Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
2735
View
47
Reply

Disoal Sama Ada Leon Dididik Cara Islam, Ini Jawapan Win Rihana Petra

[Copy link]

Author: rikuren       Show all posts   Read mode

Author
Post time 27-3-2020 08:03 AM | Show all posts |Read mode




Rihana Petra memang diketahui umum sering memuatnaik foto beliau bersama anak tunggalnya Ismail Leon, berkongsi coretan mengenai kisah kehidupannya di Instagram rasminya.

  



  



Terkini, beliau berkongsi kisah di mana selama ini beliau sentiasa ingin memiliki anak sulung lelaki. Malah sebaik disahkan hamil, beliau tidak pernah langsung ada keinginan untuk memiliki anak perempuan.


Dalam masa yang sama beliau jua mengimpikan anak lelakinya kelak akan menjadi seorang ahli sukan  sama ada secara profesional atau pun sekadar hobi sahaja.


Dengan adanya Leon,  beliau kini dalam proses pemilihan sekolah bola sepak untuk Leon. Ini kerana ada beberapa sekolah sedemikian menerima pelajar seawal usia tiga atau empat tahun.


Menurut Rihana, orang-orang yang hebat lazimnya memiliki ibu bapa yang baik di belakang mereka. Dan beliau sentiasa berusaha menjadi ibu yang terbaik untuk anaknya.


  




Rata-rata pengikutnya menyambut baik perancangan yang dibuat Rihana untuk anaknya itu.





Kredit foto: Instagram Rihana Petra




Dalam pada itu, ada pula komen yang mempersoalkan adakah Leon dididik dan dibesarkan mengikut agama Islam. Ini jawapan 'win' Rihana.

"Im raising Leon as a nice person who will treat women good and respect other people,


not who pretend to pray every but evil who doesnt care about his son."



" Saya membesarkan Leon sebagai orang baik yang akan

memperlakukan wanita dengan baik dan menghormati orang lain,

bukan yang berpura-pura berdoa tetapi sebenarnya

seorang yang jahat yang tidak peduli tentang anak lelakinya"



Kredit foto: Instagram Rihana Petra



Apa pendapat anda? - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 11:33 AM | Show all posts
kekekeke...bagus jawapan dia
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 11:37 AM | Show all posts
sibuk jer acik2 bawang ni dgn anak org
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 11:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Kakalongmu at 27-3-2020 11:46 AM

Wow.... Padu jawapan sheols... I loiiiikkeee

#bukan yang berpura-pura berdoa tetapi sebenarnya seorang yang jahat yang tidak peduli tentang anak lelakinya#
Kaka harap sampai ke tuan punya badan
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 11:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Kah.. Kah.. Kah.setepek dia bagy kt Abe. Btw, mana pegi Abe Time2 covid nih?

Bgy la sepatah dua kata since Kelantan pn teruk gak.
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 11:59 AM | Show all posts
Mkn dalam komennya
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 12:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Nanti dah hadi ahli sukan cari iols ok
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 12:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Comel leon
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 12:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Comel, bakal jadi idaman gegadis kah?
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 12:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Comelnya leon. Kesian plak kat anak yg tak bersalah ni. Yg salah sebab maknya gold digger. Bapaknya sebab pura2 perangai baik tp hamjadah rupanya.
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 12:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Wow... mohon terasa...
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 12:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Sebijik muka bapak si leon ni
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 12:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Hidung persis Malaysian. X mungkin jadi pemain bolasepak sbb dna malaysia katik x pandai main bola sepak, mungkin bisnes2 boleh la
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 12:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Acik2 bodoh duk melayan pelacur
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 12:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka duduk kat kerusi tu terrserlah air muka russian
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 12:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Tp jawapan dia mmg selayaknya la
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 12:40 PM | Show all posts

------ muka bapak sangat.
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 12:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Setepek kena exgong. Negara tengah krisis pun diam je dia. Betul ayat yang cakap iman tak dapat tengok berdasarkan penampilan. Sultan yang terkenal sebab datok dan genting lebih berjiwa rakyat dan tak cepat sentap berbanding sultan pakai jubah dan berlagak zuhud.
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 12:53 PM | Show all posts
hahah.. sian baby takde ayah. makin besar nanti mungkin makin nampak muka ayah beliau.
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 12:58 PM | Show all posts
Ambooiiii jwpn makan dalam
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list