Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
4238
View
38
Reply

"Kalau Betul Adik-beradik Saya, Rasa Aib Juga" - Ramai Ingat Ceknon Adik Syuk?

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 29-7-2020 05:18 PM | Show all posts |Read mode
Pelawak dan penyampai radio Shuk Sahar tidak kisah apabila ada pihak mendakwa wajahnya mirip usahawan kosmetik kontroversi, Ceknon yang tular kerana mengamuk di IKEA, baru-baru ini.




Kredit foto: IG





BACA JUGA: Pengasas Kosmetik Buat Kecoh Adik Tak Pakai Mask Dilarang Masuk IKEA

"Betullah kata orang, dalam dunia ni ada tujuh orang muka serupa dan saya sudah bertemu orang kedua.

"Malah, saya rasa orang yang menyamakan muka saya dengan dia pun tahu itu tak betul," katanya kepada Gempak.


Syuk sebaliknya menganggap perkara itu sesuatu yang melucukan dan terbuka selagi tiada kaitan dengannya.

"Memang ada juga orang samakan atau orang (warganet) tanya adakah itu adik atau kakak saya, walhal tak ada kena mengena pun dengan saya.

"Sampai ada yang suruh saya nasihatinya. Kalau betul itu adik-beradik saya, rasa aiblah juga," tambahnya.







Mirip sangat ke wajah Syuk dengan Ceknon? - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 29-7-2020 05:57 PM | Show all posts
mendee laa
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2020 06:19 PM | Show all posts
oh mai baru perasan zip baju pempuan ni tak katup habis? apsal penampilan camni boleh jual kosmetik..ngan rambut keras kejung ngan pakej aura tak mandi dia..eww
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2020 06:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Teruknyer peel seteruk muke nyer
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2020 06:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Lagi zim ada yg sama kan dgn berul. Tapi mcm menganjing laa mcm nanti depress pulak beruk tu di samakan dgn pumpan ni hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2020 07:00 PM From the mobile phone | Show all posts
La bukan ke aku mati2 ingat ada kena mengena memang seiras sgt2
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2020 07:15 PM | Show all posts
spesis muka tebal ni.takde rasa malu siap bangga lg..buruk btl perangai ..nak ngata lain2 tu rasanya tak perlu dah sbb ramai dah wakilkan..
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2020 07:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak abih lg kisah cik non dik non ni..
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2020 08:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Gosh, betina tu trash, baru kluar gua. Tak sama taraf dengan Syuk ok
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2020 09:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Troll raya cik non.. Nama so kg.ulu.com
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2020 11:04 PM | Show all posts
Bezanya.. Syuk bila bercakap lembut aje bunyinya.  Minah tu nyaring dan baran.

Muka dan ciri fizikal pun tak nampak sama.  Tak taulah, sebab Ngah kenal minah tu dari satu video atas tu aje.
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2020 11:10 PM From the mobile phone | Show all posts
elok tukar nama jadi cik ngok
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2020 11:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak pasal2.
Syuk ni 2 beradik je kan? Dia dgn abg dia.
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2020 12:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Nenasketum replied at 29-7-2020 08:09 PM
Gosh, betina tu trash, baru kluar gua. Tak sama taraf dengan Syuk ok

uishhh.. ai rasa sama taraf dh kot.. rsenya lagi teruk! hot kat twitter skrg.. syuk ada betina lain..
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2020 12:22 AM From the mobile phone | Show all posts
kalau ikut twitter.. kau ni,teruk betul syuk.. ada betina lain belakang bini..acane nie syuk.. malu ahhhh
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2020 12:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Disamakan wajah pun aku rasa syuk ni dah rasa aib seaangat
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2020 12:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Realitinya syuk nampak lagi manis dari pompuan tu. Pompuan tu muka bengis. Mcm monyet jantan alpha male.
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2020 02:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Ceknon = beruk ungka
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2020 02:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Tgk gbar dia masa dia berisi, comel jer muka.. Tapi tgk muka sekarang mcm org isap batu...
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2020 02:24 AM From the mobile phone | Show all posts
holothurian replied at 30-7-2020 12:21 AM
uishhh.. ai rasa sama taraf dh kot.. rsenya lagi teruk! hot kat twitter skrg.. syuk ada betina lai ...

Wowww panas niii
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list