Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
10043
View
99
Reply

Erma Fatima Sudah Berbaik Dengan Bekas Madu?

[Copy link]

Author: kp5x       Show all posts   Read mode

Author
Post time 5-7-2020 12:37 PM | Show all posts |Read mode
Kredit foto: IG Erma



"Kami mungkin bukan madu yang bagus, tapi kami boleh jadi keluarga yang baik, InsyaAllah."



Begitulah entri terkini di Instagram pengarah dan pelakon Erma Fatima yang berkongsi video membawa anak-anaknya beraya ke rumah bekas suaminya, baru-baru ini.




  



Memetik laporan mStar pada 2015, bekas isteri kepada pengarah Bade Azmi itu pernah memberi kenyataan bahawa dia tidak lagi mahu dikaitkan dengan bekas madunya, Aida.

"Dulu saya baik dan mesra dengan madu, tetapi saya rasa perkara itu tidak patut berlaku. Sekarang ini saya tak mahu masuk campur dan tidak mahu ada kaitan dengan madu saya lagi," ujarnya ketika itu.


Bade atau nama sebenarnya Badaruddin Azmi bernikah dengan Erma atau Fatimah Rahmad pada 30 November 1991 sebelum berkahwin dengan Aida pada 2014.


Pada 2015, Erma memfailkan perceraian tapi menarik balik permohonan itu beberapa bulan kemudian setelah dipujuk Bade.


Bagaimanapun pada tahun 2017, Erma dan Bade sah bercerai dengan talak satu.


Melalui perkongsian terbaru di IGnya itu, dapat dilihat bahawa hubungan Erma dan bekas madunya yang sebelum ini pernah kecoh seakan-akan sudah pulih.  



Sumber foto : Instagram Erma Fatima





Jika benar, kita doakan semoga silaturrahim ini berkekalan. Malah, ruangan komen juga dihujani komen positif.


"Nak nangis, ok, bye," komen Nora Danish antara yang menarik perhatian warganet. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 5-7-2020 12:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Heloknyaaaaa anak jantan dia
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2020 01:32 PM | Show all posts
Kurex replied at 5-7-2020 04:49 AM
Heloknyaaaaa anak jantan dia

yang keluar penjara tu ke?
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2020 01:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Elok tu dah berbaik baik, bersilaturrahim dgn mantan suami dan bekas madu.. Salute kak Erma!!
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2020 02:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Kak erma ni satu bagusnya, walaupun dia dah cerai dgn bade, dia selalu lawat mak mertua dia.Hantar makanan, lawat saja saja. Dulu mak mertua dia menyewa rumah sebelah rumah sewa I dulu. Mak mertuanya duduk dgn bekas abg ipar kak erma. Selalu la bertembung dgn kak erma ni. Sekarang I dah pindah so takde la bertembung lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2020 02:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Bade keje ngan siapa kalo gaduh ngan Erma? Antara Erma yang sailang Bade dari Raja Ema, tengok how gojes Raja Ema skarang. Ada zuriat 2 orang.
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2020 02:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Awat juadah orka xmenggiurkan.. Kata beraya tp cm.. Haha

1vellfire mai sudah besar dewasa tp mknn hidang mcm bcatu je.. Teringat pulak rumah sedara jauh dulu.. Dtg hidang biskut jer.. Haha
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2020 02:28 PM From the mobile phone | Show all posts
A ah..tgk umah pn biasa ja..kosong ja
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2020 03:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Salute dengan erra fatima..
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2020 03:30 PM | Show all posts
Bagusnya Erma menjaga silaturrahim
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2020 03:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by dua_chzy at 5-7-2020 03:41 PM

Eh, helok2 anak2 jejanz Erma. Baru hari ini nampak full face semua.
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2020 03:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Normabaru replied at 5-7-2020 02:16 PM
Awat juadah orka xmenggiurkan.. Kata beraya tp cm.. Haha

1vellfire mai sudah besar dewasa tp mknn ...

Sebab bukan Sheila Rusly yang masak.
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2020 04:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg tgah tu herlokkk
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2020 04:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak2 erma ni adik beradik ke semua?
I suka citra tu sweet je
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2020 04:47 PM From the mobile phone | Show all posts
gitu je ke hidangan hari raya? cawan pon polisteren je...bukan ramai pon tetamu...
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2020 04:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Themilo replied at 5-7-2020 01:32 PM
yang keluar penjara tu ke?

Yg family potret tu bukan anak dia ke
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2020 05:16 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 5-7-2020 03:41 PM
Sebab bukan Sheila Rusly yang masak.

Haha..well... Ciput2 pon..  Still nk masuk gram khensss
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2020 05:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Nenasketum replied at 5-7-2020 02:15 PM
Bade keje ngan siapa kalo gaduh ngan Erma? Antara Erma yang sailang Bade dari Raja Ema, tengok how g ...

Adik bradik erma ni semua ada masalah kesuburan kan.. Yg last si betty tu je ade satu anak..
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2020 05:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Babat replied at 5-7-2020 05:44 PM
Mmg andartu mulut jahat mcm kau eh ? Dh brp byk aku jumpa andartu mulut lancang mcm ni.Komen2 kau  ...

Buktikan aku panggil forumer mana sundal
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2020 06:28 PM From the mobile phone | Show all posts
KIM.K replied at 5-7-2020 12:48 PM
Kak ema baca forum ke
Kami ni bermulut jalang untuk melindungi kepentingan kawan2 yang teraniaya. B ...

Jap.. RBA tu apa?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list