Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
6159
View
89
Reply

Izzue Islam Tiada Job, Mula Kurangkan Beli Baju

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 26-3-2020 11:26 AM | Show all posts |Read mode
Disebabkan Perintah Kawalan Pergerakan yang dilaksanakan, Izzue Islam mula mengawal perbelanjaan keluarga.


Pelakon ini akan bermula dengan mengurangkan pembelian pakaian bagi tujuan penggambaran.


Foto: IG


"Buat masa ini saya kena susun semula kewangan untuk hari-hari akan mendatang. Apa yang boleh jimat, kita jimat. Sepatutnya saya kena buat persediaan baju untuk penggambaran tapi hanya 50 peratus sahaja sudah dipersiapkan," katanya kepada mStar Online.


Sementara itu, Izzue turut meemberikan pendapatnya tentang segelintir rakyat Malaysia yang memasak secara berlebihan semasa tempoh PKP ini.


  



  



"Masing-masing ada cara kehidupan harian mereka. Kalau ada yang masak banyak lauk dalam satu hari mungkin dalam rumah ada ramai penghuni.

"Ada juga yang berjimat dengan masak sedikit sahaja. Mungkin selama ini susah nak makan sama tapi waktu ini la mereka guna peluan makan dan masak sama-sama."


  



Bagaimanapun Izzue menambah, tak kisah pun nak masak macam-macam cuma kena buat persediaan untuk dua minggu yang akan datang sebab kita tak apa yang akan terjadi. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 11:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Video first tu...hmmm geli tengok lidah awin....tapi dah ko upload kan...ok la ok la aku puji ..korang memang comel....
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 11:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Sian takde orang komen, ok la i drop jejak kat sini.
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 11:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Ohhh begitu....
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 11:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Okler tuhh.. janji ko ader tempat tinggal n makan. Jangan tamak haloba selfish meminta2 duit kerajaan macam sorang retis tu. Time menunjuk kete motor brg2 branded tak ingat orang2 susah.......alih2 mco belum masuk 14hari dah melalak minta duit kerajaan....berebut skali dengan rakyat daif miskin n kos perubatan covid19 lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 12:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Baguslah, boleh jugak berfikir dengan bijak
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 12:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok lah. Takdelah keluar statement minta dikecam. Semua orang pun berjimat cermat. Bandingkan diri artis dgn nelayan, petani sapa yg lagi layak ditolong. Satu golongan jenis hidup kaos pagi makan pagi, satu golongan lagi jenis berjoli sakan bila takde job merentan. CC: black hanifah
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 12:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau recycle baju pun bukan org perasan
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 12:23 PM From the mobile phone | Show all posts
kenapa kena beli sendiri baju? bukan production team ke sediakan utk pelakon?
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 12:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Tiap kali berlakon artis kena sediakan baju sendiri ke?
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 12:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Realiti hidup rakyat malaysia..
Kat tempat iols...ramai yang buat sumbangan
Siapa nak barang keperluan..boleh mesej dia...
Sebab kat tempat iols.ni ada juga yang kurang berkemampuan...
Huhu...kesian la depa kan..
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 12:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Time2 cmni la baru blh nmpk sape retis yg btl2 kaya atau yg pura2 kaya. Baru diuji sebulan PKP, menggelupur semua.
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 02:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Takkan mase job meletop berlakon sana sini dorang ni tak menyimpan?
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 02:24 PM From the mobile phone | Show all posts
smeetasmitten replied at 26-3-2020 12:21 PM
Kalau recycle baju pun bukan org perasan

ko akn perasan kalau ko minat artis tu.
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Nana_Man replied at 26-3-2020 02:24 PM
ko akn perasan kalau ko minat artis tu.

Ini iols setuju
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 02:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada jgk artis boleh berfikir waras masa MCO ni...
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 02:44 PM From the mobile phone | Show all posts
unguaurora replied at 26-3-2020 02:25 PM
Ini iols setuju

Kann... tak kira lelaki atau pompuan.. kalau bawak baju sendiri, memang recycle lah jgk. Lagi2 kalau baju tu bole mix n match
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 02:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Tetap iols x boleh hadam bini heols yachhh.. bawak2 lah pakai tudung.. dh nak 40 kot.
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 03:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Bgs la izu..jimat selagi bole..
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 03:34 PM From the mobile phone | Show all posts
bini dia ni takdelah buruk..cuma kalau pakai braces lebih cantik...kulit dia bersih you
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list