Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
5629
View
48
Reply

Dapur Rumah Datin Zizie Izette Hampir Terbakar kerana Kecuaian Pembantu Rumah

[Copy link]

Author: Burong_Hantuk       Show all posts   Read mode

Author
Post time 5-8-2020 07:50 AM | Show all posts |Read mode




* Rumah mewah,anak anak pun chumil...
Kopi paste dari instagram Zizie Izette

zizieizette
Our hero, Aaric Zayn.
Kalau dia x berlari naik atas bgtau dapur terbakar mmg tak beraya kami hari ni.
.
.
Kecuaian salah seorg pembantu kami yg terlupa nak tutup dapur gas. 🔥🔥🔥
Syukur alhamdulillah tak ada sebarang kejadian yg tak diingini berlaku. 🤲😇
#aariczaynmyhero


Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Author
 Author| Post time 5-8-2020 07:51 AM | Show all posts

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 5-8-2020 07:52 AM | Show all posts
suka tengok gelagat anak anak kembar datin zizie...
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:14 AM From the mobile phone | Show all posts
ooooooooo dh tu kita semua kat sini nk ken mggelabah teksssss ke tak ni?
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak leh imejin camner zizie ni rela diuli2 atok bung
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:44 AM | Show all posts
oo ingatkan ada gambau dapur terbakau..
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:49 AM From the mobile phone | Show all posts
gambo yg pegang hanger tu ada aku tgk sblm ni, ada lg satu gambo,tanpa hanger
si kecik baby girl tu nakal sgt
skali ZE pegang je hanger, baru dia masuk barisan balik utk bergambo
takut kene peghambat lettewww
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:50 AM | Show all posts
haa kau sib baik tak trbako, tapi xpe abg bung kan kayosss kekdahnya.
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:53 AM | Show all posts
Org kayos pun payment rumah byk sangkut.. lelong! Lelong! Bung jgn byk ckp sgt. Org x suka.
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 09:04 AM | Show all posts
gambor pegang hanger tu kelakor
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 09:19 AM From the mobile phone | Show all posts
bedahdavas replied at 5-8-2020 08:53 AM
Org kayos pun payment rumah byk sangkut.. lelong! Lelong! Bung jgn byk ckp sgt. Org x suka.

Spill more tea pls
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 09:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Comey2 nyee anak2 sheols
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 09:31 AM From the mobile phone | Show all posts
zizie cantik anak comei..apa khabar bekas wife bung
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 10:27 AM | Show all posts
apaadahal kalua rumah terbakor, bung kaya la boleh belikan exact same house utk zizie. setakat2juta duit poket je kaedahnya pemimpin tua2 UMNOs ni
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 10:38 AM From the mobile phone | Show all posts
makita replied at 5-8-2020 08:31 AM
Tak leh imejin camner zizie ni rela diuli2 atok bung

Is all about money,money money dikk..muka mengerutu pon rela asal lena tido atas duit.
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 10:38 AM | Show all posts
suka tgk zizi and anak2 dia..layan anak angkat pun semua sama rata
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 10:57 AM | Show all posts

Org kaya kt soc med x semestinya kaya in real life. Acah2 kaya tp tidur mlm x lena fikirkn hutang2 keliling pinggang.
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 10:58 AM | Show all posts
kalau terbakar pun sapa kisah..
duit banyak kan..
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 11:27 AM | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 5-8-2020 08:14 AM
ooooooooo dh tu kita semua kat sini nk ken mggelabah teksssss ke tak ni?

kes mcm ni kalau kena kat i pun menggelabah tek i. bukan tek i abis 1 badan menggelabah
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 11:28 AM | Show all posts
cmf_premierleag replied at 5-8-2020 08:49 AM
gambo yg pegang hanger tu ada aku tgk sblm ni, ada lg satu gambo,tanpa hanger
si kecik baby girl tu ...

hahaha gambar raya kan. comel je zizie pegang hanger mcm prop plak.

anyway aku suka tengok anak angkat dia yg pompuan tu. ceria je.mmg zizie jaga dia molek tu sbb tu anak happy je. yg anak angkat lelaki tu muka mcm romeo sikit hahaha
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list