Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
6877
View
150
Reply

[Tempatan] Terima kasih PM dengar hujah kami penjawat awam - Dr Noor Hisham

[Copy link]

Author: tobby    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 4-6-2020 09:35 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Alhamdulillah. Nasib baik PM yg ini dengar cakap profesional seperti Dato Dr Hisham.. Kalau macam PM yg lepas dengan barisan Kabinet mereka, tak boleh nak bayangkan apa akan jadi pada negara kita. Paling annoying menteri pelancongan PH masa tu. marah2 dgn ajk masjid Putrajaya,  habis di marah semua org sbb halang pelancong masuk.  Menteri2 PH masih sibuk dgn kempen Tahun Melawat Malaysia 2020. Termasuk menteri yg rasmi acara belon panas, hari yg sama hilang jawatan menteri sbb ada orang  merajuk & resign PM.


+++++++++
BERITA PENUH

Terima kasih PM dengar hujah penjawat awam - Dr Noor Hisham

Astro Awani | Jun 04, 2020 05:35 +08 |  


KUALA LUMPUR: Ketua Pengarah Kesihatan, Datuk Dr Noor Hisham Abdullah menzahirkan ucapan terima kasih kepada Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin atas kesudian beliau mendengar hujah dari penjawat awam.

Susulan itu, keputusan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) bagi memutuskan rantaian jangkitan COVID-19 dilakukan berlandaskan Akta 342.

Walaupun berlakunya peralihan kerajaan ketika tempoh memerangan pandemik ini, kami di Kementerian Kesihatan (KKM) tetap melaksanakan tugas kami.

"Kami terus memantau data dan merancanakan strategi bagi mengawalan penularan COVID-19.
Pada hari pertama Tan Sri Muhyiddin Yasssin memulakan tugas, beliau sudah memanggil saya untuk berbincang tentang perkembangan pandemik ini.

Apa yang penting adalah kami berjaya meyakinkan beliau untuk mengambil tindakan yang tidak pernah dilakukan dalam sejarah negara ini mengikut Akta 342 dan saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada beliau atas kesudian mendengar hujah kami, jelasnya.



Pada masa sama, Dr Noor Hisham sekali lagi menegaskan setiap keputusan yang dicapai oleh KKM adalah berlandaskan data dan fakta.



Beliau berkata demikian dalam program Temu Minda KKMM yang dihoskan oleh Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Saifuddin Abdullah pada malam Rabu.


Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 4-6-2020 09:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Covid19 at 4-6-2020 09:39 AM

Syukurrrr kerajaan bertukar
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-6-2020 09:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Covid19 replied at 4-6-2020 09:38 AM
Syukurrrr kerajaan bertukar

alhamdulillah.  klu PM7 siap menganjing wartawan nak letak pelancong PRC dlm kandang lembu sambil disambut hilai tawa menteri2 PH
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 09:42 AM From the mobile phone | Show all posts
tobby replied at 4-6-2020 09:41 AM
alhamdulillah.  klu PM7 siap menganjing wartawan nak letak pelancong PRC dlm kandang lembu sambil  ...

Dan di tengah tengah wabak covid melanda,mesti  mereka masih provok tun bila nak bagi bang non jadi pm .gila betul
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 09:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Covid19 replied at 4-6-2020 09:38 AM
Syukurrrr kerajaan bertukar

syukur dpt PM yg x sombong &  dgr cakap penjawat awam.... syukur Allah datangkan insan yg tepat pd masanya pada waktu krisis paling dasyat.   Tak  boleh bayangkan keadaan Negara Msia pd masa itu klu PH masih memerintah.
Terima kasih Dr Noor Hisham,  Tengku Zafrul, Ismail Sabri, dan semua frontliners. Anda la pejuang kami....kami rakyat  sentisa menyokong n maukan yg terbaik dr anda. Good Luck n Well Done...
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 09:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah.. Kita dah nak berjaya dah... Tunggu 9/5/20..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-6-2020 09:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Covid19 replied at 4-6-2020 09:42 AM
Dan di tengah tengah wabak covid melanda,mesti  mereka masih provok tun bila nak bagi bang non jad ...

di tengah2 rakyat kalut dgn wabak covid ada org gila letak jawatan.  bodoh2 letak jawatan tanpa berunding langsung dgn pemimpin2 PH yg lain.  
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 09:57 AM From the mobile phone | Show all posts
tobby replied at 4-6-2020 09:52 AM
di tengah2 rakyat kalut dgn wabak covid ada org gila letak jawatan.  bodoh2 letak jawatan tanpa be ...

