Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1383
View
18
Reply

[Dunia] Percubaan Gagal, Gelagat Hamster Panjat Dinding Untuk Larikan Diri.Mana mau lari haaa

 Close [Copy link]

Author: YgBenar    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-7-2020 12:15 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Kebanyakan hamster lazimnya akan kelihatan berlari-lari di atas roda yang diletakkan di dalam sangkar mereka sebelum mereka kembali tidur.

Pun begitu, bagi Kuro, seekor hamster yang berusia enam bulan, cita-citanya untuk melarikan diri tampak lebih besar berbanding hamster biasa yang lain apabila dia ditangkap cuba melarikan diri dengan memanjat dinding berhampiran.

Dalam gambar yang mencuit hati ditangkap oleh tuannya, Yuka Hirata, 22, di Kanagawa, Jepun, hamster tersebut dilihat sedang memanjat dinding sebelum cubaan melarikan diri itu digagalkan

Kuro telah memanjat daripada bahagian atas sangkarnya dan berjaya melepaskan diri daripada sangkar sebelum memanjat dinding yang terletak berhampiran sangkarnya dengan menggunakan kakinya yang comel itu.

Yuka telah berkongsikan gambar-gambar tersebut di media sosial awal minggu ini dan sejak dari itu, gambar itu telah dilihat lebih daripada 600,000 kali daripada warganet.


Dia berkata: Saya tiba-tiba (merasakan ada sesuatu di dinding), dan ianya tampak seperti seakan gambar.

Dia selalu sahaja melarikan diri, tapi ini kali pertama dia melarikan diri dengan memanjat dinding.

Perkongsian di akaun Instagramnya mengenai gelagat Kuro itu telah mendapat sambutan yang besar dari warganet di seluruh dunia dan bahkan ada yang menggunakan gambar tersebut untuk diilhamkan menjadi seni latte.


Screenshot_2020-07-14-00-12-28-81.png
Screenshot_2020-07-13-23-56-55-66.png
Screenshot_2020-07-13-23-56-40-23.png

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 14-7-2020 12:16 AM From the mobile phone | Show all posts
spiderhamster.. hahhaha
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 12:16 AM | Show all posts
Aquarium dia kecil sangat. Patutnya kena beli yang lebih besar lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 12:17 AM From the mobile phone | Show all posts
spiderhamster..
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 12:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Dlu bela hamster selalu jari kena gigit nasib baik comel
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 12:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Ninja hamster.. Tak padan dgn kaki pendek
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 12:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Geli kaki hamster mcm tikus..

Eh tikus bole panjat dinding x?
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 12:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Amboi hamster ninja
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 12:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Spider hamster sedang beraksi
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 12:47 AM | Show all posts
Cumikucingku replied at 14-7-2020 12:25 AM
Geli kaki hamster mcm tikus..

Eh tikus bole panjat dinding x?

boleh lah kalau x buat pe tikus selalu merayap atas siling rumah dah tentu ada lif
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 12:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Hamster aku keje beranak je.. dahtu hancing rumah dia. Asyik la kena mandikan seko2..lepas tu kena gigit. Actually hamster adik aku..tp dia pandai mintak kt mak soh beli..jaga seminggu je sudahnya aku jadi kuli tukang jaga. Geram je.. sama la kucing, arnab, baby beruk, ikan n last kura2.. semua aku kena jaga.
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 01:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Satu je nak tny soalan bodo ni
Sugar glider dgn hamster satu species ke..
My doter soh beli nak buat pet..cukup la miau2 yg ada tu haa
Yg pelik2 je la bdk ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 01:51 AM | Show all posts
mak hamster ai pun pernah coba melarikan diri drpd sangkar dawai, dgn perut memboyot opkos lah tersangkut kan

beranak sampai 4 ekor, bila besar sikit dia org pun bergaduh anak beranak. hinggalah satu pagi ai jumpa mayat si ibu dlm keadaan gory - tubuhnya terbahagi dua, angkara anak2nya sendiri. tak sangka di sebalik kecomelan hamster, tersimpan naluri ganas
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 06:03 AM From the mobile phone | Show all posts
dani-rox replied at 14-7-2020 01:51 AM
mak hamster ai pun pernah coba melarikan diri drpd sangkar dawai, dgn perut memboyot opkos lah tersa ...

Derhaka anak-anak bunuh ibu kandung. Penat ibu memboyot sangkut perut kat sangkar.
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 07:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Bagi RM1,000 pun aku tak nak bela tikus ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 07:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Hahaha...kelakar tgk...comel je kaki dia
Tp aku mmg bukan jenis membela pet, tambah2 yg berbulu...geli!
Aku takat bela pokok boleh la
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 07:32 AM From the mobile phone | Show all posts
dani-rox replied at 14-7-2020 01:51 AM
mak hamster ai pun pernah coba melarikan diri drpd sangkar dawai, dgn perut memboyot opkos lah tersa ...

Adoi. ....tragis. ..anak2 derhaka. ...moga ke neraka sebab membunuh ibu.....huhu
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 07:37 AM | Show all posts
hamster aku asyik hilang je..sudahnya aku pon xtau kemana dia pg..maybe dh panjat umah jiran sebelah
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 07:44 AM | Show all posts
Thread seperti ini boleh buka kat :

Pencinta Haiwan

atau


Kongsi Tular

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list