Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
4071
View
33
Reply

Hati Kering! Wanita Selamba Kayuh Basikal Bawa Tong Gas Dalam Raga

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 6-8-2020 01:27 PM | Show all posts |Read mode
Kredit foto: Twitter



Kagum, tapi seram melihat 'hati kering' seorang wanita mengayuh basikal sambil membawa tong gas di dalam raganya. Lebih kecut perut apabila dia nyaris bertembung dengan sebuah kereta sebelum melanggar lampu merah. - CARI

Kredit video: Twitter Bang Bahi @bahi_zone

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 6-8-2020 01:41 PM | Show all posts
negara mana ni
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 01:46 PM From the mobile phone | Show all posts
gamba edit ke nihh..
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 01:50 PM | Show all posts
tong kosong je tu..kalau tong berisi mau pecah bakul basikal tu..
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 01:51 PM | Show all posts
Wanita kayuh basikal bawa tong gas dalam raga
05 Aug 2020

SYAIRAH ABDUL LAJIS
MUAR - Rakaman video menunjukkan wanita membawa tong gas yang diletakkan dalam raga ketika menaiki basikal disifatkan sungguh 'rare' dan dikagumi warganet.

Kejadian tular itu berlaku di Muar sempat dirakam pelayar Twitter @bahi_zone.


Video durasi 19 saat ditonton 95,300 tontonan itu juga mencemaskan berikutan basikal wanita itu dipercayai tidak mempunyai brek dan hampir melanggar sebuah kereta yang melalui jalan di persimpangan lampu isyarat.

Bagaimanapun wanita berkenaan sempat berhenti menggunakan kaki sebagai brek dan sebaik jalan itu lenggang, dia mengayuh basikal menyeberangi jalan berkenaan.

Wanita itu juga dilihat bersahaja seolah sudah mahir mengayuh basikal dan membawa tong gas di kawasan tersebut.

Menjengah di ruang komen Twitter @bahi_zone, rata-rata warganet geli hati, terhibur malah turut cemas ketika melihat wanita berkenaan teragak-agak semasa melintas jalan raya selepas hampir melanggar kereta berkenaan.

Netizen dikenali @syf, "Masa dia tak berhenti tu dengan dengan aku jerit".

Kata @yana, "Dia punya jerit suruh berhenti itu berdekah betul sampai takut sekali semasa kereta lalu".

Manakala kata @afiq, kejadian seumpama itu sudah menjadi kebiasaan di negeri Sabah apabila melihat wanita dan lelaki memikul tong biru di bahu semasa menaiki gunung Kinabalu.

Sehingga kini, video tersebut meraih lebih 6,200 ulang kongsi dan 4,600 tanda suka dari warganet.

Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 01:54 PM | Show all posts
Caranya tu boleh membahayakan dirinya juga pengguna jalanraya yang lain
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 02:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Saper pernah naik Kinabalu akan tahu Minah2 porter rilek2 bawak tong gas penuh kat belakang badan, jalan laju ke Laban Rata. No wheels needed hokkay!
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 02:21 PM | Show all posts
netizen ni semua benda kagum
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 02:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Mampu angkat dumbell saje
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 02:25 PM | Show all posts
kagum la yg merakam tu macam pondan sial ja
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 02:28 PM | Show all posts
bahaya tapi kesian tengok video tu...
mesti orang susah, kalau tidak takdenya dia nak bawak naik basikal macamtu...

dia brek pakai kaki sebab kalau bawak barang besar macamtu susah nak tekan brek ... rasanya lah...
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 02:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Basikal mana ada brek kaki
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 03:02 PM | Show all posts
kesian .... susah orang kita tak tahu
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 03:12 PM | Show all posts
Apa nak dikagumkan kalau tak ikut peraturan lalu lintas. Bahayakan nyawa sendiri dengan pengguna jalan raya yang lain.
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 03:57 PM | Show all posts
kesiannya..berat kot tong tu
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 06:05 PM | Show all posts
hahahahhhh kat muar keee
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 06:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Kasihan adik ini mungkin tiada transport lain selain bicycle bawa gas tank ke kedai..
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 06:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Om rasa kagum....
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 06:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Kat sana tak ada lori gas dtg kwasan rumah kah?
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 06:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat: tong kosong je tu..kalau tong berisi mau pecah bakul basikal tu..

Tong kosong pun berat gak.. Tuk gas 14 kilo tong kosong 16.3 kg tau.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list