CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 27856|Reply: 99

Penampilan Engku Emran Tak Terurus Lepas Cerai Dengan LCB?

  [Copy link]
Post time 25-8-2020 03:09 PM | Show all posts |Read mode
Penampilan terkini Engku Emran selepas bercerai dengan Laudya Cynthia Bella menjadi buah mulut warganet.


Gambar berwarna hitam putih yang dimuat naik di Instagram Engku Emran menunjukkan dirinya dalam keadaan kurang kemas selepas melakukan aktiviti berbasikal.








Justeru, ramai berpendapat penampilannya jauh berubah berbanding ketika bersama LCB sebelum ini dan disindir tidak terurus selepas perceraiannya.


Antara komen dipetik portal InsertLive, "Engku emran setelah duda jadi jenggotan karena gak ada yang perhatiin lagi."


Kredit foto: IG Engku Emran




Tak kisahlah berambut panjang dan berkumis, doakan saja yang baik-baik buat Engku Emran. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-8-2020 03:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak tunjuk exhausted lepas cycling beratus KM jah tu.. beriya nya reporter cari buat thread
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 03:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Selekehnya dah kepams
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 03:17 PM | Show all posts
hahaha...jenggotan..
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 03:24 PM | Show all posts
nasib baik kepam.. kalau tak @Kurex dah sailang
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 03:26 PM | Show all posts
mak aihh distance tu. naik beskal lak tu. tak lembik ke kaki dia
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 03:34 PM | Show all posts
haiyooo betul ke tu dia?
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 03:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah beratus km cycling kot, what do you expect?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-8-2020 03:45 PM | Show all posts
apa keje dia ni selain main beskal?
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 03:47 PM | Show all posts
syidasaleh replied at 25-8-2020 03:26 PM
mak aihh distance tu. naik beskal lak tu. tak lembik ke kaki dia

sbb tu basikal punya harga dh boleh beli kereta sebijik uolss..lagipun EE ni dh kira ''tepu'' setakat distance tu mcm mkn kacang je uolss
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 03:48 PM | Show all posts
kayuh 300km kot... takkan la nak nampak macam baru lepas mandi
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 03:51 PM From the mobile phone | Show all posts
ingat Mubarak Majid td serupoo
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 03:57 PM | Show all posts
jenggotan...ku pikirin jenglot tadi
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 04:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Themilo replied at 25-8-2020 03:24 PM
nasib baik kepam.. kalau tak @Kurex dah sailang

Kalau tak kep pun tetap tak minat.... Takde daya penarik
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 04:19 PM | Show all posts
mak aih 300km...
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 04:31 PM | Show all posts
dia ni dr dulu je nampak gini. hahahah.
soalan: apakah pekerjaannya?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-8-2020 04:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm muka dato k lak
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 05:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau betul x terurus mmg heols yg bermasalah.. bekas2 bini rilek je.. even erra yg bercerai 2 kali pon elok je wangi.. bella pon sama xde masalah.. lelaki bercerai je acah2 lost.. walhal dia yg bermasalah n punca penceraian.. lelaki mcm ni toksah lah buat jd lelaki...
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 05:03 PM | Show all posts
15 jam 30 minit heols mengayuh basikal, haruslah kepam. Tapi heols nampak tua sangat.
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2020 05:54 PM | Show all posts
aiyoo...baru lepas bersukan..harus la muka sememeh
300km...wau...hebat
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2023 03:56 PM GMT+8 , Processed in 0.135649 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list