Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
1099
View
25
Reply

Kes langgar kereta at PPR Batu 5,Jalan Ipoh

[Copy link]

Author: YgBenar    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-5-2020 07:22 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by YgBenar at 23-5-2020 07:30 AM

india mabuk (orang luar) bergaduh dengan india (penduduk)

melayu tak tepuk tangan tapi pi tolong india (penduduk)
Screenshot_2020-05-23-07-30-01-75.png
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 23-5-2020 07:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak boleh ke biarkan je dorang? Takut konon2 nak tlg sekali yg menolong kena banyak. Kaum ni Bukan blh buat main sgt.
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 08:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku annoying la perempuan yg rakam tu... Yg lain aku malas nak komen..
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 08:04 AM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 23-5-2020 08:02 AM
Aku annoying la perempuan yg rakam tu... Yg lain aku malas nak komen..

dia tau suara dia bakal msk forum cari.. jd kena gedik2 sikit la.. hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 08:22 AM From the mobile phone | Show all posts
aura77 replied at 23-5-2020 08:04 AM
dia tau suara dia bakal msk forum cari.. jd kena gedik2 sikit la.. hehehe

Hahaha.. Betul juga kan..
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 08:33 AM | Show all posts
ok pembunuh nombor satu kt malaysia dua je, dadah, arak. bila lagi nak hukum gantung mati pemandu mabuk?

moga ada gantung mandatori.
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 08:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Geli aku suara pompuan tu ...nak petik raya le pulak.....
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 09:00 AM From the mobile phone | Show all posts
driver mabuk lg.
msia ni ada kerajaan ke? Nk tungu smpi brp juta kes driver mabuk ni?
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 09:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau ikut teori konspirasi 2020 mmg banyak geng2 perkauman bergaduh kat msia. Benda2 ni timbul lepas PN naik
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 10:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Jijiknya dengar suara pompuan tu...
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 12:53 PM | Show all posts
Aik kt fb beriye melalak cina dapig..upenye kaum estet sesama sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 12:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Tsk.... Driver mabuk lagi. Cepatla kuatkuasa undang-undang ketat skit
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 04:59 PM | Show all posts
aura77 replied at 23-5-2020 12:04 AM
dia tau suara dia bakal msk forum cari.. jd kena gedik2 sikit la.. hehehe

Dia pun nak interframe hehehe, lagi pun dia yang rakam dan dia yang cakap  
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 05:02 PM | Show all posts
Sudah sampai masanya kerajaan memperketatkan lagi hukuman kepada pemandu mabuk ini atau DUI ni, betul-betul menyusahkan semua pihak, tu belum lagi yang kes kematian sebabkan manusia yang sebegini lakhnat, mereka berani memandu sewaktu mabuk sebab undang-undang Malaysia masih lagi belum ketat
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 07:45 PM From the mobile phone | Show all posts
jazaa100 replied at 23-5-2020 08:46 AM
Geli aku suara pompuan tu ...nak petik raya le pulak.....

Sedap lagi suara wartawan takbir sebab abang aziz jatuh bot!


Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 09:19 PM From the mobile phone | Show all posts
aliazulaikha replied at 22-5-2020 11:33 PM
Tak boleh ke biarkan je dorang? Takut konon2 nak tlg sekali yg menolong kena banyak. Kaum ni Bukan b ...

Bodoh. Mana ada buat main? Keling pemalas lembik pengecut buat hal jangan harap la boleh lepas. Banyak songeh kalo...lokap juga masuk. Tengok kes sepet pemandu hilux yang buat hal di Bukit Beruntung tuh. Dia yang mula bergaduh hingga orang lain semua belasah dia. Kemudian terhegeh jegeh lepas geram di tapak pasar sebelum kena tangkap reman berapa hari pun tak tau
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 09:22 PM From the mobile phone | Show all posts
pokaibanktokyo replied at 23-5-2020 09:19 PM
Bodoh. Mana ada buat main? Keling pemalas lembik pengecut buat hal jangan harap la boleh lepas. Ba ...

Yang ko nak bodoh kan orang malam2 raya ni Kenapa? Ada aku suruh ko reply komen aku ke? Bangsat betul ko ni
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 11:22 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 23-5-2020 08:02 AM
Aku annoying la perempuan yg rakam tu... Yg lain aku malas nak komen..

Hahahhahahahahaha.... Suara dramatic tu kak Sarah...... Syahdu mendengar nya... Why Malaysiaannnn....
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 11:35 PM From the mobile phone | Show all posts
timah03 replied at 23-5-2020 11:22 PM
Hahahhahahahahaha.... Suara dramatic tu kak Sarah...... Syahdu mendengar nya... Why Malaysiaannnn. ...

Hahahaha.. Nak muntah.... Nak muntah
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 11:38 PM From the mobile phone | Show all posts
aliazulaikha replied at 23-5-2020 01:22 PM
Yang ko nak bodoh kan orang malam2 raya ni Kenapa? Ada aku suruh ko reply komen aku ke? Bangsat be ...

Buat komen bodoh mesti tanggung la padahnya sial
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list