Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12
Return to list New
567
View
26
Reply

[Tempatan] Kempen kibar Jalur Gemilang tanda solidariti perangi Covid-19, meningkatkan semangat patriotisme dan moral rakyat

[Copy link]

Author: lanesra    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 26-3-2020 10:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Peterpan17 replied at 26-3-2020 10:36 PM
masalahnya dah byk kali di pesan suruh balik
duduk rumah klu takde urusan. klu dah berkali kali o ...

dia ada bgtau dia nk pi mana???
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 10:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by sharlenetexas at 26-3-2020 10:41 PM
dino replied at 26-3-2020 08:15 PM
puak2 dap bleh kibar bendera china


Bendera terbalik
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 10:41 PM From the mobile phone | Show all posts
dino replied at 26-3-2020 08:15 PM
puak2 dap bleh kibar bendera china

Virus racist ko tu kena dihapuskan....
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 10:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Skuau replied at 26-3-2020 10:37 PM
dia ada bgtau dia nk pi mana???

nak pi market. jiran jiran aku yg anak 4 pun pi market 4-5 hari sekali. mamat ni dok berdua dgn anak laki dia. bini takde tak tau meninggal atau cerai. cari apa hari hari kat market. anak dia dlm umur 18-20 thn. Mula mula ditanya cari apa kat market, semalam dah pergi, nak beli ini, esok
pi lg. nak beli itu. eh!! lelama org pun blh hilang sabat tau
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 10:51 PM From the mobile phone | Show all posts
VirusCinta replied at 26-3-2020 10:41 PM
Virus racist ko tu kena dihapuskan....

dah la mutinick dap haha
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 10:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Sini lebih pada activits bebudak.
Semua color poster rainbow dengan ayat everything will be OK..

Letak kat pintu dan tingkap...
Screenshot_20200326_105146.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 11:18 PM From the mobile phone | Show all posts
dino replied at 26-3-2020 10:51 PM
dah la mutinick dap haha

Alah alah alah alah...better ko balik Terengganu je kalau nak jadi racist....buat apa merempat ke negeri orang?
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list