Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
6516
View
167
Reply

[Tempatan] Ramai menyesal kerajaan PH tumbang??

[Copy link]

Author: harizs    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 27-3-2020 12:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Giler ke apo nk menyesal
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 12:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Siapekah Colan Colan yg menyesal seramai 2 orang Tu??

Calon-calonnya adalah....:

1)

2)
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 12:51 AM | Show all posts
jazaa100 replied at 27-3-2020 12:27 AM
Nk burukkn PN dia akn kata rm2k setiap bln....

Masa dia pegang dulu yg dpt rm1200 terus tak dpt ...

alaa biasa laa... lepas dpt, baru ckp, manifesto bkn kitab suci...
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 01:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Biar dia tumbang la.. Kalo x ckp corona ni isu kecik je.. X abis2 gan nak jawatan..
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 01:33 AM | Show all posts
Menyesal kaa tak menyesal kaa.. sebenaqnya nasi dah jadi bubur... buleh hirup & telan tanpa buleh rasa nikmat mengunyah butir2 nasi tu lagi ...

Kita tengok hasil tangan2 & akai2 3 suku yang p undi Pakatan Hancing hingga rosak negara ni dek kerna kebodohan mereka sundri... laaa niii, ada yang masok gua, ada yang sudah insooffffff & ada yang terus memacai ( dibayaq ) ..

Kununnn ramai nak perubahan... manusia bodoh jaa suka pada benda SAMA atau LEBIH Teruk... manusia pandai pilih LEBIH BAIK... tengok kaki2 fitnah dok tabur janji bulan bintang pun dah buleh tahu bakal jadi penipu kaa scammer ka apa kaa.. tu pun ramai tak buleh pikiaq...
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 01:48 AM | Show all posts
butoh menyesal
kenduri 7 hari 7 mlm dapig dah tumbang @I.am.PH
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 02:00 AM From the mobile phone | Show all posts
I.am.PH replied at 26-3-2020 11:25 PM
Thread berkumpul warga forum yang berjiwa galau bagi menghiburkan hati sesama sendiri.

Kepada fan ...

I kesian dgn uols ni. Mcm dah xbetul udah2 la tu. terima la kenyataan. Kalau masih xboleh, i cadangkan pi terjun bangunan. Sbb semak tgk komen ko. Kenapa la porem ni xboleh block komen
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 02:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau PHancing janji bg 3-5k sebulan pon , mati hidup balik i x menyesal PH terkubur PH ni sama mcm budak pengembala kambing. Byk sgt menipu smpai 1 apa dia ckp pon org xpercaya walau benda betul
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 02:08 AM | Show all posts
kata negara bankrap
tetiba ada duit nk bagi RM2K
sudah la PH
lebih baik g tidur
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 02:13 AM From the mobile phone | Show all posts
silencekiller replied at 27-3-2020 01:33 AM
Menyesal kaa tak menyesal kaa.. sebenaqnya nasi dah jadi bubur... buleh hirup & telan tanpa buleh ra ...

tumpang tanya ..kalau @sarah812 yg pilih PEE H in pru14, dalam kelompok mana?

sudah insooofff atau bebal lama tak hilang datang bebal baru?
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 02:25 AM | Show all posts
clerics replied at 27-3-2020 02:13 AM
tumpang tanya ..kalau @sarah812 yg pilih PEE H in pru14, dalam kelompok mana?

sudah insooofff a ...

paling bahlol walau dah tersilap undi DAPig, bila PH tumbang dok jilat DAPig lagi.


eh tak tido lagi ke?

nanti besok keluar airbag kt mata.

dah la muka pun tak..
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 02:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Udah2lah buat percubaan nak scam orang
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 02:38 AM | Show all posts
hell NO..!

pi melingkop sana
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 02:45 AM | Show all posts
Tinot7 replied at 27-3-2020 12:51 AM
alaa biasa laa... lepas dpt, baru ckp, manifesto bkn kitab suci...

...kerajaan takde duit.. kerajaan hampir bankrap sebab 1mdb.. rakyat miskin sebab malas..


ehh babinya menyampah gila rasa kalau ingat..
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 03:06 AM From the mobile phone | Show all posts
yg menyesal tu geng2 fefeeling pandai, amik job freelance as RBA, tunjuk pandai siap tyg sijil palsu, tp bodow tahap abg mat roti john gstring zaza
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 03:24 AM From the mobile phone | Show all posts
I.am.PH replied at 26-3-2020 11:25 PM
Thread berkumpul warga forum yang berjiwa galau bagi menghiburkan hati sesama sendiri.

Kepada fan ...


jinjang hanat RBA mcm nko ni actually salty sbb x leh wat luit. talak bisnis itu Chi bye MCO bikin kacau ma.... talak muleh kluar lumah. aiya... oink oink pink.... kkrrohh krrroh....

go eff urself. if its wasn't PH get arse kicked out , DAPigs still allow everyone to go live to the fullest now and keep working on you biz like there is nothing happened.
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 03:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Ada 2 vote menyesal... I am ph n dodol?
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 03:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Austronesian replied at 26-3-2020 11:50 PM
Katanya melayu gilakan tongkat bantuan tapi sekolah2 depa paling byk dpt bantuan. Swasta pulak tu.

Yg ni mmg tak boleh blahhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 03:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Tunggu lah bila dividen Asb jadi (-2.5%) nanti, tu baru nyesal PH jatuh. Lar ni tengah syok
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 03:45 AM From the mobile phone | Show all posts
sume org happy dap tumbang... get lost!!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list