Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12
Return to list New
1380
View
37
Reply

[Tempatan] Menteri Agama sumbang bantuan untuk LGBT. “Andainya yang melakukannya ialah insan yang bernama Mujahid Yusof Rawa, pastinya pesta laknat akan melanda,” komen di FB

[Copy link]

Author: I.am.PH       Show all posts   Read mode

Post time 26-3-2020 09:23 PM From the mobile phone | Show all posts
I.am.PH replied at 26-3-2020 09:03 PM
Semasa Pakatan Harapan dahulu, Datuk Seri Dr Mujahid Yusof begitu teruk dikecam kerana mengambil ber ...

Jadi apa tindakan Putri PH skrg utk mengatasi masalah ini? Patik sarankan putri PH ajak mujahid berjumpa YDP Agong untuk menyuarakan ketidakpuasan hati Dan meminta Jasa baik Agong utk melucutkan jawatan menteri Agama supaya mujahid dapat pegang kembali jawatan tersebut.

Maaf jika kurang berkenan.shamoga bermunafaat.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-3-2020 09:28 PM | Show all posts
Edited by I.am.PH at 26-3-2020 01:30 PM
asma87 replied at 26-3-2020 01:23 PM
Jadi apa tindakan Putri PH skrg utk mengatasi masalah ini? Patik sarankan putri PH ajak mujahid be ...

I must say, this is a good comeback, the mark of an intelligent mind

Dari mana saudara dapat tahu nama saya Puteri?
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 09:34 PM From the mobile phone | Show all posts
I.am.PH replied at 26-3-2020 09:28 PM
I must say, this is a good comeback, the mark of an intelligent mind

Dari mana saudara dapat ta ...

Dari chentaku padamu...

Cia cia cia

Bukan CIA ye Putt..
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 09:37 PM | Show all posts
Busuk betul hati I am PH ni , ada je nak cari salah orang .  Semua benda dia nampak yang negatif je ...
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 10:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by namieamuro at 26-3-2020 10:02 PM

hanat nye tajuk..isi lain..

tringat mujahit dlu issue tandas pondan pun tak bole settle..naseb dh jatuh tersungkor.
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 10:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Sbb Mujahid tu reputasi pun so-so...
Siap berkanda dinda lagi la meluat orang ..
Mcm mana nak respect? Sbb tu apa dia buat biarpun ada yg bagus tetap jua dipandang negatif oleh orang yang benci...

I tak amik pusing perihal dia..
Tapi membantu golongan yang nak berubah dan berbaik dengan golongan yang belum berubah itu harus ada maksudnya...
Berbuat baik agak kebaikan kamu menjadi asbab mereka berhijrah kepada yang lebih baik...

Gitu la ya... mak akak ajar.
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 10:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau dah busuk hati tu begitulah semua nak pandang negatif ja. Tt ni ada masalah hati. Time krisis mcm ni pun gigih menyemai kebencian
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 10:12 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 10:13 PM | Show all posts
sarahmirza replied at 26-3-2020 10:01 PM
Sbb Mujahid tu reputasi pun so-so...
Siap berkanda dinda lagi la meluat orang ..
Mcm mana nak resp ...

yg ni ka?

Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 10:13 PM | Show all posts
poyo betul TT ni la..sila meninggal..
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 10:18 PM | Show all posts
hang nk busukkan menteri agama ni x mkn la tt...
beliau mmg terkenal sbg org yg baik2, perckpan & perbuatan. respect semua org.
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 10:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Gigihnya lah tt merebak kan api permusuhan dan kebencian.......if you are ph suppirters then this is not the right move becoz people will eventually fed up and rejecting your ideology...but who knows maybe you are pn supporters..using reverse psychology to made people turn to gov now.. ..
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 10:22 PM From the mobile phone | Show all posts
I.am.PH replied at 26-3-2020 08:20 PM

Ayam ph ni sekolah cina mmg tak faham bahasa melayu apatah lagi perkataan hijrah. Tau tak apa itu MANGKOK a.k.a MANGKAQ?
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 10:28 PM From the mobile phone | Show all posts
asma87 replied at 26-3-2020 09:23 PM
Jadi apa tindakan Putri PH skrg utk mengatasi masalah ini? Patik sarankan putri PH ajak mujahid be ...

taktikal depa yg mudah dibaca...'tak dpt depa...pecahkan depa'....
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 10:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni bantuan covid 19..duit ni jakim dapat dari kerajaan dan derma orang awam yg datang dari pelbagai latar belakang. Kalau ikut dr.zul haritu pun non muslim pun dapat. Contoh nyer frontliner. Zakat tu pulak duit orang islam yg berkemampuan lalu bersedekah untuk di agih kan kepada asnaf yg betul2 memerlukan. Golongan lgbt xder dalam senarai lagi
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 27-3-2020 11:30 AM | Show all posts
Gincubiru replied at 26-3-2020 01:37 PM
Busuk betul hati I am PH ni , ada je nak cari salah orang .  Semua benda dia nampak yang negatif je  ...

Ketika Pakatan Harapan, Menteri Agama mencadangkan hal yang sama, beliau telah menerima banyak celaan sehingga terpaksa memaklumkan di dalam Parlimen. Boleh rujuk page one
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 27-3-2020 02:13 PM | Show all posts
Skuau replied at 26-3-2020 02:28 PM
taktikal depa yg mudah dibaca...'tak dpt depa...pecahkan depa'....

Dr Mujahid pun pernah memberi cadangan yang sama
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 03:33 PM | Show all posts
mendekati untuk mengubah......bukan mcm si badgal dulu tu.....MENYOKONG.

itu beza si cerdik dengan si bodoh
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list