CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
View: 24936|Reply: 158

'Moga Allah Ketemukan Kita Di Syurga' - Erin Keguguran

  [Copy link]
Post time 19-6-2020 12:20 PM | Show all posts |Read mode
Erin atau Noorainul Naqim Mohd Radzi, 40, berkongsi berita sedih di Instagramnya memaklumkan kandungannya gugur pada usia dua bulan.




Kredit foto: IG



"Moga Allah ketemukan mama dengan anak mama (Ahmad Fahrezzi Faisel) di syurga nanti," tulisnya.


Janda anak lapan itu berkahwin dengan pendakwah bebas, Da’i Farhan atau Nik Ahmad Farhan Nik Mohamad, 30, di Makkah pada November tahun lalu.




Kredit foto: IG/mStar




Menerusi hantarannya, Erin turut berkongsi teks ucapan Ustaz Dusuki untuk menamakan bayi dalam kandungan yang keguguran walaupun usianya baru seminggu.


Namun, perkahwinan mereka tidak bertahan lama apabila bercerai pada April lalu iaitu dua hari selepas mengumumkan hamil anak pertama bersama pendakwah kontroversi terbabit. - CARI






BACA JUGA: Da'i Farhan Cerai Isteri Ketika Hamil, Aura Sudah Hilang?
BACA JUGA: Blok Nombor, Tak Bagi Jumpa Anak - Erin Tak Nak Ada Kaitan Dengan Da'i Farhan!

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 19-6-2020 12:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Spekuan forumer dlm thread dulu tu benar2 belaka. Kuikuikui
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2020 12:24 PM From the mobile phone | Show all posts
234126: Spekuan forumer dlm thread dulu tu benar2 belaka. Kuikuikui


Kan.
I pn bace org tu speku tipu je kot raih simpati.
Nti merempan gugur plk.
Wahhh spot on
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2020 12:26 PM From the mobile phone | Show all posts
missyL: Kan. I pn bace org tu speku tipu je kot raih simpati. Nti merempan gugur plk. Wahhh spot on


Erin  ni memang sesuatu. Agak2 berapa usia kandungan dia masa gugur tu?

Sekarang dah bukan isteri da’i terus bercelak bersolek mcm orang muda. Nak catfish orang kaya la pulak kot  
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2020 12:27 PM | Show all posts
234126 replied at 19-6-2020 04:23 AM
Spekuan forumer dlm thread dulu tu benar2 belaka. Kuikuikui

mmg tepat spekuan beliau..

aku mmg tunggu news ni

skrg dah jd kenyataan
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2020 12:31 PM | Show all posts
aku baca tajuk..terus terdetik kat ati 'eloklah pun

ehhhh tak baik kan kan
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2020 12:34 PM | Show all posts
Sejak bila jadi artis ni..
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2020 12:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm dejavu sgt
Betul la tekaan forumer2 haritu
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 19-6-2020 12:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau xdrama, bkn dr erin la ye
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2020 12:55 PM | Show all posts
Meiizu replied at 19-6-2020 12:31 PM
aku baca tajuk..terus terdetik kat ati 'eloklah pun

ehhhh tak baik kan kan

I pun terpikir benda yg sama, sebab kesian kat anak dia yg 8 orang tu.
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2020 12:58 PM | Show all posts
Boomibulat replied at 19-6-2020 12:34 PM
Sejak bila jadi artis ni..

pandai berlakon.. boleh la tu jadi retis
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2020 01:03 PM | Show all posts
missyL replied at 19-6-2020 12:24 PM
Kan.
I pn bace org tu speku tipu je kot raih simpati.
Nti merempan gugur plk.

maknanya dia mmg x peknen ke
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2020 01:13 PM | Show all posts
ramalan forumer benar belaka
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2020 01:16 PM From the mobile phone | Show all posts
234126 replied at 19-6-2020 12:23 PM
Spekuan forumer dlm thread dulu tu benar2 belaka. Kuikuikui

Tu la pasal...  dlm thread pregnen dan cerai sebelum ni, porumers syak berita kehamilan tu sesaje diada2kan....nnt dia akn up cerita keguguran pulak.....rupa2nya betul spekuan itu..tapi sesungguhnya hny dia dan exlakinya yg tahu s.ada dia betul2 pregnen dan keguguran atau tak. But knowing her, tak heran kalau cerita tu sengaja diada2kan
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2020 01:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Tepat seperti yg kita semua andaikan...
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2020 01:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Janda anak 8?sian dia....pakai la perkataan ibu tunggal yg mempunyai 8 anak....hehe.....

Maknenye dgn paan ni x sempat la nk ade anak ye....nsb baik x sempat kumpul trofi....jenuh nak tanggung makjan ni....
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 19-6-2020 01:32 PM | Show all posts
Masalahnya retis ker dia ni? Seronok dia tengok setiap benda yang dia upload kat ig, masuk dalam porem.
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2020 01:45 PM From the mobile phone | Show all posts
mieymiey replied at 19-6-2020 01:32 PM
Masalahnya retis ker dia ni? Seronok dia tengok setiap benda yang dia upload kat ig, masuk dalam por ...

Dia masuk porem ke?
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2020 01:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols pun terdetik betul lah yg porumer speku tu
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2020 02:06 PM | Show all posts

Ni yang weolls tengah bawangkan ni, sheols la
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-8-2022 11:52 PM GMT+8 , Processed in 0.088750 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list