Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
4804
View
37
Reply

Fikry Ibrahim Minta Maaf Terpaksa Tinggalkan Malaysia, Tak Takut Covid-19 Ke?

[Copy link]

Author: hafiz.ahmad       Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-3-2020 10:33 AM | Show all posts |Read mode





Hari ini, genap hari keenam Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) selepas diumumkan kerajaan pada tempoh hari.


Meskipun perintah ini bertujuan untuk mengurangkan penyebaran Covid-19, masih ramai pihak tidak bertanggungjawab yang masih bercuti di luar negara.





Sumber Gambar:Sinar Harian





Turut tidak terlepas, Fikry Ibrahim juga ada berkongsi sebuah video yang menunjukkan dia sedang berada di dalam kapal terbang, sekali gus menimbulkan persoalan buat para peminat, dimanakah tanggungjawab beliau sebagai seorang rakyat Malaysia?





Sumber Gambar: Twitter







"Goodbye Malaysia. Maaf kalau saya penting diri, tapi saya terpaksa"





Di akhir video tersebut, rupa-rupanya Fikry Ibrahim hanyalah merakamkan diri sendiri di hadapan televisyen dengan video suasana kapal terbang. Nampak real betul!







Video tersebut mendapat reaksi lucu peminat yang turut terhibur dengan telatah Fikry Ibrahim.




"Ingat kapal terbang dia pakai sliding door"




Kredit foto: Twitter








"Dia ni asalnya pelawak"




Kredit foto: Twitter








"Baru nak maki"




Kredit foto: Twitter






Fikry Ibrahim juga ada meletakkan tanda pagar #stayathome dengan harapan rakyat Malaysia terus duduk di rumah demi keselamatan negara. Just stay at home, okey! - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 10:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Ok la.. Boleh kita gelak masa2 stress ni.
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 10:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Lentiknyaaa bulu mata
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 10:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Lawa nya mata dia.. I loike
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 10:44 AM | Show all posts
Hahahahah! Baru nak kecewa.. Tak jadi nak maki..
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 10:47 AM | Show all posts
ni nak gelak atau nak marah... tahap kemarahan aku 0.. tahap lawak 0.... hambar betul
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 10:47 AM From the mobile phone | Show all posts
video leak takde terpaksa rakam ke? dah alang2 kau duk terbongkang jah kat dalam rumah tu boleh la acik2 kepam buat tatapan tengah2 boring ni
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 10:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Part mana nk kena gelak eh hmmmm
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 10:59 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 11:07 AM | Show all posts
Nasib baik iols baca habis, tak jadi la nak maki....
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 11:21 AM | Show all posts
Lentiknya bulu mata
Namun tetap lah sendu
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 11:30 AM From the mobile phone | Show all posts
xtahumenahu replied at 23-3-2020 10:40 AM
Lentiknyaaa bulu mata

Haha.. i pun nmpk yg tu dulu... geram org lelaki bulu mata selentik camtu
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 11:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Takde video fikry bukak baju ke
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 11:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Hehehehe.... nasib baik tak kena ko srp abis tak? Cute arr video ni
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 11:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Mizlyn replied at 23-3-2020 11:30 AM
Haha.. i pun nmpk yg tu dulu... geram org lelaki bulu mata selentik camtu

Kannn?senang x payah maskara bagai
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 11:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 23-3-2020 11:34 AM
Takde video fikry bukak baju ke

Kurex nak ke yg bebulu lebat??hahhaja
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 11:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Jelesnye laki mata lentik. I punya panjang mcm kipas kak jijah x de lentik2 mcm dia...
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 11:59 AM | Show all posts
Baru nak maki, mujur tak jadi
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 12:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Nampak sgt stress duduk rumah tu {:nose
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 12:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Sengal..patut nampak pelik je luar tu
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list