Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
5548
View
87
Reply

[Tempatan] Wanita tolak lamaran RM20 juta kerana enggan mengahwini suami orang

[Copy link]

Author: Nahnukutu       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-9-2020 11:14 AM | Show all posts |Read mode
A Aida tolak lamaran RM20 juta
MyMetroRap

image.png

Najiy Jefri
najiy.jefri@hmetro.com.my

BIARPUN menerima lamaran sejumlah RM20 juta daripada seorang lelaki yang ingin menjadikannya isteri kedua, penerbit Datuk A Aida, 50, menolak kerana enggan mengahwini lelaki berstatus suami orang.

A Aida atau nama sebenarnya Zaidah Awang berkata, walaupun pintu hatinya terbuka untuk menerima kehadiran insan baharu, namun dia enggan mengambil risiko untuk jatuh hati dengan suami orang.

"Memang betul ada beberapa lelaki nak masuk meminang. Malah, ada individu yang ingin melamar dan akan melakukan transaksi wang sebanyak RM20 juta ke dalam akaun saya sekiranya bersetuju berkahwin dengan dia.

"Bagaimanapun, dia bukanlah orang bujang sebaliknya lelaki yang sudah berkahwin dan dia mahu menjadikan saya sebagai isteri keduanya. Saya terpaksa menolak lamarannya itu kerana tidak rela bermadu selain saya juga mempunyai kewangan kukuh," katanya.

Menurut Aida, lamaran itu diterimanya kira-kira tiga bulan lalu. Lelaki terbabit juga sanggup menambah jumlah wang itu jika masih belum mencukupi.

Bagaimanapun, tawaran itu tetap ditolak A Aida kerana yakin lelaki yang kaya-raya bukanlah kriteria wajib yang dicari sebagai calon suami.

"Saya lebih selesa untuk berkawan saja sekarang, tapi dalam pada berkawan saya menjadi semakin terbiasa menjalani rutin kehidupan sekarang.

"Pergi pejabat, balik rumah tulis skrip dan berehat tenangkan fikiran mencari ilham di beranda. Namun, jika sudah sampai jodoh saya terima. Saya tak cari lelaki kaya, cukuplah jika dia boleh membimbing saya dunia dan akhirat," katanya.

A Aida pernah mendirikan rumah tangga dengan penyanyi kumpulan Spring, Ameng pada 1994, tetapi bercerai pada 2003.

Hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan dua anak perempuan, Wan Az Aleesa, 23, dan Wan Azevanatassha, 18.

Dia seterusnya mendirikan rumah tangga dengan pegawai polis, Sufian Sulaiman pada 2007, namun berpisah pada 2013. Mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Muhammad Rahul, 11.

A Aida kemudian melangsungkan pernikahan dengan pelakon Ariff Aziz pada 21 Julai 2018, namun bercerai 10 bulan kemudian.

Terdahulu, dia pernah berkahwin dengan seorang anggota polis, namun butiran mengenai perkahwinan keduanya itu tidak dijelaskan.

Artikel ini disiarkan pada : Sabtu, 19 September 2020 @ 2:06 PM

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 20-9-2020 11:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Ingtkn salah bod td
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 11:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Kayanya lelaki tu....

Betul ke ada lelaki yg tua, kerjaya yg bgs,kewangan pn mantap n dah ada keluarga yg bahagia suka pada golongan wanita sebaya mrk..nak kawin..sggup habis duit tuk perempuan tu...bkn lelaki suka cari yg lebih muda ke drp mrk...

Lelaki tlg jwb...haha....tp tkde kaitan dgn si aida ni tau...i saje je tanya..nak tahu..
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 12:02 PM From the mobile phone | Show all posts
tah tah scammer Nigeria yang offer 20 juta tu
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 12:16 PM | Show all posts
20 juta rupiah kot..

salah quote agknye
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 12:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Nenek ni dgn cerita jadi rebutan berpisah teda semata utk kekal relevan dalam industry
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 12:26 PM From the mobile phone | Show all posts
20 juta? Biau betul
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 12:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada ke lelaki yg sanggup offer RM20 juta? Semata2 utk kawen. Kalau dah duit berkepuk2, takde ler sangap mcam tu sekali. Scammer ler tu kot

Acik ni kalau tak sembang pasal lelaki berduyun2 nak kan dia tak sah.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-9-2020 12:33 PM | Show all posts

fokusnya pada cerita, bukan pada individu

itu bezanya.


Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 12:35 PM | Show all posts
lubang dah luas masih harga rm20 juta?
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 12:37 PM From the mobile phone | Show all posts
iyo lah tuuu
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 12:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Bagus lg cari pompuan muda dr acik 50 perasan muda ni
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 12:39 PM | Show all posts
sembang.....

keta viva pun bole tebang
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-9-2020 12:39 PM | Show all posts
delia3003 replied at 20-9-2020 12:28 PM
Ada ke lelaki yg sanggup offer RM20 juta? Semata2 utk kawen. Kalau dah duit berkepuk2, takde ler san ...

anggaplah uols tak kenal dia ni siapa macam iols sangka baik dia bercakap benar.

baguslah masih ada perempuan yang tidak rela menjadikan diri seperti barang dagangan timbang kilo.


Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 12:40 PM | Show all posts
delia3003 replied at 20-9-2020 12:28 PM
Ada ke lelaki yg sanggup offer RM20 juta? Semata2 utk kawen. Kalau dah duit berkepuk2, takde ler san ...

kannnn...
kalau aku ada 20 juta....
kejadah apa aku nak lamar pompuan dah menopos....
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 12:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Daripada 20juta bg kat nek ni baik laa laki tu ambik hot chick russia kee. Lg bertiang lawo dr acik
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 12:58 PM From the mobile phone | Show all posts
cahaya_almas replied at 20-9-2020 11:41 AM
Kayanya lelaki tu....

Betul ke ada lelaki yg tua, kerjaya yg bgs,kewangan pn mantap n dah ada kel ...

Stetnent yg betul nya, kalau sudah suka or berkenan maka dia sanggup belanja besar gitu
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 12:59 PM | Show all posts
edisi tanak tunjuk kalah dengan ex shuben?
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 01:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Baca boleh, percaya jangan
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2020 01:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Untung la...semoga segera insof
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list