CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 3762|Reply: 42

Mengamuk Cederakan Isteri Kerana Berang Alat Kelamin Tak Berfungsi

  [Copy link]
Post time 13-6-2020 03:01 AM | Show all posts |Read mode
Seorang lelaki di Indonesia mengamuk kerana alat kelaminnya tidak berfungsi ketika ingin melakukan hubungan kelamin dengan isterinya.


Menurut laporan TribunNews, dalam kejadian di Bogor pada Khamis lalu, lelaki itu dikatakan bertindak drastik dengan mencederakan isterinya kerana berang akibat gagal mencapai kepuasan seks.




Gambar hiasan




Ketua Polis Daerah Citeureup, Asisten Komisioner Ricky Wowor mengesahkan kejadian mengenai lelaki yang mencederakan isterinya kerana gagal melakukan hubungan intim ekoran alat kelaminnya gagal menegang.


Berikutan kejadian, polis menahan suspek pada malam hari sama sejurus menerima laporan daripada orang awam.


Difahamkan, suspek menganiaya isterinya menggunakan pisau hingga menyebabkan mangsa mengalami kecederaan di tubuhnya.


Menurut laporan, mangsa kemudian diselamatkan penduduk setempat sejurus berjaya melarikan diri.


Bagaimanapun, Ricky berkata pihaknya tidak menerima laporan daripada mangsa atau keluarganya dan kes itu diselesaikan secara baik antara pasangan terbabit. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-6-2020 10:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak faham aku.. Takkan salah isteri dia.. Opkos la salah dia sendiri.. Vongok.. Alasan saja nak tabuh isteri.
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 10:03 AM | Show all posts
Jenis ego tinggi mana nak akui kelemahan diri tetap nak salahkan orang lain
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 10:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Salah sendiri.. terima je la..

Ketua Polis Daerah Citeureup, Asisten Komisioner Ricky Wowor mengesahkan kejadian mengenai lelaki yang mencederakan isterinya kerana gagal melakukan hubungan intim ekoran alat kelaminnya gagal menegang.
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 10:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Ha ha ha.. sendiri pnya lembek salahkan bini, tu la kena diabetics la kot tu {:smile

Gilerw!!{:question
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 10:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Ish ish
Laki nie...dah "tut" die tk stim..
Tak akan...nk salahkan kite org girls

Kesian girl tu..
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 10:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Jangan2 laki jenis sadis. Kena lukakan oramg baru boleh naik
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 10:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Patut kelar diri sendiri aje smpai mati
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-6-2020 11:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Bangang punya indon jongos..hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 11:51 AM | Show all posts
ai.. sendiri punya problem.. patutnya bini yg marah, ni dia pulak yg lebih.
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 12:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia  nak salahkan bini dia la tu sbb tak membantu dia berfungsi....
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 12:14 PM | Show all posts
bukan indonesia ramai tukang urut jawa handalan kah?

Mengapa tak cuba berurut inject2 lubang cincin?

Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 12:15 PM From the mobile phone | Show all posts
ego. sendiri tak leh naik salahkan bini..boo dah malu la tu. mesti paksa bini dia goda habis2 an tu. mesti bini pon dh letih nak bagi naik. last2 depress air tak lepas
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 12:16 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 13-6-2020 10:01 AM
Tak faham aku.. Takkan salah isteri dia.. Opkos la salah dia sendiri.. Vongok.. Alasan saja nak tabu ...

Gilababi punya jantan.

Themby kici dia Tara mau bangun bini pulak salah.
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 12:44 PM From the mobile phone | Show all posts
kasibiman replied at 13-6-2020 12:16 PM
Gilababi punya jantan.

Themby kici dia Tara mau bangun bini pulak salah.

Tu la.. Aku x leh hadam.. Kesian kat isteri dia.
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 01:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Apaan sih!
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-6-2020 01:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Bini makan jamu, kemut tip top.. Sampai peliaq dia mampuih kot. Tu yang mengamuk sakan..
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 02:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Sendiri yg kendur, org lain plak salah?
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 03:58 PM From the mobile phone | Show all posts
najib888 replied at 13-6-2020 01:56 PM
Bini makan jamu, kemut tip top.. Sampai peliaq dia mampuih kot. Tu yang mengamuk sakan..

Khayal nampak bang....
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 04:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Gila.. Macam ni punya orang pun ada..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-12-2022 01:26 PM GMT+8 , Processed in 0.112984 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list