CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: CARI-MAL

Lathi Challenge, Orang Jawa 'Sentap' Dengan Teguran Wan Dazrin

  [Copy link]
Post time 11-6-2020 07:43 PM From the mobile phone | Show all posts
adelea replied at 10-6-2020 12:53 PM
suka tgk versi nazim
othman ..

Gigih nya dia. Siap bawa penari bagai.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-6-2020 07:48 PM From the mobile phone | Show all posts
acikbajuhijau replied at 11-6-2020 07:43 PM
Gigih nya dia. Siap bawa penari bagai.

iols rasa yg penari tu mmg ada dr klip mana tah ... dia edit je ....
Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2020 12:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku dah tgk vc lagu ni.. Gan challenge2 tu.. Pd aku asal lg tu x de unsur pemujaan pun.. Vc tu perempuan penyanyi tu jd ala2 hantu muka berlukis tu sbb nak bls dendam..yg challenge tu pulak antu tahap ape tah.. Mawar lg  nk gelak tgk.. X abis2 gan unsur siam dia.. Lg Indon kot.. Hehehe.. Sbrnye boleh je kalo dia org x make up berupa antu tuk membalas de dam.. Buat ala2 modern pun blh.. X de seram pun pd aku.. Sbb biasa muzik jawa mmg mcm tu.. Tp lg dia best.. Tu je la..
Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2020 04:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Tapi lagu dia memang power. Bila budak tu nyanyi live, mak ai, meremang
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-9-2022 11:31 AM GMT+8 , Processed in 0.211303 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list