CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
1234
Return to list New
Author: CARI-MAL

Kurus Sebab Ambil Barang Terlarang? Ayie Floor88 Puas Melantak Nak Tutup Mulut O

  [Copy link]
Post time 21-6-2020 09:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Katik mcm ni mana blh gemuk. Elok la kurus je. Cuma jgn kurus sgt mcm jerangkung sudah la.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-6-2020 09:26 AM From the mobile phone | Show all posts
nad014 replied at 19-6-2020 08:13 AM
org bercakap - cakap tu sebab tulang pipi dia ke dalam kot

sebelum

Dah mcm pelakon cilik ryqal muka heols
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2020 12:42 PM | Show all posts
uihh siapa kata anak ikan sis sebegitu? haippp biasa diaaaaa!

sebetulnya mmg wujud yea jenis orang yg payah nak tambah berat badan. contoh terdekat diri sendiri. makan mmg ibarat pembela saka dari hujan lebat, reda, hujan dan reda beberapa kali tapi suapan makanan tetap  laju..  kunyah kunyah dan kunyah. berat? menten begitu. makanya redha aje la dgn berat sekarang 43-44kg. janji amalkan gaya hidup sihat. jaga pemakanan gituuuuu

sekian
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2020 05:18 PM | Show all posts
ada anak buah ex aku dulu mslh mcm ni
berapa kali kena tahan dgn polis sbb suspek mendadah
pdhal bdk tu mmg kurus mcm penagih
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-9-2022 12:16 AM GMT+8 , Processed in 0.065142 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list