Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
7767
View
178
Reply

[Tempatan] Ramai menyesal kerajaan PH tumbang??

[Copy link]

Author: harizs    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 27-3-2020 04:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Setakat janji pembangkang jelah.geng2 ni kalau dah janji vavi pun boleh terbang
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 27-3-2020 04:42 AM From the mobile phone | Show all posts
BSH pun kau kurangkan hanat
Wlupun x penah merasa nikmat duit free itu
Aku ttp kasihankan org2 kg yg menadah BRIM dgn gembira

Kau nak buang sebb melayu yg byk dpt kan
Sebb tu bangsa dap menyalak hina sombong pasal tongkat masa ph
Bila bab keluar duit kwsp sdiri skg kau menyalak lagi nak duit free

Eh 500 utk asnaf yg layak pun kau nak kurangkan
Alih2 nak bagi 2k utk semua
Sah gila team ni
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 05:02 AM From the mobile phone | Show all posts
I.am.PH replied at 26-3-2020 11:25 PM
Thread berkumpul warga forum yang berjiwa galau bagi menghiburkan hati sesama sendiri.

Kepada fan ...

Butthurt ehh tak dapat 2k?
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 05:04 AM From the mobile phone | Show all posts
pyropura replied at 27-3-2020 03:39 AM
Tunggu lah bila dividen Asb jadi (-2.5%) nanti, tu baru nyesal PH jatuh. Lar ni tengah syok

aku kalu dividen kosong pun maseh sujud syukur janji dap melingkup guan jeng dah tak pegang duit
tak sanggup aku nanti kubur dikencing anak cucu  atas kebodohan serahkan tanahair  pd luluhur  pembawak virus  Wuhan
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 06:47 AM From the mobile phone | Show all posts
dah jadi pembangang semula tiba2 pemurah dgn rakyat, sebelum ni kedekut bukan main lagi
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 07:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Menyesal sbb picaya janji deols babi bole terbang
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 27-3-2020 07:12 AM From the mobile phone | Show all posts
monsterwife replied at 27-3-2020 04:22 AM
Setakat janji pembangkang jelah.geng2 ni kalau dah janji vavi pun boleh terbang

menabur janji-janji babi terbang bila jadi pembangkang semula
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 27-3-2020 07:13 AM From the mobile phone | Show all posts
asma87 replied at 27-3-2020 12:49 AM
Siapekah Colan Colan yg menyesal seramai 2 orang Tu??

Calon-calonnya adalah....:

1. ayamPH
2. peripora
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 07:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku menangis satu hari satu malam bila PH tumbang. Teringat menteri2 yang super hebat seperti Mat Sabun, LGE, Eli, Khalid dan lain2
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 07:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Penipu.....penipuuuuuuuuuu
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 07:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Klu masih PH rasanya mungkin dah double kes dan masih berdendang dgn IMDB dan najib.
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 07:30 AM From the mobile phone | Show all posts
gingerbreaf replied at 27-3-2020 07:20 AM
Klu masih PH rasanya mungkin dah double kes dan masih berdendang dgn IMDB dan najib.

jika PH masih belum tumbang ahli politik PH masih sibuk dgn tarikh peralihan kuasa,  masih sibuk tuntut janji Mahathir bila nak resign,  masih sibuk dgn tarikh Anwar PM ke 8.  Mrk ada pikir ke masalah rakyat??? dikala rakyat berdepan dgn coronavirus mrk hari2 meratib bila Anwar nak jd PM ke 8... hari2 berdendang tarikh peralihan kuasa. itu sajalah perjuangan mrk.  
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 07:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Cuba senarai kan, masa jadi kerajaan dulu, janji apa yg ditunaikan? Barulah rakyat boleh tau menyesal ke tidak.
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 07:34 AM From the mobile phone | Show all posts
mizzmimi replied at 27-3-2020 02:45 AM
...kerajaan takde duit.. kerajaan hampir bankrap sebab 1mdb.. rakyat miskin sebab malas..



Iols harap u tak tertipu bg duit ke tabung harpoon
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 07:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Ada jugak yg masih pekat berdarah PH. Asyik memuji org PH dan hentam menteri skrg. Cuti ni byk lah freetime nk menghentam segala mcm. Semak betol.

Iols tak paham. Selamat dah unfriend.
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 07:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Diaorg ni tak malu ke ha? Masa pegang jawatan semua nak ditarik balik... masa dah tak de jawatan semua nak dijanjikan... nasib baik atok panjang umur hari tu...
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 07:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 27-3-2020 07:34 AM
Iols harap u tak tertipu bg duit ke tabung harpoon

Tabung Harapan? Saya ada bagi. Jumlah? biar.. lah rahsia. (nyanyi ala2 ctnurhalija).
Tapi, takpelah. Tang tu, saya tak menyesal. Benda dah lepas.
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 08:07 AM From the mobile phone | Show all posts
I.am.PH replied at 26-3-2020 11:25 PM
Thread berkumpul warga forum yang berjiwa galau bagi menghiburkan hati sesama sendiri.

Kepada fan ...

Cute nyerrrrr giff putri PH!! Hotssss

Baideway, rajin Putri PH masuk benang mereka yg berjiwa halau. Ke putri PH dah jadi polower harisz n tops fanz heols?
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 08:09 AM From the mobile phone | Show all posts
anony-mous replied at 27-3-2020 02:00 AM
I kesian dgn uols ni. Mcm dah xbetul  udah2 la tu. terima la kenyataan. Kalau masih xboleh, i ...

Penting peranan Putri Ayam dlm porem ni..ko imejin, kalau semua sokong PN, xmeriah pulak porem. Tu Putri Ayam kena upah masuk sini bagi rancak bod CI. Ko nampak x permainan politik org atasan porem Cari??
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 08:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Ph pentipuuu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list