CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
1234Next
Return to list New
View: 6118|Reply: 64

'Saya Dah Buat Orang Marah...' - Siti Kassim

[Copy link]
Post time 18-6-2020 03:09 PM | Show all posts |Read mode
Peguam dan aktivis Siti Kassim memaklumkan proses merakam keterangan berjalan lancar berikutan kerjasama penuh diberikannya.


Berkata kepada pemberita, Siti Kassim mendakwa kenyataannya di Facebook berhubung pusat tahfiz baru-baru ini telah diputarbelit pelbagai pihak hingga namanya dipanggil bagi memberi keterangan di Menara Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM), hari ini.


BACA JUGA: "Melayu Bodoh, Fitnah Takkan Berpisah" - Siti Kasim Bengang Isu Arak




Kredit foto: FB/MalayMail




Menurut MalaysiaGazette, Siti Zabedah Kassim tiba di Menara SKMM pada 10:08 pagi bersama peguamnya dan selesai memberi keterangan selepas tiga jam.

"Tidak ada telefon diambil. Mereka sangat memudahkan sebab saya beri kerjasama saya tidak cuba menafikan apa-apa

"Selagi beri kerjasama, pihak berkuasa pun tidak berkeras. Saya telah buat orang marah, sekarang ini kita hanya boleh setuju dengan apa orang cakap," selorohnya.


Bagaimanapun, Siti Kassim akan mengambil tindakan undang-undang terhadap sebuah organisasi yang didakwanya telah menyebarkan berita palsu berhubung kenyataannya sebelum ini. - CARI

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-6-2020 03:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Tenang je bunyi ayat kakak ct kali nie.
Tkut ke tu...
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2020 03:28 PM | Show all posts
lain kali sebelum berkata2....pakai la kepala otak...
bukan kepala lutut...
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2020 03:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm bukan siti kasim ja? Clone kaaa
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2020 03:33 PM | Show all posts
lahir dlm keluarga sosialis...mcm ni lah hasilnya
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2020 03:36 PM | Show all posts
padan muka la siti kassim oii
elok kau buat kerja amal diam2
mulut tu tutup
jari tu kawal sikit
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2020 03:37 PM | Show all posts
iyo la tu dah insap...
kipas hang pun ada tanduk iols tgk..
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2020 03:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Modngengade replied at 18-6-2020 03:33 PM
lahir dlm keluarga sosialis...mcm ni lah hasilnya

Dia bukan anak Kassim Ahmad
Tapi orang2 bernama atau bersangkutan dgn nama Kassim ni memang biasanya semacam sikit
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-6-2020 03:44 PM From the mobile phone | Show all posts
sy tertengok kat youtube..katanya kurier yg kena langgar ore mabuk tu..kawan dia.Betul ke???
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2020 03:49 PM | Show all posts
batu kikir replied at 18-6-2020 03:40 PM
Dia bukan anak Kassim Ahmad
Tapi orang2 bernama atau bersangkutan dgn nama Kassim ni memang biasa ...

oh yer ker?  Allah Khassimmmmmmm!!!!

Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2020 04:24 PM | Show all posts
Pelik2 style dia ni.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2020 04:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Boleh je dia bekerjasama. Ingatkan jenis pompuan yang keras kepala. Alhamdulillah, semoga mendapat hidayah.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2020 04:41 PM | Show all posts
Somehow or rather i wish the bar or court would set how lawyers are dressed in court.

Entah. Sy mungkin  old fashioned. You can be flamboyant all you want but at least dress professionally when you attend hearings or mentions. Sakit mata tgk lawyers yg rambut panjang tak ikat, colour2 rambut , over make up.

Theres a time for everything.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2020 04:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Manusia marah ko gheti pulak town down
Ko nk suruh smpai Allah marah baru ko jumpe akal ke siti oiiii

#donesetazah
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2020 04:58 PM | Show all posts
Alhamdulillah she's still keeping the ' gimampos' attitude.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2020 05:04 PM | Show all posts
Semoga diberikan hidayah oleh Allah swt. InsyaAllah. Nothing is impossible

Kita tak tahu mcm mana kesudahan kita nanti. Jgn disebabkan cercaan kita skrg ni di dunia, kita pulak yg bakal "berjiran" dgnnya di akhirat (jika ditakdirkan dia tak bertaubatlah). Nauzubillah.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-6-2020 05:06 PM | Show all posts
dah beratus report pasal dia. moga lepas ni tak cari pasal lagi dgn islam. moga dpt hidayahla kak siti
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2020 05:06 PM | Show all posts
Zeatyisaac replied at 18-6-2020 04:36 PM
Boleh je dia bekerjasama. Ingatkan jenis pompuan yang keras kepala. Alhamdulillah, semoga mendapat h ...

dia ni cuma suka provokasi org melayu/islam jer..
dia lawyer..dia tau semua undang2..
lbh bhya dr musuh sebenar

Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2020 05:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 18-6-2020 03:37 PM
iyo la tu dah insap...
kipas hang pun ada tanduk iols tgk..

Haha..  Sampai kipas dia pun ko belek..
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2020 05:16 PM | Show all posts
padris replied at 18-6-2020 05:11 PM
Haha..  Sampai kipas dia pun ko belek..

mata iols tajam... menusuk kalbu... hahahahha
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-8-2022 12:30 AM GMT+8 , Processed in 0.213941 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list