Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
1637
View
30
Reply

[Dunia] Leluhur kicap bunuh isteri tatkala melihat video isteri selingkuh, tapi video tu rupanya pelesu

[Copy link]

Author: Modngengade       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-10-2020 08:43 AM | Show all posts |Read mode
Hyderabad: Akibat terlalu mengikut perasaan, seorang lelaki di India menikam isterinya hingga mati selepas menonton rakaman video yang diterima menerusi kiriman WhatsApp.

Sedangkan, rakaman video yang kononnya menunjukkan kecurangan isterinya itu adalah palsu.

Gulf News melaporkan, selain isteri, suspek, K Nageshwara Rao turut membunuh seorang saudara perempuannya.

Insiden itu dilaporkan berlaku di Nellore di Andhra Pradesh pada Sabtu lalu.

Kes itu terbongkar selepas penduduk menghubungi polis memaklumkan mereka menemui dua mayat di dalam sebuah rumah.

Timbalan Superintendan Nellore, Harinath Reddy berkata, pasukan khas dikerahkan untuk memburu suspek yang melarikan diri selepas membunuh kedua-dua mangsa.

"Dia dipercayai membunuh dua wanita termasuk isterinya walaupun tiada bukti wanita itu mempunyai kaitan dengan video itu," katanya.

Suspek yang mengusahakan perniagaan sewaan jentera untuk memindahkan tanah itu pada mulanya curiga dengan kesetiaan isterinya.

Lelaki itu berang selepas menonton rakaman video 'tidak senonoh' satu pasangan kekasih yang diterimanya menerusi WhatsApp.

Biarpun wajah individu dalam video itu tidak jelas, Rao mengesyaki wanita dalam rakaman berkenaan isterinya, Nirmalamma, 43.

Tanpa usul periksa, Rao menikam isterinya hingga mati di rumah sewa mereka.

Lelaki itu turut memanggil seorang ahli keluarga yang rapat dengan isterinya, Venkatratnamma sebelum menikamnya hingga mati.

Ia kerana dia menyangka wanita itu bersubahat dengan isterinya.

Mayat Venkatratnamma ditemui di atas katil manakala Nirmalamma di ruang tamu.

Polis menyiasat individu yang menjadi dalang penyebaran video berkenaan.

Artikel ini disiarkan pada : Rabu, 14 Oktober 2020 @ 6:31 AM

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 14-10-2020 09:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Sebabkan fitnah..hilang nyawa 2 wanita..
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 09:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Ada kah covid yg menyumbang antara punca stress pembunuh ini?
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 09:22 AM | Show all posts
hero tamil lambat sampai ni.

patut la kat india rajnikhan menjadi idola.
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 09:25 AM | Show all posts
otak letak di buntut ni...tak usul periksa...
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 09:28 AM | Show all posts
Mendunia Andra Pradesh recently. Aritu ker rogol
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 09:53 AM | Show all posts
mana tau video tu palsu?
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 10:08 AM | Show all posts
Len kali periksa betul2 dulu....
Aiyo.....
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 10:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Sesuka hati je bunuh orang. Kalau xpalsu pun .. xleh bunuh juga. Gila lah
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 10:33 AM | Show all posts
bangsa kicap ni ..tak membunuh, merogol..bangsat sangat.
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 11:52 AM | Show all posts
main teke je ke tu bini dia
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 11:55 AM | Show all posts
Bertindak ikut perasaan banyak ruginya
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 12:01 PM From the mobile phone | Show all posts
supermum replied at 14-10-2020 09:28 AM
Mendunia Andra Pradesh recently. Aritu ker rogol

Belah2 north India ni mmg bermasalah...kes pelik2 yg masuk kat cari ni suma dari sana...
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 12:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Andra pradesh tempat segala otak tidak berfungsi. Bodoh tul makhluk ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Xde kicap jalen, saya pon x lalu makan
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 12:06 PM | Show all posts
gler btl........
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 01:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Takder harga rupanya nyawa perempuan kat sana.
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 01:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Leluhurrrrrr
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 01:59 PM From the mobile phone | Show all posts
lavendernovella replied at 14-10-2020 01:52 PM
Takder harga rupanya nyawa perempuan kat sana.

Pompuan sini plk gilakan laki pakistan, hindustan, banglatan
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2020 02:37 PM | Show all posts
delusional
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list