Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
10793
View
172
Reply

Gerakan 'Boikot Artis Sampah', Amyza Aznan Malas Nak Layan Netizen

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 1-4-2020 07:05 PM | Show all posts |Read mode
Amyza Aznan baru-baru ini telah membangkitkan kemarahan netizen dan disebabkan itu ramai yang mahu memboikotnya.


Kesal dengan apa yang berlaku, Amyza kata dia dan beberapa lagi rakan artis sebenarnya difitnah oleh pihak tertentu yang mempunyai niat jahat.


Kredit foto: IG



"Hebat admin dan troopers. Fitnah yang anda rancang berjaya dan buat orang percaya dengan rancangan jahat anda," tulisnya di Instagram.


Pelakon ini juga memuat naik paparan skrin yang memaparkan wajah dan nama selebriti yang menjadi mangsa kecaman netzien.


Dalam gambar itu, disertakan sekali dengan tanda pagar 'Boikot Artis Sampah' kerana sebelum ini meminta bantuan khas untuk artis, hina netzien IQ rendah , tak hirau bawang netizen dan tak hirau sokongan netizen.


Kredit foto: Harian Metro


Beberapa foto perbualan beberapa orang selebriti yang didakwa menghina netizen tersebar luas sebelum ini.


Amyza dalam masa yang sama telah menutup ruangan komen Instagram kerana malas nak layan komen netizen.


Kredit foto: IG


"Saya banyak lagi kerja berfaedah dari menghadap benda negatif ni.

"Nak takut dengan kecaman? Saya lagi takut bila manusia tengah ralit, tiba-tiba dunia kiamat," tambahnya.


Wow, nampaknya isu ini menjadi semakin hangat dan bertambah tegang! -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 1-4-2020 07:07 PM From the mobile phone | Show all posts
takda sapa pun fitnah kau wahai si jerangkung bertulang takda isi oiiiiii.. dh jelas dan nyata lagi terang kau duk mmbawang dgn geng #retissampah kau tu
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2020 07:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Sebok je kata tak takut. Sheols tatau netizen ni tau pasal skandal renoma sheols tu. Bodo.
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2020 07:15 PM | Show all posts
covid19.jpg



Berikut adalah senarai permintaan Persatuan Seni Malaysia kepada kerajaan yg baru dimuatnaik di instagram.

1. Bantuan khas RM500-RM1000 untuk artis2 beli barang keperluan sempena PKP.

2. Skim Kerugian Seni sebanyak RM1000-RM3000 untuk syarikat-syarikat produksi yang terpaksa membatalkan atau menangguh sesi penggambaran, promosi, persembahan dan lain-lain.

3. Baucer keperluan diri untuk artis-artis membeli barang2 keperluan harian dengan kerjasama pasaraya2 seperti Giant, Mydin, Tesco dan lain2.

4. Pemeriksaan Covid19 percuma di hospital kerajaan dan swasta bagi yg memerlukan sahaja.

5. Bantuan khas untuk artis-artis bagi penerangan khas tentang Covid19 dgn lebih berkesan kepada masyarakat.

6. Bantuan khas sebanyak RM1000 untuk artis2 yg tiada KWSP utk tempoh maksimum 6 bulan.




covid14.jpg










Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2020 07:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku start dengab stop tgk budak tebing. Haaaa biar hang rasa.bukak tv pun nak bg bising je. Lepas baik bukak cite tamil
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2020 07:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Musim artis terima award artis sampah
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2020 07:22 PM | Show all posts
belilies replied at 1-4-2020 07:09 PM
Sebok je kata tak takut. Sheols tatau netizen ni tau pasal skandal renoma sheols tu. Bodo.

skandal renoma skandal ape pulak ni?

Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2020 07:22 PM From the mobile phone | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 1-4-2020 07:07 PM
takda sapa pun fitnah kau wahai si jerangkung bertulang takda isi oiiiiii.. dh jelas dan nyata lagi  ...

hahahaha.. dia nak kenen anju la sebagai pihak tertentu yg menabur fitnah  pada dia & geng sendu dlm telegram tu..

bodoh & bangang la dia ni..
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2020 07:24 PM From the mobile phone | Show all posts
belilies replied at 1-4-2020 07:09 PM
Sebok je kata tak takut. Sheols tatau netizen ni tau pasal skandal renoma sheols tu. Bodo.

dari dulu lagi porumers ada ckp pasal spender renoma ni.. tapi aku sampai sekarang tak tau apa biji butir pasal isu ni..
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2020 07:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Wait redza kata dia xde kaitan
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2020 07:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Fitnah palahotak dia
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2020 07:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Eksyen nau..  Tgk la selama mana bertahan.  netizen kalo sapot dia lagi mmg jatuh hukum bodo la
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2020 07:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Jerangkung ni apasal melalak xabis2. Hari tu cari glamer masa arwah maya meninggal. Ni melalak sini pulak. Balik jaga laki la....serabut aku tgk si jerangkung aka ikan kering ni...
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2020 07:36 PM From the mobile phone | Show all posts
kucing_gebu replied at 1-4-2020 07:32 PM
Jerangkung ni apasal melalak xabis2. Hari tu cari glamer masa arwah maya meninggal. Ni melalak sini  ...

hahaha elok lah kan,

amyza jerangkung = ikan kering
ogy overacting daud = ikan pekasam
emelda rose = ikan termenung
ifa raziah = ikan buntal
didi alias = ikan bekok
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2020 07:37 PM From the mobile phone | Show all posts
emilyrose replied at 1-4-2020 07:24 PM
dari dulu lagi porumers ada ckp pasal spender renoma ni.. tapi aku sampai sekarang tak tau apa bij ...

ha ah . aku pon smpai skg xtahu cerita renoma ni. kenape eh7?
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2020 07:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Ramai ja netz dlm ig tu karatz retis..pabendaa yg depa duk folo astis ni..berjuta lak tu..x pahammm
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2020 07:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Boikot je ppuan ni... unfollow lpatu report ig dia.
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2020 07:40 PM | Show all posts
Serius la takut kiamat kaaaaaiiiaaaa? Bukan apa, penampilan tak mencerminkan
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2020 07:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Hek eleh kak kaiaaa, takde. Modal sebut fitnah dunia kiamat ka. Menghanjingkan org tak fikor kiamat kerr
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2020 07:43 PM | Show all posts
Puak2 play victim ni nasib baik la mekah tutup. Kalau tak berduyun2 pegi mekah selfi pastu upload insof. Netizen yang lembu ni pun maafkannnn
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list