Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
3928
View
105
Reply

[Jenayah] JIZZZ... KLONG! KLONG! Rebut Peluang Dapat +1000 Kredit...

 Close [Copy link]

Author: AceHand       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-8-2020 03:37 AM | Show all posts |Read mode
[AceHand SPECTaceLAR]

Sempena ngan Bulang Kemerdekaang ni dan sambutang Awal Muharram bakal menjelang... Pemenang topik ISU SEMASA yang dianggap terbaek sepanjang bulang Ogos ni akang berpeluang dapat +1000 kredit... Tempat kedua +500 kredit... Dan kredit kesiang untok tempat ketiga sebanyak +300 kredit...

Tiada kriteria khas untok topik terbaek... Kalau ADMIN rasa topik tu beh hada cang lar menang... Peraduang ni walau bagaimanapong tidak melibatkang Editor CARI serta konco konconya... Memandangkang wartawang bebas CARI dan Moderator tidak dianggap sebagai sebahagiang konco yang dimaksudkang... Jadi mereka juga berhak mendapat peluang yang sama...

Sebarang rasuah tidak akang dilayan kecuali ko worang belanja aku burger... Itu pong bukang jaminang menang... Sekiang maklumang... Terima kasey...


Jizzz... Klong! Klong!

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 7-8-2020 07:01 AM | Show all posts
topik ISU SEMASA yang dianggap terbaek sepanjang bulang Ogos
Kira nya pemilihan adalah TOPIK yang menarik..?


Tentu ramai nak tahu ...

Kriteria nya...?


Thread di komen berpages2 ...?

Thread banyak info ...?

Thread paling banyak view ...?

Terimakasih

Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 08:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Good luck semua....

Berpinau mata tengok banyak thread pasni

Jangan bukak thread yang bukan2 plak
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 08:16 AM From the mobile phone | Show all posts
I dont need credits...I just need 'immunity'.

kahkahkahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 08:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Wahhh best ni..
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 08:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Sy nak buka thread pasal bunuh dah tak boleh sbb tak cukup kredit. Kalau dpt tacang best jugak. Tapi saya tak pandai buka thread
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-8-2020 08:44 AM | Show all posts

Haaa...

FanTasyCreaTioN replied at 7-8-2020 07:01 AM
Kira nya pemilihan adalah TOPIK yang menarik..?

[AceHand SPECTaceLAR]

Itu misteri... Heh! Heh! Heh!


Jizzz... Klong! Klong!

Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 08:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Tiram replied at 7-8-2020 08:38 AM
Sy nak buka thread pasal bunuh dah tak boleh sbb tak cukup kredit. Kalau dpt tacang best jugak. Tapi ...

Buka thread pasal depression yg membawa ke bunuh diri cik Tiram. ...mesti ramai yg bg pengalaman ....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-8-2020 08:46 AM | Show all posts

Oh!

evian... replied at 7-8-2020 08:16 AM
I dont need credits...I just need 'immunity'.

kahkahkahkahkah

[AceHand SPECTaceLAR]

Ini lagi buat aku rasa nak potom kredit... Hah! Hah! Hah! (Gelak jugak...)


Jizzz... Klong! Klong!

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-8-2020 08:48 AM | Show all posts

Dey...

Tiram replied at 7-8-2020 08:38 AM
Sy nak buka thread pasal bunuh dah tak boleh sbb tak cukup kredit. Kalau dpt tacang best jugak. Tapi ...

[AceHand SPECTaceLAR]

Setakat bukak topik tu takde ngan kaitang ngan kredit pong daaa...


Jizzz... Klong! Klong!

Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 08:52 AM From the mobile phone | Show all posts
AceHand replied at 7-8-2020 08:48 AM
[AceHand SPECTaceLAR]

Setakat bukak topik tu takde ngan kaitang ngan kredit pong daaa...

Read Permission 4
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 08:54 AM | Show all posts
AceHand replied at 7-8-2020 08:44 AM
[AceHand SPECTaceLAR]

Itu misteri... Heh! Heh! Heh!
Napa C.I jer ...?
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 08:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Tiram replied at 7-8-2020 08:52 AM
Read Permission 4

Biar betul hehe. .rasanya semua boleh buka thread. ...
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 08:55 AM | Show all posts
tu level ..untuk membaca dalam Thread yang dah d pagar ...

bukan untuk buka Thread ...


Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 08:56 AM | Show all posts
noor2 replied at 7-8-2020 08:54 AM
Biar betul hehe. .rasanya semua boleh buka thread. ...
dia nak baca Thread yang d pagar tu kak ...

"buka Thread" maksud dia ... dia tak boleh nak jenguk Thread tu

Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 08:57 AM From the mobile phone | Show all posts
FanTasyCreaTioN replied at 7-8-2020 08:55 AM
tu level ..untuk membaca dalam Thread yang dah d pagar ...

bukan untuk buka Thread ...

Vocab saya buka tu untuk buka thread berkunci untuk dibaca. Click click tak nak buka jugak
Buka juga digunakan untuk buat thread baru.

Maaf limitation of vocabulary
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 09:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Mmg x menanglah... sbb x pernah dan x pandai nk bukak thread
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 09:04 AM | Show all posts
Tiram replied at 7-8-2020 08:57 AM
Vocab saya buka tu untuk buka thread berkunci untuk dibaca. Click click tak nak buka jugak ...
Tak lama lagi dapat tu ..42 credit jer lagi


Usaha lagi

[04] Keeper: 400 - 599
[03] Senior: 100 - 399
[02] Junior: 60 - 99
[01] Beginner: 0 - 59

Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 09:05 AM | Show all posts
Tiram replied at 7-8-2020 08:57 AM
Vocab saya buka tu untuk buka thread berkunci untuk dibaca. Click click tak nak buka jugak ...
FC mula faham bila baca Tiram tulis RP level 4 ...


Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 09:07 AM | Show all posts
Revolver replied at 7-8-2020 09:02 AM
Mmg x menanglah... sbb x pernah dan x pandai nk bukak thread
Boleh belajar selow ...

Ambik kesempatan ni untuk belajar ... semoga berjaya


Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list