CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 8875|Reply: 116

Nak Sahur Bersama Konon, Suami Dan Isteri Orang Dicekup Berkhalwat

  [Copy link]
Post time 30-4-2020 01:39 PM | Show all posts |Read mode
Sepasang kekasih yang masing-masing masih berstatus suami dan isteri orang dicekup anggota Pejabat Agama Daerah Kubang Pasu (PADKP) jam 12.45 tengah malam tadi.


Harian Metro melaporkan, lelaki dan wanita masing-masing berusia 58 tahun dan 46 tahun itu dicekup di rumah wanita berkenaan di sebuah rumah kampung di Jitra.




Kredit foto: Harian Metro




Kata Ketua Penolong Pengarah Bahagian Penguatkuasa Undang-undang dan Syariah Jabatan Agama Islam Kedah (JAIK), Syeikh Radzi Abdul Mutalib, pemeriksaan itu dilakukan sejurus pihaknya menerima aduan awam berhubung kes khalwat di kawasan itu.


Hasil pemeriksaan mendapati wanita berkenaan tinggal di rumah itu bersama anak perempuannya berusia 13 tahun dan lelaki terbabit sudah beberapa hari menumpang di rumahnya berikutan masing-masing mempunyai masalah dengan pasangan mereka.


Ketika disoal, lelaki itu memberi alasan mahu sahur bersama.


Difahamkan, isteri orang itu kini dalam proses untuk berpisah dengan suaminya.


Pasangan itu ditahan mengikut Seksyen 25 Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Kedah 2014 yang memperuntukkan denda tidak melebihi RM3,000 atau penjara tidak melebihi dua tahun atau kedua-duanya sekali, jika sabit kesalahan. - CARI

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-4-2020 01:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Sempat lagi buat maksiat bulan2 posa ni..  
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2020 02:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Alahai....dah tua pun dua2, ingatkan bbnu
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2020 02:02 PM | Show all posts
kesian kat anak akak tu
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2020 02:07 PM From the mobile phone | Show all posts
dua insan sedang bercinta...........
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2020 02:07 PM | Show all posts
Klu ye pun masing2 ada masalah dgn pasangan, tak perlu lah nak smpi nak duk sebumbung.
Plus tak kesian ke dgn anak2? Ketahuan dek masyarakat setempat, muak anak anak dikutuk dek kengkawan dia.
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2020 02:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Teringat kata-kata keramat Allahyarham P.Ramlee "Dah tua pun bodoh"...
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2020 02:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak tahu bulan puasa ke dua ketul ni. Sempat lagi tu.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-4-2020 02:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Mempunyai masalah dgn pasangan masing2.. tp birah nk menyundal..
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2020 02:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Nampak gaya dari rumah kmpg.. Mmg cari pasal la.. Siap ada coway filter
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2020 02:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah tua bangka pun nafsu kegerangan melebihi perasaan malu dan takut dosa. Bodohnya.
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2020 02:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Skuau replied at 30-4-2020 02:07 PM
dua insan sedang bercinta...........

[youtube]TL_TgYcx1j8[/youtube]

go aunty ella, goooooo
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2020 02:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Aktif PADKP ni.. Hatta di saat2 pkp..
tahniah..
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2020 02:29 PM From the mobile phone | Show all posts
delia3003 replied at 30-4-2020 02:02 PM
Alahai....dah tua pun dua2, ingatkan bbnu

tua tak tua kena tanya @ifanonline, beliau memang pakar mengkategorikan umur dgn tahap kenapsuan.....

heeee
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2020 02:30 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 30-4-2020 02:19 PM
Nampak gaya dari rumah kmpg.. Mmg cari pasal la.. Siap ada coway filter


org kampung kau ke?

honest question ni
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2020 02:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Amboi pakcik. Bulan puasa pun berani bermaksiat ya.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-4-2020 02:59 PM | Show all posts
ada masalah dgn masing-masing. sebenarnya, mereka la yg bermasalah tu.
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2020 03:02 PM From the mobile phone | Show all posts
insulin replied at 30-4-2020 02:32 PM
Amboi pakcik. Bulan puasa pun berani bermaksiat ya.

org kpg sarah tu....

haaaaaaaaaaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2020 03:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Astaghfirullah...
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2020 04:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Bulan Ramadhan ni akak...  abang. Tergamak eh. Satu lagi, apasal rumah semak barai tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-10-2022 11:48 PM GMT+8 , Processed in 0.104822 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list