Mmg gila... nasib baik dah berlalu semua tu..jangan ambil lagi orang tua 90an jadi pm..orang tua kan cepat merajuk
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 09:59 AM From the mobile phone | Show all posts
harizs replied at 4-6-2020 09:51 AM
syukur dpt PM yg x sombong &  dgr cakap penjawat awam.... syukur Allah datangkan insan yg tepat pd ...

Terbaikkkk
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-6-2020 10:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Covid19 replied at 4-6-2020 09:57 AM
Mmg gila... nasib baik dah berlalu semua tu..jangan ambil lagi orang tua 90an jadi pm..orang tua k ...

sudah jadi sifat warga emas kuat merajuk.  mrk jd mcm budak2 balik.  cepat merajuk,  cepat sentap.  
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 11:06 AM | Show all posts
ingat dulu zaman PH dato DG mcm takda fungsi..semua pc si muntri yg handle padahal report semua DG yg prepare..DG dok tepi ja..muka tak hepi
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 11:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Alhmdulillah, perancangan Allah itu yg terbaik..!!
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 11:15 AM From the mobile phone | Show all posts
lonelymd replied at 4-6-2020 11:11 AM
Alhmdulillah, perancangan Allah itu yg terbaik..!!

The beginning of many more twist and turn to come....
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 11:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Pada masa sama, Dr Noor Hisham sekali lagi menegaskan setiap keputusan yang dicapai oleh KKM adalah berlandaskan data dan fakta.
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 11:20 AM From the mobile phone | Show all posts
tobby replied at 4-6-2020 09:52 AM
di tengah2 rakyat kalut dgn wabak covid ada org gila letak jawatan.  bodoh2 letak jawatan tanpa be ...

Tu lah pasal, khianat punya pasal.....x nk pikir langsung kesan pada byk pihak..
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 11:25 AM | Show all posts
Mengigil bulu kening abam setiap kali terpikir kalau PH masih memerintah


Semestinya pengurusan covid di Malaysia akan kacau bilau


Dan berada di tangga teratas ranking kes +covid tertinggi di asia


Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 11:26 AM | Show all posts
axl_bach replied at 4-6-2020 11:20 AM
Tu lah pasal, khianat punya pasal.....x nk pikir langsung kesan pada byk pihak..

Sampai sekarang saya tak faham kenapa DAP & PKR tidak marah atok. Walhal punca utama kejatuhan PH adalah perletakkan jawatan atok dan malah atok tidak berbincang pun dengan mereka-mereka ini untuk letak jawatan. Atau boleh jelaskan tak kenapa? Mungkin saya terlepas pandang.


Sekadar gambar hiasan.
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 11:27 AM From the mobile phone | Show all posts
tobby replied at 4-6-2020 09:52 AM
di tengah2 rakyat kalut dgn wabak covid ada org gila letak jawatan.  bodoh2 letak jawatan tanpa be ...

Ngam2 covid dah nak setel ehh boleh pulak dia nak balik jawatan pm hahaa sama naik dgn bekas2 menteri ph duk kira numbor kahkahh
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 11:30 AM From the mobile phone | Show all posts
ntahapapantah replied at 4-6-2020 11:26 AM
Sampai sekarang saya tak faham kenapa DAP & PKR tidak marah atok. Walhal punca utama kejatuhan PH  ...

Aku rasa paling logik alasan ada nk x nk PH still terpaksa guna pengaruh utk utk tarik undi melayu (ada lagi ke melayu yg tertarik dgn Atuk)..... Tu jer
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 11:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Mendengar pada yg profesional itu yg terbaik. Bukan acah2 pandai..tp bola ditanya pusing belakang tanya org bawah
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list