Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
9728
View
82
Reply

Shah Hazvee Tak Larikan Isteri Orang - Pengurus

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 28-5-2020 06:43 AM | Show all posts |Read mode
Pengurus pelakon kontroversi Muhammad Shah Radhi Hazvee, Leana Sharif enggan mengulas lanjut dakwaan aktor terbabit melarikan isteri orang kerana kes masih dalam siasatan.




Kredit foto: IG



"Untuk kes Shah Hazvee ni, ya memang dia direman malam tadi di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ampang Jaya. Sekarang, kes ini dalam siasatan polis.

"Jadi, saya tak boleh keluarkan sebarang kenyataan sebab ia akan mengganggu kerja polis.

"Apa yang boleh saya beritahu adalah Shah Hazvee melarikan isteri orang itu adalah tidak benar dan bercanggah," katanya menerusi kiriman WhatsApp kepada Gempak, malam tadi.




  



Katanya, Shah yang direman empat hari dijangka dibebaskan hari ini.


Semalam, dunia hiburan digemparkan dengan berita polis menahan pelakon lelaki berusia 23 tahun kerana didakwa menjalinkan hubungan dan melarikan isteri orang yang juga bekas pengurusnya. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Related collections:

  • · new|Threads: 4, Subscribe: 0
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 28-5-2020 07:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Ntah2 wife org tu yg melarikn diri drpd suami sendiri...
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2020 07:32 AM From the mobile phone | Show all posts
primarikey: Ntah2 wife org tu yg melarikn diri drpd suami sendiri...


I rasa pun mcm tu. Bukan budak kecik yg boleh dipikul2 bawak lari kan
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2020 07:45 AM | Show all posts
mengarut je da tua bangka dilarikan
bukan budak kecik boleh dipikul/dilarikan
ntah2 sendiri yg nak mengikut/sengaja melarikan diri dr suami
kut2 suami tu spesis yg x guna atau pun
si istri da  x mau kat suami tu

Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2020 07:47 AM | Show all posts
sapoooo laki ni... blakon citer apa??? x pernah nmpk pon
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2020 07:50 AM | Show all posts
bini org yg lari dgn jantan baru nak up ni kenapa... kalau lari dgn jantan yg berduit terjamin 7 keturunan boleh diterima akal
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2020 07:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Nama bukan main lagi..dah ada gambor tetap di who r yus kan
Senduuuuu
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2020 07:54 AM | Show all posts
try google.. tgk citer dia belakon mmg sy x pernah lgsung tengok... tp tau psl ada sorg budak nak bukak pub halal... dia rupanya... kekeke...
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2020 07:59 AM From the mobile phone | Show all posts
ni mesti kes x puas nonet laki dia..tu yg ngikut jantan jambu ni
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2020 08:39 AM | Show all posts
Sedap juga mata memandang. Sekali sekala ubah selera  
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2020 08:41 AM From the mobile phone | Show all posts
tak kenal sapa ni..
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2020 09:07 AM | Show all posts
pelakon ? drama pertama kot
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2020 09:14 AM From the mobile phone | Show all posts
@Kurex tak nak bersemoga ke? Mcm anak2 ikan sgt retis sendu ni
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2020 09:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Sapo ni? X kenal langsung pelakon2 baru la ni.. huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2020 09:27 AM | Show all posts
bole dah slow2 carik keje tetap, mcm takde job sbb tu org tak kenal
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2020 09:43 AM | Show all posts
Oh, mamat yang konon2 nk bukak pub halal ni ke?
Tu pun sbb aku google.
BTW, Sepul, nape x update kt thread sedia ade?
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2020 10:12 AM | Show all posts
umur laki ppuan tu 38th
bf 24th baik amik pucuk muda

umur ppuan ni berapa plk lawa sgt ke
sampai di bw lari oleh si jambu

mohon dik @Kurex melahar ppuan ni sepatah kata

Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2020 10:19 AM | Show all posts
Ig heols dah penuh kecaman dr bawang rangers
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2020 10:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Who r yussss {:question
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2020 10:50 AM | Show all posts
kesiannya ... smlm bukan main lg bg clue jer feeling2 retis top semuer org blh kenal ..

hujung2 haram saper pun tak kenal maka arinih kuar lah pulak picnya ...

malangnyer dah letak pic saiz poster tanpa blur pun haram saper tak kenal jugak!

sendu di aidilfitri sgt ko dikk ... bertabahlah  
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list