Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
5486
View
120
Reply

[Tempatan] Seks ganas terhadap isteri, nelayan dipenjara 64 tahun

[Copy link]

Author: FOTHER-MUCKER       Show all posts   Read mode

Author
Post time 28-7-2020 06:12 PM | Show all posts |Read mode











Seks ganas terhadap isteri, nelayan dipenjara 64 tahun






IPOH: Seorang nelayan dijatuhi hukuman penjara 64 tahun dengan lapan sebatan oleh Mahkamah Sesyen di sini hari ini, atas tujuh pertuduhan melakukan keganasan seksual ke atas isterinya pada April lepas.

Hakim Norashima Khalid menjatuhkan hukuman itu ke atas tertuduh berusia 36 tahun, selepas mengaku bersalah atas semua pertuduhan.

Bapa empat anak itu didakwa mengurung, melakukan seks luar tabii dan persetubuhan hingga menyebabkan kecederaan terhadap isterinya yang berumur 36 tahun dan memiliki video cakera padat (VCD) lucah, di sebuah rumah di Kampung Padang Tembak, Lumut, pada 16 dan 17 April lepas.

Tertuduh dihukum penjara 15 tahun dan dua sebatan bagi setiap empat pertuduhan melakukan persetubuhan yang bertentangan dengan aturan tabii termasuk menggunakan zakar palsu terhadap isterinya dan dipenjara dua tahun bagi satu pertuduhan kerana menyebabkan kecederaan ke atas mangsa.

Dia juga dipenjara setahun bagi dua pertuduhan kerana mengurung isterinya selain memiliki 13 keping VCD lucah.

Bagaimanapun, mahkamah memerintahkan kesemua hukuman itu berjalan serentak bermula hari ini dan ini bermakna tertuduh hanya perlu menjalani hukuman penjara selama 15 tahun dan lapan sebatan.

Terdahulu, Timbalan Pendakwa Raya Liyana Zamani Mohd Radzi memohon mahkamah menjatuhkan hukuman yang berat kerana difahamkan keganasan rumah tangga terhadap isterinya itu bukanlah kali pertama namun telah berlaku sejak empat tahun lalu selepas mereka berkahwin pada 2004.

Bagaimanapun, tertuduh yang tidak diwakili peguam memohon mahkamah mengenakan hukuman ringan kerana dia telah insaf dan berjanji tidak mengulangi kesalahan sama.

Mengikut fakta kes, sekitar 11 pagi pada 16 April lepas, tertuduh telah menjemput isterinya yang ketika itu berada di rumah ibu mangsa di kampung yang sama dan meninggalkan anak mereka di rumah berkenaan.

Tertuduh melakukan keganasan seksual ke atas isterinya pada 16 dan 17 April.
Bagaimanapun pada 18 April, mangsa melalui pesanan ringkas WhatsApp telah meminta bantuan jirannya menghubungi polis selepas tertuduh terlupa membawa telefon bimbitnya yang ditinggalkan di kediaman mereka. C BERNAMA










Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 28-7-2020 06:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Ambik kau.. Kena 64 tahun.. Mampus mereput dlm penjara..  Kau buat isteri kau tu macam alat pemuas nafsu kau ja..
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2020 06:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Gara2 video lucah ni x pasal2 jd fetish....
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2020 06:26 PM | Show all posts
kesian dapat laki gila..
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2020 06:26 PM | Show all posts
laki gila sex ni
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2020 06:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Bangang spesies laki berkuasakan konek. Dasar anjirrrr
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2020 06:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Siannya bini takde henpon pun mujur laki dia tu tertinggal tepon boleh la dia guna tuk mintak bantuan.
Ke tepon dia laki dia ambil ye? Sbb kena kurung kan.
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2020 06:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Mendadih pun ada ni skali. Kasik rotan sama dia kat penjara nanti.
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2020 07:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Ed_Lyn replied at 28-7-2020 06:16 PM
Ambik kau.. Kena 64 tahun.. Mampus mereput dlm penjara..  Kau buat isteri kau tu macam alat pemuas n ...

Membaca amalan molia.....
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2020 07:24 PM | Show all posts
Ed_Lyn replied at 28-7-2020 06:16 PM
Ambik kau.. Kena 64 tahun.. Mampus mereput dlm penjara..  Kau buat isteri kau tu macam alat pemuas n ...

kiranya dia disabit "gantung sampai mati" lah ekk? sbb 36+64=100 tahun...jarang org hidup sampai 100 tahun...
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2020 07:24 PM From the mobile phone | Show all posts
aikk perogol tkde pulak pertuduhan seks ganas. padehal secara paksa lagi laa ganas. hukuman patot lagi berat drp ni
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2020 07:25 PM | Show all posts
mana la mamat ni dapat zakar palsu..beli kt lazada ke shopee??
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2020 07:28 PM From the mobile phone | Show all posts
damsel_fiji replied at 28-7-2020 07:25 PM
mana la mamat ni dapat zakar palsu..beli kt lazada ke shopee??

Byk wei.. Tambah2 lazada.. Hahahahaaha
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2020 07:29 PM | Show all posts
sarah82 replied at 28-7-2020 07:28 PM
Byk wei.. Tambah2 lazada.. Hahahahaaha

ye ke sis..tak penah plak aku nak cek..kikiki
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2020 07:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Ed_Lyn replied at 28-7-2020 06:16 PM
Ambik kau.. Kena 64 tahun.. Mampus mereput dlm penjara..  Kau buat isteri kau tu macam alat pemuas n ...

15 tahun je sis...hukuman berjalan  serentak...sekolah x
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2020 07:32 PM From the mobile phone | Show all posts
damsel_fiji replied at 28-7-2020 07:29 PM
ye ke sis..tak penah plak aku nak cek..kikiki

Hahaha.. Aku kan suka cari mcm2 hahahhaha.
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2020 07:40 PM From the mobile phone | Show all posts
gadget replied at 28-7-2020 11:24 AM
kiranya dia disabit "gantung sampai mati" lah ekk? sbb 36+64=100 tahun...jarang org hidup sampai 1 ...

15 tahun je, baca sampai habis ke tak??
Semua hukuman jalan serentak
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2020 07:45 PM | Show all posts
nazzse replied at 28-7-2020 07:40 PM
15 tahun je, baca sampai habis ke tak??
Semua hukuman jalan serentak

hehe..tak

oh kiranya dia masih boleh tgk dunia lah...
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2020 07:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Umur dah 64..masih nafsu kuda..makan apa ni pakcik..share sikit
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2020 07:50 PM | Show all posts
mikasa replied at 28-7-2020 07:47 PM
Umur dah 64..masih nafsu kuda..makan apa ni pakcik..share sikit

ni lagi parah ni @nazzse  
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list