Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
10760
View
166
Reply

Shuib Sepahtu Dedah Ramai Cuba Sabotaj Bisnes Sebab Tak Puas Hati

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 15-7-2020 06:54 PM | Show all posts |Read mode
"Banyak yang cuba sabotaj dan baru-baru ini, ada yang buat lagi. Mungkin orang nampak saya fragile (rapuh), senang-senang boleh viralkan."


Pelawak dan penyampai radio Shuib Sepahtu mendedahkan ada pihak cuba mensabotaj perniagaan Bubble Beenya.




Kredit foto: IG Shuib



"Individu terbabit cuba berkomplot sebab tidak berpuas hati dengan saya.

"Saya bayar gaji, awak ikut kerja. Kalau betul saya langgar peraturan ya, saya salah.

"Tapi, selagi saya mengikut Akta Buruh yang ditetapkan sebagai majikan, saya tidak takut kalau tak salah," katanya dipetik dari Gempak.


Berikutan kejadian, Shuib memutuskan untuk memecat individu terbabit kerana merugikan syarikatnya.




  



  


"Saya tak boleh bertoleransi lagi dan apabila melibatkan orang dalam yang cuba menjatuhkan saya, terpaksa saya buang," katanya.


Apa yang tak puas hati sangat sampai nak sabotaj Shuib? - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 15-7-2020 07:00 PM | Show all posts
apa yang nak takutnya walaupun poyo ya amat je berbunyi...
btw kalau ada masalah perniagaan?

dont worry mamasab come to the rescue again

produk tak laku? takde customer? jangan risau, agen boleh beli sesama agen dan dropship beli sesama dropship...
ulang2 la sampai sold out macam lipstick zat mamatini,

stok tak habis? boleh kambus belakang rumah dengan ikan paus bbq...

Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2020 07:04 PM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 15-7-2020 07:00 PM
apa yang nak takutnya  walaupun poyo ya amat je berbunyi...
btw kalau ada masalah perniagaan?


Mengekek2 iols gelak baca komen chuols
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2020 07:11 PM | Show all posts
sarah82 replied at 15-7-2020 07:04 PM
Mengekek2 iols gelak baca komen chuols

trust the process, mamasab warrior the best
takde customer? no problem, agen pakat beli sesama sendiri... janji sold out...
apa tak habis? lupuskan belakang rumah kambus dengan agen2 sekali
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2020 07:11 PM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias: apa yang nak takutnya walaupun poyo ya amat je berbunyi...btw kalau ada masalah perniagaan?dont worry mamasab come to the rescue again produk ...



Astaghfirullah..bwk mengucap cyst
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2020 07:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Sapa sebenarnya mamasab ni uols? Yg ni yg buat colab lipstick mamatin tu ke but who r yuss
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2020 07:18 PM | Show all posts
dudaberhias replied at 15-7-2020 11:00 AM
apa yang nak takutnya  walaupun poyo ya amat je berbunyi...
btw kalau ada masalah perniagaan?

nauzubillah min zalik sampai ke sini hg kak duda oiii
aku msuk bod ni ingtkan xde mamasab rupa2nya muncul jugk
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2020 07:19 PM | Show all posts
matchstick replied at 15-7-2020 11:11 AM
Astaghfirullah..bwk mengucap cyst

tlg azankan telinga kak duda tu wehhh
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2020 07:25 PM | Show all posts
sapa la nak makan bende manis giler mcm ni? kita tgk je la berapa lama bertahan
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2020 07:36 PM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 15-7-2020 07:11 PM
trust the process, mamasab warrior the best
takde customer? no problem, agen pakat beli  ...

Waduhhhh.. Apa jadi chuols.. Mamasab warriors serang chuols ka?
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2020 07:50 PM From the mobile phone | Show all posts
I ols da rasa biasa je penat beratur je huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2020 07:58 PM | Show all posts
dudaberhias replied at 15-7-2020 07:00 PM
apa yang nak takutnya  walaupun poyo ya amat je berbunyi...
btw kalau ada masalah perniagaan?

hahaha.... i loike

Tengok berape banyak jutawan mamasabbb sudah lahirkan


  







Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2020 07:59 PM | Show all posts
21 jutawan !!!! korang takmo join ke jadi jutawan









Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2020 08:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Die ni nsb la rupa x seberapa. Lau x lg poyo lol
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2020 08:02 PM | Show all posts
MatDeghem replied at 15-7-2020 07:58 PM
hahaha.... i loike

Tengok berape banyak jutawan mamasabbb sudah lahirkan

wahhhh hebat jualan agen2 tu 50 juta untuk separuh tahun sahaja uols boleh suruh mamasab jual semua madu shuib tu..

takde customer? jangan risau agen boleh beli sesama agen dan dropship beli sesama dropship...
ulang alik la sampai sold out sambil suap madu sesama sendiri... tak habis?
tanam belakang rumah dengan kek2 dan shuib tu sekali...

trust the process, mamasab warrior the best
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2020 08:33 PM | Show all posts
dudaberhias replied at 15-7-2020 07:00 PM
apa yang nak takutnya  walaupun poyo ya amat je berbunyi...
btw kalau ada masalah perniagaan?

banyak sangat dah baca cenggini...  mamasab ada masalah ke?
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2020 08:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Apasal la bunyi nama mamasab ni mcm ibu ayam..

Mamasan-Mamasab..

Dah dekat2..

Rupa pon ala2 ibu ayam jugak tu..

Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2020 08:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Wow fragile
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2020 08:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak habis2 lg Datuk shoib ni. Nyampah aih. Datuk ngan bini sama je. Dua2 gedik.
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2020 09:00 PM From the mobile phone | Show all posts
elehhhhh soebb je punnnn
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list