Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12
Return to list New
615
View
25
Reply

[Tempatan] Jemaah Menteri potong gaji 2 bulan (Harap berpuas hati...!)

 Close [Copy link]

Author: Nahnukutu       Show all posts   Read mode

Post time 26-3-2020 04:29 PM From the mobile phone | Show all posts
DARSITA replied at 26-3-2020 03:19 PM
Aii angkat tangan ni ..... aii nak tanya 2 orang jer ke? kenapa tak 73 orang terus?

Maaf kala ...


Geng2 DAPig dan penjilat tak nak pulangkan balik ke gaji elaun 21 bulan lepas?

Dah la sidang parlimen pun ponteng.

Derma tabung harapan tu mana menghilang ye?

Tanya je

Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 04:31 PM | Show all posts
Skuau replied at 26-3-2020 12:24 AM
kalo x nk potong pon....arap depa boleh derma pon ok...xkan 222 tu x blh derma rm2500 srng...dpt l ...


Syed Sidik rela gaji dipotong separuh (kalau tak silap bacaan aii tadi)  Orang orang kaya UMNO yang jutawan tak nak menderma juga ke? biarlah yang ringan sama dijinjing yang berat sama dipikul.



Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 04:32 PM | Show all posts
underground replied at 26-3-2020 12:29 AM
Geng2 DAPig dan penjilat tak nak pulangkan balik ke gaji elaun 21 bulan lepas?

Dah la sidang ...


Jangan lah tanya aii .. tanyalah menteri kewangan PN. Dok senyap sampa sudoh mamat tu - terkagum dgn duit negara yang berjaya LGE jaga kot?


Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-3-2020 05:03 PM | Show all posts
wunan88 replied at 26-3-2020 03:24 PM
patut potong gaji ahli parlimen PH jugak sebab mereka lah virus ni merebak kat Malaysia

it's a matter of time

satu-satu lah...


Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 05:34 PM | Show all posts
90907038_2687197184896851_8109909852790194176_n.jpg


Semoga ada yang berpuas hati


Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 05:46 PM | Show all posts
Thread dah ada
https://mforum1.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=1194775

Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list