32 PM | Show all posts
suka main najis ke .... yang demo kat kedubes malaysia ritu pun duk lumur2 najis ,,,
Reply

Use magic Report

Post time 15-10-2020 04:33 PM | Show all posts
Najis punya perangai.
Reply

Use magic Report

Post time 15-10-2020 04:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm mana dia dapat taik tu time tu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-10-2020 05:00 PM From the mobile phone | Show all posts
org tu nak ubat laki dia, dia buat gitu pulak
Reply

Use magic Report

Post time 15-10-2020 05:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Antara 2 leluhur.. tak indon, tanah besar.. sekali tekaan betul
Reply

Use magic Report

Post time 15-10-2020 05:23 PM | Show all posts
dasar indon caprut
Reply

Use magic Report

Post time 15-10-2020 05:26 PM | Show all posts
mana dapat taik fresh cmtu?
g cangkung terus berak ke tadah pastu halat kat org tu?
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-10-2022 05:04 PM GMT+8 , Processed in 0.084778 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list