CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12
Return to list New
Author: I.am.PH

[Jenayah] Update kes bakar Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah bunuh 23 penghuni: Tertudu

[Copy link]
Post time 12-6-2020 07:06 PM | Show all posts
lol.. kalau cina ..abis di maki kan ahli tetap forum ni. Munskin siap relate dgn DAPig komunis. sib baik melayu . SEJUK jer lembut tajuk trhread.


HIDUPPPPPPPPP DAP... selamat dr issue diatas.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 12-6-2020 08:24 PM From the mobile phone | Show all posts
isap weed bukan tenang ka? siap buat hal sendiri. sebab tu tagline bebudak weed 'tenang is good'. ni mesti amik dadah sintetik.
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 12:11 AM From the mobile phone | Show all posts
kesiannya, bodoh tak boleh ditolong.

org lain hisap ganja elok je gelak tak berenti, kau hisap ganja pegi bakar tahfiz.
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 12:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Punca ambik ganja ? Budak2 pulak tu..  Stok ganja senang dpt... merapu2 kehidupan budak2 gini hidup ntah ke mana hala tuju.
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 12:56 AM From the mobile phone | Show all posts
syamzana replied at 12-6-2020 04:37 PM
sejenis tak tido malam ke bdk2 ni. kulur kilir smpai ke pagi. caner pergi sekolah tak rabak ke mata  ...

Sejenis ni buat meols mengimpikan pkp polis dan tentera terus on khas untuk remaja bwh umur yg berkeliaran pd waktu mlm. Byk buruk dari baik.

Klu parents x mampu halang, ni lah masa amik pendekatan nbos guna kaedah mcm pkp.

Walau kedengaran mengarut, kejayaaan Malaysia mengekang covid19 berbanding western countries terbukti menunjukkan hak kolektif supersedes hak individu.
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 01:36 AM From the mobile phone | Show all posts
syamzana replied at 12-6-2020 04:37 PM
sejenis tak tido malam ke bdk2 ni. kulur kilir smpai ke pagi. caner pergi sekolah tak rabak ke mata  ...

i tinggal di cheras.. memang nampa gaya budak2 sini tak tidur mlm

aaa ada main motor.. main mercun.. bergurau senda.. atau berbual sampai pagi

tak tahu bila diorang tidur.. pergi sekolah ke tak.... entahlaaa

sebab tu org2 kl tak. maju... kaum lain dtg dan rebut peluang

lepas tu rasis pulak lagi
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 01:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Tlalu replied at 12-6-2020 07:06 PM
lol.. kalau cina ..abis di maki kan ahli tetap forum ni. Munskin siap relate dgn DAPig komunis. sib  ...

indon ni

indon yg anti kelanran bila org kelanran dtg sini.. buka. kedai.. berjaya dlm. pelajaran dll

lepas tu jeles.. lepas tu mula main senrimen perkauman

lepas tu anak anak diorang baling batu ke muka anak anak org lain sampai berdarah
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 05:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Salah Dap nak pedajal umat isele
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-6-2020 06:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Tt....ko jgn pepura x nmpk isu pemandu mabuk..
.buatla thread pemandu mabuk membabi buta langgar org awam....ke ko pun mabuk jugak skali
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 13-6-2020 06:48 AM | Show all posts
Guccibamboo replied at 12-6-2020 10:43 PM
Tt....ko jgn pepura x nmpk isu pemandu mabuk..
.buatla thread pemandu mabuk membabi buta langgar or ...

Tertuduh, Syed Mahmood Syed Nazimuddin, 71, didenda RM6,000 memandu bawah pengaruh alkohol
https://mforum1.cari.com.my/foru ... ead&tid=1203299

dan

[youtube]yeelgRu2cGA[/youtube]

Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 08:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Xim replied at 12-6-2020 01:52 PM
Concerned betul ayam ph psl dak2 tahfiz....dah mcm siti kasim...alhamdulillah....

Iols speku ada udang di sebalik batu
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 08:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 13-6-2020 08:16 AM
Iols speku ada udang di sebalik batu

Mmg pun....nk suruh tutup tahfiz letuhh
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 09:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Xim replied at 13-6-2020 08:49 AM
Mmg pun....nk suruh tutup tahfiz letuhh

Skang ni byk rba balik. Mana ntah depa dpt duit. Aritu tak dpt duit, sume senyap
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 09:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 13-6-2020 09:37 AM
Skang ni byk rba balik. Mana ntah depa dpt duit. Aritu tak dpt duit, sume senyap

aah kan...br perasan iamph ngan puanrozilawati tu kan main kencang buka thread. ms menyepi tu agak tenang cari.
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 09:58 AM From the mobile phone | Show all posts
syamzana replied at 13-6-2020 09:55 AM
aah kan...br perasan iamph ngan puanrozilawati tu kan main kencang buka thread. ms menyepi tu agak ...

Iols speku depa baru dpt duit.. atopon MN
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 09:58 AM From the mobile phone | Show all posts
sekngucing replied at 13-6-2020 01:36 AM
i tinggal di cheras.. memang nampa gaya budak2 sini tak tidur mlm

aaa ada main motor.. main me ...

ooo...mmg jd kebiasaan la bdk2 ni malam berjaga smpai pagi. kalau yg tak sekolah tu blh faham la ni tgk umur pun semua bwh umur.
parah la kalau parents tak pantau gini. kes ni pun dah bg contoh tak pasal2 anak2 org lain mati.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-6-2020 10:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Jiddin replied at 13-6-2020 12:56 AM
Sejenis ni buat meols mengimpikan pkp polis dan tentera terus on khas untuk remaja bwh umur yg ber ...

i setuju wpun nampak mcm diktaktor menyekat kebebasan. tapi nya bawah umur pekdah apa pun nak kulir kilir malam2 bute. dok je la rumah lantak la rumah besar mana pun
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2020 01:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa nak jadi dgn anak2 melayu skrg...
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2020 10:28 AM | Show all posts
Harap cepat sikit selesai kes ni. Harap sangat hukuman paling berat dikenakan.
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2020 10:39 AM | Show all posts
bellaa replied at 12-6-2020 08:24 PM
isap weed bukan tenang ka? siap buat hal sendiri. sebab tu tagline bebudak weed 'tenang is good'. ni ...

duk rasa pun mcm juga..
ice ni...




Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-12-2022 09:36 PM GMT+8 , Processed in 0.101731 second(s), 38 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list