Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
2915
View
108
Reply

[Tempatan] Anwar dakwa ditawarkan jawatan PM, TPM

[Copy link]

Author: ResellerMaxis    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 29-5-2020 03:10 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Presiden PKR Anwar Ibrahim berkata beliau ditawarkan satu daripada dua kedudukan tertinggi negara jika dirinya menyertai kumpulan yang mengkhianati parti itu.

Sementara itu, MP Port Dickson itu juga menolak spekulasi beliau mahu menjadi Menteri Besar Selangor.

Pada siaran langsung di Facebook hari ini, Anwar berkata jaminan telah dibuat kepadanya sekiranya beliau ingin bergabung dengan pihak berkenaan.

"Dalam keadaan sekaranf kalau saya mahu, saya boleh pilih untuk menyertai (pihak berkenaan).


"Saya dapat jaminan kedudukan lebih baik. Kalau tak, perdana menteri, timbalan perdana menteri ada jaminan," katanya.

Bagaimanapun, jelas Anwar beliau perlu membuat pilihan "berdasarkan prinsip."

"Sudah umur begini dan pengalaman kecil ada, elok kita pilih jalan yang baik," katanya lagi.

Beliau tidak menjelaskan siapa yang memberikan jaminan tesebut kepadanya tetapi membuat kenyataan itu ketika mengulas mengenai tindakan PKR terhadap pihak yang berpaling tadah daripada parti atau tidak lagi yakin kepada prinsip perjuangannya.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 29-5-2020 03:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahaha.. Ye la anwar ibrahim PM TEPI selamanya.

Aku kalau anwar ni sembang.. 0.1% aku percaya
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 04:05 PM | Show all posts
dengar boleh, percaya jangan
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 04:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Waahh tahniahh
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 04:23 PM From the mobile phone | Show all posts
hahah.... kesian nye anwar... cam delusional...

tsmy msh waras lg... takkan dia nk offer TPM or PM pd anwar
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 04:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila la nak hilang perangai gebang dia ni.. dpt dulu la baru cerita deyyyyy
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 04:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Decon replied at 29-5-2020 04:05 PM
dengar boleh, percaya jangan

ditawarkan jawatan PM.  agak2 la nuar nak kencing pun
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 04:32 PM From the mobile phone | Show all posts
aint replied at 29-5-2020 04:23 PM
hahah.... kesian nye anwar... cam delusional...

tsmy msh waras lg... takkan dia nk offer TPM or  ...

TT bukak thread utk tembak kaki sendiri.  Thread utk mengundang maki.   hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 04:32 PM | Show all posts
jangan la Nuar jd PM.cacai nak Menteri semburit Rambut belah tgh jadi PM
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 04:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Kurex at 29-5-2020 04:35 PM

Macai, korang sokong nuar ke madey?
Madey fitnah ke atau nuar betul meliwat?
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 04:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg best kalau nuart ni pm adalah ...boleh saksi anti2 dia menggelupur
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 04:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Adakah bung nuar bakal tercyduk lagi dgn janji2 manis si polan itu? Sama2lah kita saksikan episod yg seterusnya.
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 04:42 PM From the mobile phone | Show all posts
nak kencing pun tak beragak.   kesian bakal PM selamanya
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 04:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Lambat lagi nak tgk Anwar khianat dgn pembiaya2 parti dia.
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 04:57 PM | Show all posts
Kesian sgt pada sesapa yg percaya pada sembang bang non ni.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 29-5-2020 04:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Eric.n9 replied at 29-5-2020 04:57 PM
Kesian sgt pada sesapa yg percaya pada sembang bang non ni.

DSAI antara politician yang paling konsisten memperjuangkan nasib rakyat dan mendepani umno bn.
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 05:00 PM From the mobile phone | Show all posts
ResellerMaxis replied at 29-5-2020 04:59 PM
DSAI antara politician yang paling konsisten memperjuangkan nasib rakyat dan mendepani umno bn.

paling konsisten obses nak jadi PM
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 05:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahaha..same old same old. Ditawarkan jawatan PM tu x leh blah. Temberang bang non.
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 05:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Anwar faggot ex convict ini asyik lalok saja
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 05:07 PM From the mobile phone | Show all posts
mcm2 jenis gila.  sorang tu gila nak kekal pm sampai mati.  yg sorang ni obses nak jadi pm5, 6, 7, 8,9,10.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list