Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
10650
View
246
Reply

Tangan Terkena Minyak Panas, Fattah Amin Tak Bagi Fazura Masak Lagi

[Copy link]

Author: Cari-Saiful    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 26-3-2020 10:54 PM | Show all posts
Agak teruk jugak melecur tu.. Semoga cepat recover, Fazura!
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 10:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Pedihnye. Aduhai. Hrp2 x infection
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 10:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by MentariSenja at 26-3-2020 11:39 PM
LauraRichis replied at 26-3-2020 09:38 PM
Iols baca kat fb ramai acik2 kepam kecam kaka jurah..katenye deols kena minyak lek2 je sambung masak ...


Kesian kat derang, janji kecam kekdahnya. Tengoklah lecur camana dulu ya acik2...Btw dlm Islam if suami mampu, memasak tu bukan wajib pun utk si isteri. Tapi kalau nak buat jugak, dpt pahala. Masing2 ngaji tak abih tapi nak tarbiah orang. Bukan semua lelaki expect bininya buat serba serbi. Laki aku salah seorangnya. Bukan lelaki melayu yg 'typical'. Bapak dia pun macam tu. Mak mertua aku masak pun tak reti Tapi bahagia jer. So acik2 fb jgnlah bitter sangat...hidup setiap orang ni tak sama.
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 11:00 PM From the mobile phone | Show all posts
addved replied at 26-3-2020 07:37 PM
Ini pon news ke?

Mestilah.
yg bukan artis pun suka update social media. Bezanya dia artis so dijadikan news.
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 11:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Penting ke mek jura kena minyak panas dihebohkan?? Puhlisss
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 11:07 PM | Show all posts
meols pernah melepuh macam ni dulu tapi sebab mercun la...datang sekolah kelentong cikgu kena air panas
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 11:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Omg!!!! Perit oiiii...  Seminggu lebih la berdenyut perit..
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 11:11 PM From the mobile phone | Show all posts
nafizzz replied at 26-3-2020 10:31 PM
Krim Allano by Amway ni memang terbukti berkesan. Mesti simpan satu botol di rumah. Kalau terkena  ...

Btul..aku dr kecik mmg dah terbiasa apa2 sapu allano dulu..baru cari gamat...
Lecur ke ..parut ke tak la teruk sgt
Kes Fazura sb dia ckp dah mcm2 dia letak..maybe tu yg jd camtu kot
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 11:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Teruk juga tu, sampai jadi gelembung besar. Seram tengok.
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 11:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Adoi sakitnya. Tangan tu basah air menitis dlm minyak kot. Semoga cpt sembuh faz!
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 11:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Besor nye....mcm tumpah
Grg ikan keli ke?

Kalau kena yg panas2, siram air sampai ilang pedih tu...supaya yg panas tu x "masak" isi daging kita, tu yg buat sakit....

Kalau ade air sejuk, rendam pon boleh. I kadang amik ais sapu kat tempat kena panas (kalau kecik kawasan tu)
Inshaallah cepat lega....
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 11:28 PM | Show all posts
patut g hospital terus...
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 11:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Lepas ni nak masak pakai glove n helmet faz insyaAllah selamat
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 11:49 PM | Show all posts
Siapa yg pernah kena ja tau mcmna sakitnya.. Kesian fazzy..
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 11:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Alolololo siannya...teruk jugak tu.ni mesti patah amin rangkul dari blkg masa pajura tgh masak
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 11:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Hot stuff & brduit, mmg lh org lain "Ksiannya". Cuba lh yg d up ni org biasa & x relevant, sminggu kna maki hamun dek org2 yg xtahu jga mulut.
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 12:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Leonclay replied at 26-3-2020 09:47 PM
Allah..mesti sbb daging tu dh masak..Bisa dia tuhan shj yg tahu..
Kakak ada kencing manis x? Sbb  ...

Sihat takde sakit apa.
Finally kena operate, doktor ambil kulit kat peha dia.
Kulit dari peha tu dihiris nipis dlm 2cmx3cm..pastu strechkan kulit tu dgn penggelek mcm nak buat karipap tu. Then tampal kat betis.
Lepas 2 minggu follow up dgn doktor. Doktor bagi sarung kaki. Materialnya mmg gred A+. Tiap tahun dia kena ambil sarung kaki baru. Tujuan sarung kaki tu utk bg kulit dia sekata. Tapi nampak jugak kesan tampal tu. Warna x sama. Yg atas kaki byk urat tu yg sengal.
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 12:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Sorry la faz, sisthur ter ot dlm benang u.
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 12:13 AM From the mobile phone | Show all posts
mixed replied at 26-3-2020 07:36 PM
Patut nya pg klinik la klu takut pg hospital
Bkn sikit lecur nya
Aku pn penah kena minyam panas  ...

iols tgelak part sial tu. hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2020 12:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Sakitnya
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list