Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
7720
View
119
Reply

Kewangan Dah Kukuh, A. Aida Tolak Lamaran RM20 Juta Sebab Tak Nak Bermadu

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-9-2020 12:51 PM | Show all posts |Read mode
Penerbit Datuk A. Aida mendedahkan menolak 'lamaran RM20 juta' daripada seorang lelaki untuk menjadi isteri keduanya.


Tegas penerbit sensasi itu, dia menolak lamaran tersebut kerana enggan hidup bermadu.




Kredit foto: IG




Katanya yang cuba didekati beberapa lelaki sejak kembali solo, dia boleh membuka hati untuk menerima cinta baru dengan syarat lelaki terbabit bukanlah suami orang.

"Lebih kurang tiga bulan lalu, ada seorang lelaki mahu melamar saya menjadi suri hati. Katanya, dia mahu melakukan transaksi wang sebanyak RM20 juta.


  



"Sekiranya saya bersetuju, dia mahu memindahkan wang terbabit ke dalam akaun saya. Malangnya, saya terpaksa menolak kerana dia sudah beristeri," dedahnya.


Malah, lelaki itu sanggup menambah jumlah wang, namun Aida tetap dengan pendiriannya kerana baginya, dia bukan mahukan lelaki kaya.

"Saya mempunyai kewangan yang kukuh dan apa yang penting, saya tak mahu hidup bermadu.



Sudah terbiasa kembali menjalani kehidupan solo, Aida kini lebih selesa berkawan dan memberi fokus pada diri sendiri dan bidang perniagaan.




  



Pun begitu, dia tidak menolak jodoh jika sudah tiba masanya. Bagaimanapun, Aida tidak mengutamakan kekayaan dan baginya, cukup jika bakal calon boleh membimbingnya. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 20-9-2020 01:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Siyes ah 20 juta utk wanita menopause , nk geli2 pon dh x stim
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 01:09 PM From the mobile phone | Show all posts
20 juta ??? Hmmmmm. Iye la tu.{:smile
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 01:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Asal aku rs die ni propa much
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 01:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Asal aku rs die ni propa much..ye la cari yg nak membimbing..die sndri yg tetibe freehair bile dh kurus...dh tua ponxleh pk ke mane baik mane buruk
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 01:13 PM From the mobile phone | Show all posts
20 juta... yg anak dara nk dpt 15k pon da netizen ckp "xya bebankan bakal suami" blaa blaa blaa
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 01:13 PM From the mobile phone | Show all posts
20 juta... yg anak dara nk dpt 15k pon da netizen ckp "xya bebankan bakal suami" blaa blaa blaa
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 01:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Drama akasia .... Sign contract rm20 billion.  Pekerja  250 ribu orang.....

Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 01:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Gigihnya nak bgtau semua dia masih laku
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
kurus betul dia skang ni
akak syak dia buat suntikan HCG sbb duit pun dh banyak khueeennn
kalo miskin kepam mcm acik2 lain, mana mampu nk buat
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 01:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Sembang ngalahkan budak isap gam.
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 01:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Propaaaaaaaaaaalah nenek! 20 juta rupiah boleh la iols percaya. Jadah puki kau ada berlian ke sampai hamak jantan nak bagi engkau 20 juta?
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 01:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Sah2 SCAMMMERRRRRRR....
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 01:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahaha. 20 juta zaman covid ni ade ke nk labur kt die nie.
Ssh nk dipercayai..

Btw lain beno zoey Rahman now ye
Adjust byk ke tuu..
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 01:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Choyyy kena catfish la tu.
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 01:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Huntung lah..

Dah lah janda..

Tua pulak tu..

Masih laku gituh..

One in a million

Confidence level acik ni mmg tinggi..

Cantas habis anak2 dara
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Aduiiiii propa x agak2.. Servis kau dlm bilik tu boekkkkkk sgt ke smpai org sanggup labur 20 juta?
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 01:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Haziq adik zoey ke pakai baju belang2 hitam putih tu? Kalau dia mmg lain seropa abg dia dah.

Untuk tak OT, meols cuma nk pesan kat ZAIDAH AWANG - SEDAR DIRI LA NEK!!!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 01:46 PM From the mobile phone | Show all posts
this is cap! nk menipu agak ii la hahah
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Nenek dgn cerita konon masih hot berpisah teda
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list