Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
10522
View
120
Reply

"Memang Pedas Kaw Kaw Kena Lahar" - Zarina Anjoulie Sekolahkan Artis Minta 'Bantuan Khas' Kerajaan

[Copy link]

Author: top5complete       Show all posts   Read mode

Author
Post time 29-3-2020 09:11 AM | Show all posts |Read mode
Baru-baru ini pelakon Zarina Anjoulie ada memuat naik sebuah video di Instagram mengenai sikap artis Malaysia yang meminta bantuan dari pihak kerajaan di saat negara dilanda Covid-19.



Foto: IG



Video tersebut dipecahkan kepada 3 bahagian, Zarina mengecam sikap sesetengah artis di Malaysia yang memohon bantuan kerajaan. Mereka sepatutnya menolong kerajaan dan rakyat yang berpendapatan rendah.



Foto: IG



Di saat ramai penggiat seni yang tidak dibenarkan membuat "show" dan "shooting" mereka sepatutnya mengambil alternatif lain dengan buat kerja sambilan seperti membuat grab, membuat review dan sebagainya, kata Anju.



Foto: IG



Tambah Zarina lagi, sepatutnya artis di tanah air bekerjasama dengan kerajaan dengan meningkatkan kesedaran masyarakat tentang cara menangani virus COVID-19.



Foto: IG



Ini adalah masa yang terbaik buat seluruh artis di malaysia membuat kebajikan dengan menggunakan populariti mereka. Artis sepatutnya menjadi tauladan kepada masyarakat. Bukannya menggesa kerajaan memberikan bantuan khas kepada penggiat seni seperti mana yang dikatakan oleh Shuib sepahtu.


  



Ini kerana artis dan rakyat biasa semuanya sama, kerajaan akan membahagikan bantuan sama rata tanpa memilih status dan kedudukan. Sebab itu bantuan khas untuk penggiat seni tidak sepatutnya dibuat kerana ramai lagi rakyat marhaen di luar sana yang lebih memerlukan bantuan seperti ibu tunggal dan fakir miskin.


Berikut adalah video tersebut, anda boleh nilai sendiri setiap kata yang dilontarkan beliau. - CARI


  



  



  

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Author
 Author| Post time 29-3-2020 10:24 AM | Show all posts
terbaik, thanks for approve. semoga saya panjang umur dan murah rezeki amin
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2020 10:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Memang betul pon apa si zarina tu ckp..

Dan kerana zarina jugak lah kantoi ramai species artis yg biar papa asal bergaya..

Hahahaah..artis siap mintak brim tu x boleh blah...hahahahaa
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2020 10:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Amboi soeb..tu ye sumbangan artis
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2020 10:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Ngape hakak tak bole blah ngan si soeb ni...takde ler dia buat dosa ngan hakak tapi hakak tetap meluat!
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2020 10:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku puas dengar dia marah depa.
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2020 10:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Bgs anju ni..btl pe dia Kate..time senang..kuar sume kete..time susah mtk kerajaan duit..
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2020 10:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku baca kat fb ada netizen komen zarina ni selalu bg derma bila ada yg mintak compare to artist lain..tp jenis diam2 xde nak kecoh bergambar bgai...bagus jgk dia ni..
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2020 10:57 AM | Show all posts
memang padu apa yang dia cakap..nasib hakak boleh buat dua kerja dalam satu masa...telinga fokus dia cakap..mata asyik terpandang kat situ jur...
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2020 11:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Baru sempat dengar 3parts of the video....padu macam ketek dia gak....this time hakak team anju...kekkekekkek
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2020 11:02 AM From the mobile phone | Show all posts
dlm hal ni anju btl. Tp hal2 lain itu dia punya pasal lah kan.
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2020 11:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Latest video dia hentam fizo...padan muka fizo..hbs tersingkap kisah motor buruk...hahahah
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2020 11:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Mmg ada betulnya apa yg dia ckp. Mcm soeb tu, mampu pakai kete mewah kan? Aku tak tau la betul ke idak sbb info ni pun aku dpt baca kat porem. So, kalo boleh mewah, apa nak mintak bantuan Kerajaan lagi? Patutnya ada duit simpanan byk apa
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2020 11:11 AM | Show all posts
sokong anju ni wakaupon kadang2 keterlaluan.....youre the best!!!!! artis2 ni memang banyak tak sedor diri berlagak bila banyak duit bile takde duit moyan
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2020 11:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Tudungpink replied at 29-3-2020 11:10 AM
Latest video dia hentam fizo...padan muka fizo..hbs tersingkap kisah motor buruk...hahahah

Kat mana nak dgr? I ols xfollow dia ni since kes nak masuk campur sume benda huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2020 11:54 AM From the mobile phone | Show all posts
setuju anju! walaupon satu2nya produk dia dlm industri hanyalah anak pontianak (zaman aku sekolah lagi kot?) tapi tgk takde meminta bantuan khusus, kalau tergolong dlm mana2 kumpulan yg layak, terima je.
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2020 12:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Anju..alter gg plezzzz..xlawa lgsg
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2020 12:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Betul yih apa dia cakap. Agreed!
Tapi plis anju, semenggah sikit fesyen tu. Rempit sangat yach
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2020 12:44 PM | Show all posts
rakyat pun buat tabung bantu orang susah yang lain. Artis yang kaya raya tu buat la tabung, bantu artis susah lain tu...
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2020 12:48 PM | Show all posts
Yo go Zarina!!! Pedas!!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list