CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 5757|Reply: 13

[Penulis] Buku Seram 555 oleh TheFlash dari Bod MPS

  [Copy link]
Post time 8-5-2020 01:13 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode

KILANG PERCETAKKAN DAH BOLEH BUKA

Jadinya ayuh beli novel seram ini
===================================

1. Ada 53 cerpen dalam novel ini. Maknanya ada 53 cerita yang berbeza. Sehari satu cerpen lah awak baca. Hahaha !

2. Berdasarkan pengalaman sebenar aku , dan orang sekeliling aku. Ada yang cerita pada aku dan aku tuliskan. Senang cerita, cerita yang awak baca adalah kisah benar.

3. Cerita ini ada yang pernah tersiar di Forum Cari dan Arkib Angker Negara .

4. Kalau nak baca kisah seram, belilah novel ini.

5. RM30 + RM8 pos untuk Semenanjung manakala Sabah Sarawak RM33 + RM10 pos.

6. Aku bukukan kisah kisah aku dalam bentuk novel. Mana tau boleh lekat jadi drama. Hahah!

7. Novel sulung aku. Mak Andam Saleha? Semestinya selepas Buku 555 !

8. Orang Perak harus beli. Kih kih ! Sebab, kebanyakkan cerita di sini.

9.  Kalau seram tanggung sendiri.

Untuk pesan pre order ,

wasap.my/+60139797053/PREBUKU2020

Mohon sebarkan seperti cerita membawang.

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-5-2020 02:00 PM | Show all posts
wahhh... buku the flash dah keluar ye.. tahniah2
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2020 02:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Wow tahniah @theflash mesti piley!
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2020 01:36 PM | Show all posts
wahhh akhirnya ..tahniah
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 12-5-2020 10:34 AM From the mobile phone | Show all posts
KIM.K replied at 8-5-2020 02:10 PM
Wow tahniah @theflash mesti piley!

terima kasihhh
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2020 09:53 PM From the mobile phone | Show all posts
theflash replied at 12-5-2020 10:34 AM
terima kasihhh

Tahniah.. harus dibeli ni
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2020 11:28 PM | Show all posts
macam menarik buku ni
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2020 12:49 PM | Show all posts
novel Mak Andam Saleha macam mana nak beli? suka sangat cerita tu.apa jadi seterusnya...tapi aku nak beli..kasi tau macam mana
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-6-2020 12:50 PM | Show all posts
siapa mak andam saleha dengan penulis?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 4-6-2020 02:14 PM From the mobile phone | Show all posts
limaupurut20 replied at 4-6-2020 12:49 PM
novel Mak Andam Saleha macam mana nak beli? suka sangat cerita tu.apa jadi seterusnya...tapi aku nak ...

MAS insya Allah tahun ini
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2020 12:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Saya da baca. Mmg seram dan best. Tahniah en faizal
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2022 11:07 AM | Show all posts
buku tuan ke??? alamak...sy ada beli, patut laa ada siri mcm terbayang2 dah baca....kena carik balik ni buku 555 tu...mana celah sy letak...dh x ingat...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 28-5-2022 09:06 AM From the mobile phone | Show all posts
aTiKah_aYuNi replied at 16-5-2022 11:07 AM
buku tuan ke??? alamak...sy ada beli, patut laa ada siri mcm terbayang2 dah baca....kena carik balik ...

hihibi ya
Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2022 02:30 PM | Show all posts

buku ni la yg saya baca smpai chapter terakhir, kisah kat pontian, laluan parit mesjid - parit patah - parit bengkok -  kubur dagang - Parit selangor (jalan menuju ke JB)

Beli buku dan baca buku tahun 2020. hujung 2020, sy terpaksa pindah ke rumah org tua saya kat parit mesjid, pontian...Jadi bila nak pergi kerja ke JB, memang itu lah laluan saya..masa musim pkp, mana ada kereta sangat yg lalu pukul 6.00 - 6.20 pagi macam tu..hari ahad lagi laaaaaaahhhh, memang tak bertembung dengan mana2 kereta pon..Asal lalu aje, mula laaa terbayang story tu dalam otak...lagi seram bila nak sampai ke kubur dagang tu.....lebih 6 bulan story tu terbayang2...tahu2 aje ehhhhhh....dh lupa laaaaaa...

hujung 2021 saya pindah tampoi, tapi hari ahad pagi2 tu tetap berulang dari pontian...setakat ni, alhamdullilah, xde perkara pelik yang berlaku...jangan la, sy terbayang lagi...

Mana lagi buku hasil air tangan tuan? nak beli, dah follow kat Akrib Angker Negara, tp mcm xde...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-11-2022 12:46 PM GMT+8 , Processed in 0.220970 second(s), 38 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list