Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
3782
View
53
Reply

Penuh Mesej, Ramai Budak Sekolah Ajak Johan As'ari Kahwin

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-9-2020 01:40 PM | Show all posts |Read mode
Johan As'ari mendedahkan dia selalu menerima mesej lamaran daripada pengikutnya yang menyatakan hasrat untuk menjadikannya sebagai suami.



Buakn orang dewasa sahaja, ada juga kalangan pelajar sekolah yang ikut cuba nasib.


Foto: IG


"Orang biasa ajak kahwin tu biasalah, ada juga budak sekolah umur 15 tahun ajak kahwin. Tapi biasalah budak-budak, saya tak layak cuma balas dengan senyuman sahaja.

"Saya anggap itu perkara normal dalam dasa mereka untuk meminati seseorang, nanti apabila dah besar mereka sendiri tahu kawal keinginan.

"Saya tak marah atau nasihat mereka sebab takut terasa hati. Bagi saya lebih baik mereka minat artis Malaysia daripada gilakan artis luar dan buat benda lain yang salah," katanya kepada mStar Online.


  



  



Sementara itu Johan kata dia berdepan cabaran untuk mengekalkan karier sebagai pelakon.

"Saya tak rasa diri popular. Sejak 2013, selama lima tahun saya berada di kemuncak dan laris umpama pisang goreng namun selepas itu tawaran semakin perlahan. Saya tak salah sesiapa, semua ini terletak pada kita macam mana nak promosikan diri. Saya perlu usaha untuk terus berjuang dalam industri," tambahnya. -CARI
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 14-9-2020 01:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukan dia ni dulu kapel dgn lana nordin ke
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2020 01:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Ewwww... Pedo ke heheheh
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2020 01:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Sendurianya dek non
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2020 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
sudah lah ko. playboy much!
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2020 01:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Kahwin je la dgn mokcik NK. Memasing claim diri laku benau
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2020 01:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Agak2 muka jawa, janganlah buat rambut warna tu
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2020 01:51 PM From the mobile phone | Show all posts
asma87 replied at 14-9-2020 01:42 PM
Bukan dia ni dulu kapel dgn lana nordin ke

Bukan dia ni kata nak kawin sgt dengan awek freehair tahun lepas ke bila. 'Doa doakan' gitchu
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2020 02:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Jihan poyo ni kalu kuar citer, x abih2 psl pompuan..kali ni abih downgrade berita, citer psl budak sekolah syok kat dia..itu pun bleh la kan Johan..ko mmg dah lama x laku pun..setahun dua je kot ko penah laku..takde la lama beno ko glemer tu..choiiii
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2020 02:10 PM | Show all posts
ohh lama tak muncul dia ni.. apa dia buat skrg ni ek? business pape ke?
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2020 02:14 PM | Show all posts
siapa la budak2 malang tu ya
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2020 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Geng juvana....keluaran juvana mmg talented
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2020 03:16 PM | Show all posts
poyo la lu

Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2020 03:20 PM From the mobile phone | Show all posts
motif macam xde hala tuju skg dia ni.. job dah sendu
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2020 03:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Dh xde bnda nk up dh la tu
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2020 03:42 PM From the mobile phone | Show all posts
"Bagi saya lebih baik mereka minat artis Malaysia daripada gilakan artis luar dan buat benda lain yang salah,"
So apa beza minat retis malaysia dgn retis luar??minat retis malaysia halal ke??
Same je johan sehari oiiii.ko tu pon rekod xbape baik...kejap2 nk jd playboy.esok2 up baca quran pulak...
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2020 03:59 PM | Show all posts
Kalau lah laku takdenya membujang sampai sekarang ni.
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2020 04:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Dulu masa juvana dgn lepas baru habis juvana dia la yg paling meletop2. Sekarang geng2 juvana yg lain pulak yg naik. Dia pulak sendu entah ke mana
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2020 04:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Sendu. Dari dulu berlagak playa. Yucks
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2020 04:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Sendurina lettew Cubaan nak up kan diri, tah tehtap sendu yachhh
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list