Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
5693
View
78
Reply

Mustaqim Bahadon Nak Kahwin Dengan Pramugari

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-10-2020 06:11 PM | Show all posts |Read mode
Foto: IG


Mustaqim Bahadon mengaku yang dia kini sedang berkawan rapat dengan seorang pramugari yang dikenali sebagai Lysa.



Pelakon ini juga mempunyai perancangan untuk berkahwin.


  



"Saya kini sibuk menguruskan perniagaan bagi memastikan kewangan saya kukuh di masa depan. Perancangan untuk berkahwin memang ada. Tambahan pula, usia saya sudah mencecah 35 tahun dan sudah tiba masanya untuk mendirikan rumah tangga.

"Namun, sebelum mengambil keputusan besar saya perlu pastikan hubungan kami berjalan dengan baik dan mengenali dengan lebih rapat," katanya kepada Harian Metro.


Mustaqim dan Lysa


Katanya dia dah lama kenal dengan Lysa yang pernah menjadi model sambilan itu.


  



  



"erkenalan kami bermula ketika kami menjadi pelakon tambahan untuk sebuah drama. Ketika itu Lysa aktif sebagai model sambilan. Namun, pada 2018 saya mula beranikan diri dan ingin mengenalinya dengan lebih rapat.

"Doakan semoga hubungan kami berjalan dengan baik dan diharapkan impian kami untuk berkahwin dipermudahkan." -CARI
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 14-10-2020 06:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Sendu.com dia ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 06:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa meols tak kenal {:stress{:stress
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 06:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak kenal..muka mcm sesuai berlakon watak antagonist je
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 06:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenal dia berlakon. Kacak dia.
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 06:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Heloklah dik... Dptlah mengurangkan gangguan dm dari gay2 gersang lepas ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 06:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka heollss cm kembar remy mamak tu..sape tah nme dia skang berlakon citer ngn timoh n tokadi kt tv3 tu
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 06:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka dia ni iras muka pelakon Hindustan yg berlakon dgn salman khan tu...yg dia jadi polis nak tangkap salman khan tu
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 06:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok tak kenal byee
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 06:57 PM From the mobile phone | Show all posts
tau dia ni sbb dia belakon drama jodoh
yg ada keknis,janna nick, fadlan hashim tu sume
dia antara calon jodoh yg tersingkir
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 07:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Siapa ni? Baru aku paham perasaan whoareyus porumer sebelum2 ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 07:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantiknye lysa...iols mmg suke pempuan muke feminin
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 07:07 PM From the mobile phone | Show all posts
whoareyouss?
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 07:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Syiapakah ini...  {:question
Tapi gambo kanan tu senyum ada fotogenik, so commercial.
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 07:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols kena je heols ni.. ada je drama2 yg dia berlakon.. plg iols ingat dram Jodoh 2 kat astro dulu.. tp heols ni x pernah jd first hero... selalu jd watak2 sampingan or 2nd lead je.. wo wajar lah ramai yg whoareyous..
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 07:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Meols punya ofismate ade sorg muka cmni.. Tp gelap sikit.. Mmg ensem.. Pass la nk jd pelakon.. Kalo jalan2 mesti jd perhatian awek2 n gayah2.. Jln sblh heols rasa hodoh katak puru
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 08:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Ooo igt muda lg, dah 35 rupanya
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 08:20 PM From the mobile phone | Show all posts
borink. xder org nak cover cerita pasal sarah H ke?
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 08:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Pastu bgtau kami nak boleh buat apaa
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 08:55 PM | Show all posts
meols folo ig heshe yach so meols kenal heshe, since drama Jodoh kat astro dedulu...heshe adik beradik ni bagus jaga emak theyols...kekadang nampak lazat, kekadang nampak over muka tepung gomak...kowserrrr...overall, tasty jah sis
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list