Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
8165
View
127
Reply

"Semua Ikut Prosedur Ya, Takda Kabel-kabel" - Zizie Ezette Ambil Anak Angkat Lagi

[Copy link]

Author: Cari-Azza       Show all posts   Read mode

Author
Post time 4-6-2020 08:14 AM | Show all posts |Read mode



"Kepada yang bertanya, saya guna prosedur yang sama macam orang lain dan betul mengikut undang-undang. Kena beratur, ambik nombor, tunggu giliran. Isi borang. Everything. Tiada keistimewaan atau guna kabel."





Itu penjelasan Datin Seri Zizie Ezette, 42, di laman Instagram mengenai hasratnya mengambil seorang lagi anak angkat.



Berada di Pejabat Kebajikan Masyarakat Gombak, isteri Datuk Seri Bung Moktar ini menerangkan yang dia ke sana untuk menguruskan dokumen pengambilan anak angkat. Itupun bila mempunyai kelapangan kerana sebelum ini tiga tahun berturut-turut mengandung dan bersalin.





Kredit foto G



Tidak menerangkan secara terperinci tarikh atau mengenai anak tersebut, Zizie kelihatan memberi klu ianya akan terlaksana sepenuhnya pada tahun hadapan.



"Tahun ni baru dapat relax sikit. In shaa Allah tahun depan ada lagi sorang. Eh!"



Kredit foto : IG




Terdahulu Zizie dan Bung mempunyai dua anak angkat iaitu Najla Nurjenna, 4, dan Aaric Zayn Izette, 2. Manakala, anak kandung pasangan ini pula ialah Aadam Zac Izette dan Aaleph Zeke Izette, 3, dan Aalisa Belle Izette, 14 bulan.





Kredit foto : IG




Wah! Murah betul rezeki Zizie yang suka ahli keluarga ramai, kecil-kecil pula tu. Apa pun, baguslah Zizie menerangkan semuanya mengikut prosedur seperti yang dilalui oleh orang lain. Mesti anak-anak Zizie dan Bung sendiri tidak sabar menantikan ahli keluarga baru kan? - CARI


Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 4-6-2020 08:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Village idiots jer yang bertanya. Tengok laki ko pun aku muntah darah. Duit punya pasal
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 08:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah dia mampu, bibik pun ramai. Tengok anak2 dia pun elok terbela. Apadehal
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 08:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Comey2 kids dia
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 08:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Bagi aku.. Dia kaya.. Dan mampu naj jaga elok2..ambik ja.. Jangan jadi mcm seorg instapemes dan youtuber US dah la.. Ambik anak angkat dari china sebab duit.. Lepas tu dah tak sanggup jaga rehome mcm rehome kucing dan anjing pulak dia buat.
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 08:34 AM | Show all posts
sarah82 replied at 4-6-2020 08:31 AM
Bagi aku.. Dia kaya.. Dan mampu naj jaga elok2..ambik ja.. Jangan jadi mcm seorg instapemes dan yout ...

siapa ni u?
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 08:37 AM From the mobile phone | Show all posts
wanokakaka replied at 4-6-2020 08:34 AM
siapa ni u?



Dah kantoi baru mengaku depa rehome anak angkat depa tu..kalau follower tak push tanya mana anak angkat china tu.. Sampai ke sudah la mesti x bagitau. Depa kaut berjuta la.. Dari sponsor segala bagai.
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 08:52 AM | Show all posts
Duih berkepok, anak-anak nampak wangi & happy, pembantu pun ramai, rumah besar, tak salah tambah lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 08:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by makita at 4-6-2020 09:03 AM

Zizie ni mmg suka bdk2 ni. Bagus. Eh meols selama ni igt dia tgal kt kinabatangan sana...
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 09:31 AM | Show all posts
i suka dia dgn anak2 dia..jg elok sgt, walaupun anak angkat..nmpk bersih sgt budak tu..pakaian semua kemas.. compare to anak adik dia..well, you know who..hehe
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 09:46 AM | Show all posts
Nak sangat dia amek kembarnya Jenna tu jadi anak angkat jugak. Sebak tengok budak2 tu dapat bertemu kemarin... lepas tu kene pisah lagik.

Zizie pun layan budak tu elok je... kasi pakaian baru,  bawak pegi dentist sumer.
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 09:52 AM From the mobile phone | Show all posts
deebiz14: Nak sangat dia amek kembarnya Jenna tu jadi anak angkat jugak. Sebak tengok budak2 tu dapat bertemu kemarin... lepas tu kene pisah lagik.Zizie pun lay ...


Akak speku mak Jenna yang tak mau lepaskan.
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 09:53 AM From the mobile phone | Show all posts
eira2310: i suka dia dgn anak2 dia..jg elok sgt, walaupun anak angkat..nmpk bersih sgt budak tu..pakaian semua kemas.. compare to anak adik dia..well, you know  ...


Kan. Dah dia suka family ramai dan rajin jaga plus ramai pembantu nak menolong, biar la dia adopt anak angkat ramai2.
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 09:55 AM From the mobile phone | Show all posts
sarah82:   BDPnNbd2FWo Dah kantoi baru mengaku depa rehome anak angkat depa tu..kalau follower tak push tanya mana anak angkat china tu.. Sampai ke sudah la mes ...


Tengok video pun rasa nak tempelang. Ramai Youtuber fake sebegini.
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 10:17 AM | Show all posts
Kaya boleh ambik bibik2 bantu jaga elok la bela anak ramai2. Boleh yolong yg memerlukan at least kebajikan pelajaran terpelihara
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 10:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Bagusla, dia pon suka budak2 n duit byk
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 10:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau dah suka sgt dgn budak2
Buka je la rumah kebajikan anak yatim.
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 10:27 AM | Show all posts
Alhamdulillah.. at least dia membantu dgn cara tu.. dia pun kaya xde hal la..
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 10:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Iols suka je org kaya ramai anak
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 10:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Anak dia yg kembar tu bila besar skit smkin ensem lak.....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list