CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 3873|Reply: 32

"Bikin Lucu!"-Pertandingan Tenung Gambar Bekas Kekasih Paling Lama

  [Copy link]
Post time 18-8-2020 02:24 PM | Show all posts |Read mode
Empat orang pemuda berjaya menarik perhatian ramai apabila menyertai pertandingan merenung gambar bekas kekasih paling lama.


Menerusi gambar yang menjadi tular itu, pemuda-pemuda terbabit dilihat sedang duduk di kerusi sambil memegang gambar bekas teman wanita masing-masing.


Menurut Tribun News, pertandingan tersebut sebenarnya diadakan untuk suka-suka sahaja.


Foto: IG anam_chenel


Lebih lucu lagi apabila kesemua pemuda itu kelihatan tenang menatap gambar mantan yang dicetak di atas kerta bersaiz A4.


Namun ada juga yang sempat menutup muka kerana tidak sanggup meneruskannya.





Foto: IG anam_chenel






Netizen yang melihatnya terhibur melihat gelagat masing-masing.


Menurut sumber lagi, pertandingan itu diadakan bersempena sambutan Ulang Tahun Kemerdekaan Indonesia yang ke-75.


Di sana kebiasaannya setiap daerah akan menganjurkan pelbagai pertandingan untuk memeriahkan suasana. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-8-2020 02:32 PM | Show all posts
ulangtahun kemerdekaan, tapi masih tak merdeka dari ex.

dirgahayuuu...
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2020 02:37 PM | Show all posts
Kalau aku,takut kena maki je ex tu....eh eh...move on dah
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2020 02:50 PM | Show all posts
Kelakar, harap bekas kekasih boleh rujuk balik lepas ni.
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2020 03:04 PM | Show all posts
eeeee x kosa laaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2020 03:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg masih ada perasaan je xle tatap.. Yg dh move on xheran ape daaahehe
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2020 03:30 PM | Show all posts
kahkah yindon ni ape ade hal kan. sedangkan 2 jam tak buat apa2 kat u tube pn dh boleh buat duit
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2020 03:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Indon ni kan suka betul buat perkara lagha
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-8-2020 03:37 PM | Show all posts
Siap berpiala tu, yang nengoknya pun budak2 je
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2020 03:57 PM | Show all posts
Artemesiaa replied at 18-8-2020 03:37 PM
Siap berpiala tu, yang nengoknya pun budak2 je

hahahahahahhaahhaahaa aku terhibur dgn komen ni
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2020 03:59 PM | Show all posts
INDON MEMANG BODOH...buat benda yg tak menjana minda dan pendapatan...tu yg negara ko miskin sengkek...

ps: teringat indon yg duk depan kamera 2 jam kat youtube tu..
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2020 04:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Normabaru replied at 18-8-2020 03:09 PM
Yg masih ada perasaan je xle tatap.. Yg dh move on xheran ape daaahehe

Btul tu. Dh putus tu putus je la. Buat apa
nk simpan2  lagi perasaan bgai.
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2020 04:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Buang masa je la. Tah2 bekas kekasih tu dh kawin beranak pinak
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2020 04:13 PM | Show all posts
yang aneh2 jaaa nak dibuat punnn
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2020 04:14 PM From the mobile phone | Show all posts
TomyamPuteh replied at 18-8-2020 04:01 PM
Btul tu. Dh putus tu putus je la. Buat apa
nk simpan2  lagi perasaan bgai.

Hehe.. Btw kaka norm pon suka mkn tomyam puteh.. Xgemar sgt yg merah2 tu.. Puteh nye xde pewarna and senang cari lauk.. Yummmsss sedapppppnyeeeee
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2020 04:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahahaha hahahahaha jangan la kantoikan diorang
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-8-2020 04:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Normabaru replied at 18-8-2020 04:14 PM
Hehe.. Btw kaka norm pon suka mkn tomyam puteh.. Xgemar sgt yg merah2 tu.. Puteh nye xde pewarna a ...

Iolls membygkn yg tom yam merah tu byk Sgt perasa. Tu yg x brapa nk gemar tu wpon yg putih tu pon sama gak la byk perasanya
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2020 04:36 PM | Show all posts
Peserta nya pun 4 orang je, sama banyak dengan penonton
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2020 04:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Macam2 lah belah sana tu..
Haishh
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2020 04:52 PM | Show all posts
pertandingan memikul bini sambil berlari


Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-8-2022 02:36 PM GMT+8 , Processed in 0.103157 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list